Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012

Οίστρος...

O Mits_F θυμάται…

Μιας και έχει κατευνάσει ο εργασιακός φόρτος των περασμένων μηνών και βρήκα λιγάκι χρόνο να ξεκλέψω, με την παρότρυνση φίλων γνωστών και αγνώστων αποφάσισα να αποτυπώσω σε ένα κομμάτι οθόνης μερικά βιώματα, πραγματικά και μη.




Εδώ και μερικά χρόνια ο Ερμής είναι ανάδρομος στο ζώδιό μου. Τώρα το ποιο είναι το ζώδιο μου δεν ξέρω αν σας ενδιαφέρει και πολύ αλλά θα το παραθέσω. Καρκίνος είμαι, μόνο στο ζώδιο γιατί κατά τ’άλλα είμαι και γαμώ τα παιδιά . Τις τελευταίες ημέρες η τύχη μου λες και άνοιξε. Η ζωή βρέθηκε επιτέλους σ' ένα σταυροδρόμι. Είχα βαρεθεί τους μονόδρομους και τα τούνελ που διέσχιζα.

 Ξαφνικά απέκτησα φίλο μονάρχη (από το ζώδιό μου), η πρώην γκόμενά μου (ναι αυτή που ήθελε παιδί και γάμο αλλά ψήφιζε με σταυρωμένο ψηφοδέλτιο) κάνει παρέα με πρώην γκόμενές μου με τις οποίες μπορώ να φανταστώ ότι λένε για μένα και μόνο για μένα και επίσης ο κολλητός μου χωρίζει. Εννοείται ότι η γυναίκα του έχει γίνει κολλητή με την πρώην μου.

Ο ανοιξιάτικος οίστρος επηρεάζει τρελά την παλιοπαρέα αλλά το χτύπημα με την αφαίρεση γεννητικού οργάνου το ενός, όπως προανέφερα, μας κάνει να δούμε την εαρινή μας ανησυχία με άλλο μάτι. Βέβαια θα αναρωτιέστε γιατί με όλα αυτά υποστηρίζω ότι είμαι τυχερός. Είμαι τυχερός που μπορώ και μιλώ με τους φίλους μου για όλα μας τα προβλήματα, τις χαρές και τις λύπες μας χωρίς να διστάζω, χωρίς να ντρέπομαι, απενοχοποιημένα και αγνά. Δεν λυπόμαστε για αυτά που μας τυχαίνουν. Τα αντιμετωπίζουμε και προχωράμε. Γελάμε και οδεύουμε για όσο μας βγάλουν τα καύσιμα.

Δεν θέλω να έχω ανθρώπους μίζερους δίπλα μου. Ούτε αυτοί με θέλουν. Περίεργους έχω πολλούς, γκρινιάρηδες, πεσιμιστές, χαζοχαρούμενους, στραβωμένους… Αλλά όλοι τους όταν χρειαστεί γίνονται ανθρώπινοι, συγκαταβατικοί και προ πάντων ομαδικοί. Και αυτό είναι που αξίζει σε ένα άτομο.



2 σχόλια :

  1. …ήθελε παιδί και γάμο αλλά ψήφιζε με σταυρωμένο ψηφοδέλτιο.
    χαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!

    Υ.Γ. Περιμένω την συνέχεια της νουβέλας…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η νουβέλα θα αργήσει λίγο ακόμα ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...