Δευτέρα 11 Ιουνίου 2012

Η οθόνη βουλιάζει

Μια μέρα δίχως έμπνευση να γράψω κάτι. Οπότε θα σας γράψω ένα διάλογο:

ΕΛ:Ελευθέριος
ΘΑΝ:Θανάσης
ΠΑΝ: Παναγιώτης
ΧΟΙ: Γιάννης
ΣΕΡΒ: Σερβιτόρα


Σε ένα ωραίο καφέ στην Κηφισσιά

----------------------------------------------------------

ΘΑΝ: Τι έγινε ρε ΕΛ;
ΕΛ: Ελευθέριο με λένε, θα συνεχιστεί για πολύ αυτό το αστείο; Anyway, να σου πω αύριο έχει η Βιργινία γιορτή και λέμε να πάμε σπίτι της, να της κάνουμε έκπληξη κτλ, ξέρεις..
ΘΑΝ: Δεν ξέρω τίποτα, αύριο είναι η μέρα που κάθομαι σπίτι και δεν κουνιέμαι με τίποτα. Καλά να περάσετε.[παγώνει η εικόνα στο πρόσωπο του Θανάση, και γράφει απο κάτω το όνομα του ηθοποιού]
ΕΛ: Ωραία, τότε αύριο είναι η μέρα που και εγώ κάθομαι σπίτι σου, θα ρθω και ασε την Βιργινία να γιορτάσει με τους άλλους.[τα ίδια και με τον Ελευθέριο, ονόματα, παγώνει η εικόνα κτλ]
ΘΑΝ: Να σου πω ρε, αυτές οι αγγλικές αλφαβήτες σε έχουν επηρεάσει...
ΕΛ: Ρε δεν το κάνω επίτηδες, απλά .. τελοσπάντων ρε μαλάκα, πρέπει να κάνουμε κάτι.
ΘΑΝ: Το ξέρω, είσαι έτοιμος; Φύγαμε;
ΕΛ: Κάτσε ρε , κάτσε, τι φύγαμε, που πάμε. Κάτσε να το συζητήσουμε.
ΘΑΝ: Βρε καλώς τα παιδιά, καθίστε καθίστε!
ΧΟΙ:Τιιιιι πίνουμε;
ΠΑΝ: Ναι πιες λίγο γιατί δεν έχεις ξεράσει σήμερα.

ΘΑΝ: χαχαχα καλά του είπες
ΕΛ: ΡΕ ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΊΤΕ! Λεγαμε εδώ με τον Θανάση ότι ..
ΘΑΝ: Ε, δεν λέγαμε, έλεγε, αλλά μην ανησυχείτε, δεν του έδινα σημασία.
ΕΛ: Μετά την μεταπολίτευση..
ΠΑΝ: Μεταπολίτευσηηηηη και δεν είμαι καλάαααα
ΧΟΙ: Ένα τζιν με στιμένο λεμόνι παρακαλώ
ΘΑΝ: Α! μια stoli σκέτη
ΠΑΝ: Ένα τζιν και εγώ.
ΕΛ: Ένα johnnie water  για μένα. Λοιπόν μαλάκες! τι έγινε; ένα johnnie water ζήτησα τι δεν κατάλαβες; ΑΑΑ  ναι κλάσσικά, green label.
ΠΑΝ:Καλά αυτό το green label είναι σαν εμετός
ΧΟΙ: Απορώ πως το πίνει
ΘΑΝ: Δεν το πίνει, τον πίνει
ΕΛ: Θα φύγω και θα σας αφήσω να τα βγάλετε πέρα μόνοι σας!
ΘΑΝ: Δεν μασάει παιδιά θα φύγει!
ΧΟΙ: Ρε αμα φύγεις πεστους άλλο ένα τζιν στιμένο λεμόνι
ΠΑΝ: Ρε αμα φύγεις πεστους ότι γαμιέται κάτι. Ότι θες εσύ, ή άστο να αιωρείτε, απλά πες "γαμιέται".
ΘΑΝ: Ρε αμα φύγεις τι θα κάνουμε εμείς χωρίς εσένα, σκέψου το λίγο
(γελάνε όλοι και ο Ελευθέριος σηκώνεται και φεύγει)
ΠΑΝ: Να κανονίσουμε τα της εκδρομής! Λοιπόν, κανα 50ευρω η βενζίνη και καμια 10ρια τα διόδια.
ΧΟΙ: Και τα.. λοιπά μου πήγαν 40 ευρώ στον καθένα.
ΠΑΝ: Στον καθένα σας. Υπάρχει λόγος που με φωνάζουνε "λαμπίκος".
ΧΟΙ: Σιγά μωρή χλωρίνη εσύ, δεν θα σου φάμε τα λεφτά.
ΘΑΝ: Καλά ο ΕΛ θα χει φτάσει 40 πίεση χαχαχαχα. Να σας πω, το σκυλί θα το πάρουμε; Μην το διακυνδινεύσουμε.
ΠΑΝ:Δεν θα πάρουμε σκυλί, έχω μια καλύτερη ιδέα. Δεν θα καταλάβει κανείς τίποτα, αύριο 11 η ώρα σπίτι μου και θα δείτε.
ΧΟΙ: Ένα τζιν με στιμένο λεμόνι παρακαλώ
ΣΕΡΒ: Έχετε σκυλάκι κύριε Παναγιώτη; Ααααχ και εγώ έχω 2, είμαι πολύ φιλόζωη
ΠΑΝ: Εγώ δεν είμαι, φέρε το ποτό και συνέχισε να ζεις τη ζωή σου σε παρακαλώ.
ΘΑΝ: Την πήδαγα...
ΧΟΙ: Μ-Ο-Υ-Ν-Α-Κ-Ι!
ΠΑΝ:Λοιπόν την κάνω μάγκες.(αφήνει 1 100ευρω) Τα ρέστα δικά σας. Και το ποτό. Προσπαθείστε να είστε στην ώρα σας.
(Σιγή 1 λεπτού)
ΧΟΙ: Ρε νομίζω έχω άστρο. Άστρο που δεν το φτάνει καμια αστυνομία.
ΘΑΝ: ...
ΧΟΙ: Πάω μια τουαλέττα (σηκώνεται και φεύγει ο Γιάννης)
ΘΑΝ: (Παίρνει τηλέφωνο) Έλα Μαράκι; Τι κάνεις σήμερα; Εγώ να μωρέ, εδώ σπίτι είμαι και διαβάζω αλλά σε λίγο θα σταματήσω, θες να περάσεις μια βόλτα;

Άσχετο αυτό:

7 σχόλια :

  1. Τώρα έχω αγωνία να δω τι θα γίνει στη συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η δυναμική του τίτλου… ούτε το άσχετο βίντεο δεν μου επιτρέπει να σχολιάσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΧΟΙ:Τιιιιι πίνουμε;
    ΠΑΝ: Ναι πιες λίγο γιατί δεν έχεις ξεράσει σήμερα.

    ΧΟΙ: Ρε αμα φύγεις πεστους άλλο ένα τζιν στιμένο λεμόνι
    ΠΑΝ: Ρε αμα φύγεις πεστους ότι γαμιέται κάτι. Ότι θες εσύ, ή άστο να αιωρείτε, απλά πες "γαμιέται".

    XAXAXAXAXAXAXAXAXAXA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Φυσικά... μιας και ποτέ η φαντασία δεν κατάφερε να ξεπεράσει την πραγματικότητα!

      Διαγραφή
  5. Kanoniste na mhn erthete sta genethlia mou :P perimenw party ekplhxh!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...