Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

Καλές γιορτές αδέρφια


27 σχόλια :

  1. Πρώτον: Αυτό είναι παιδί?
    Δεύτερον: Αυτό είναι παιδί!!!
    Τρίτον: Αν δεν είναι παιδί, είναι η Νανά Καραγιάννη πριν το πάθει..
    Τέταρτον: Αδέρφια, αλήτες, πουλιά... για να λιώσει το παγόβουνο εδώ μέσα πρέπει να ποστάρετε παρόμοια θέματα σκεφτόμενοι τις αδελφές και τις "αδελφές".

    Και ... πέμπτον: Ψιτ αγαπούλα, ΠΟΥΛΑ!!! Μη με ρωτάς τι! Το βλογ ας πούμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αααααχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    γεια σου ρε Μαριώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. :D
    Γεια σου και σένα αδελφέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το πουλάω 160.000 ευρώ για όποιον ενδιαφέρεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. hahahahaha...pes ta re AM. simfono me tis parembaseis sou alla I am in the money lending business now kai den exo xrono gia epivlepsi. to paei gia triimeri apovoli o steve me aftes tis anartiseis. Mono o Badstuber tis ektimaei apo tis 4 to proi kai meta gia eunoitous logous kai o mathepeze genika, ki aftos gia eunoitous logous; kako prama ta geramata! e, esi, ego, o Steve, o Badstuber ki o mathepeze? posous mas kanoun. kanenan! I' mallon enan, ton Xray pou mpainei sta mouloxta; sa na leme esi, alla se konti me karafla! Kales giortes...A kai kati teleutaio, paidi e, alla ti paidi? ase pou de to xei pathei akoma...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Karl, ένας για όλους και όλοι για έναν! Πέντε είναι πάρα πολλοί όταν και μόνο ένας αρκεί για ν' αλλάξει τον κόσμο.
      Αν ο Xray μου "φέρνει", πεθαίνω να τον γνωρίσω. Κοντή με καράφλα, εριστική μα ευφυέστατη και γαμώ τις μορφές! Μάλλον έχει αφήσει έντονο αποτύπωμα το περασμά του κι αυτό είναι δύναμη. Και δεν γνωρίζω για να κρίνω, αν είναι καλή ή κακή.
      Τώρα για το παιδί, ας τη σώσει κάποιος γιατί σε διαβεβαιώ το έχει ήδη πάθει. Όποιος τρέξει ας περάσει απ' την αστυνομία να δώσει τα στοιχεία του, κρίμα να ψάχνονται οι μπάτσοι μετά. Για να τελειώνουμε, στα "7 σφάλματα το κόσμου" ο Μαχάτμα Γκάντι συμπεριλαμβάνει την "Ηδονή δίχως συνείδηση". Και σας μιλώ έτσι εγώ που έχω απεριόριστη ενοχή στα αγορίστικα όνειρα...

      Καλό ξεκίνημα ως εργαζόμενος κι ας μου λείπεις :)

      Διαγραφή
    2. Kαλά εντάξει... *ανοχή έχω!

      Διαγραφή
  6. Ελεύθερα την τρέλα σας όλοι εδώ..Κανένα πρόβλημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Steve, ΤΩΡΑ 100.000 γουίθ μάι ρουλς... Εξηγούμαι, είστε κι εσείς δικοί μου. Σας δένω με συμβόλαια, γιατί χρησιμοποιώ και left brain όποτε γουστάρω. (Μη μιλάς για τρέλα των άλλων σ' αυτή την ανάρτηση!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και επιτέλους, θα μου πει κανείς τι γιορτές ήρθαν πάλι??? Αυτή η Ορθοδοξία όπου γάμος και χαρά... ευκαιρία για γλέντια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ ένα θα πω: Το χέρι μου μυρίζει κάτι... Μαντέψτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κοίτα να δεις που θα βγει φυσιολογικός ο mathepeze στο τέλος. Δήλαδή που φτάσαμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. metaxi mas, o paliogeros einai o pio fisiologikos ap olous, an exaireseis oti einai sexistis, midenistis, gimnistis kai a-po-ri-thmistis!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Απαντήσεις
    1. Πλησιάζει το Καθολικό Πάσχα

      Διαγραφή
    2. Δηλαδή για έναν ολόκληρο μήνα (και κάτι), θα μας λες "καλές γιορτές"?
      Κοίτα αν επείγεσαι, έχουν ένα σούπερ πανηγυράκι εκεί πολύ πιο σύντομα. Φρουρούς ντυμένους σε κάτι από αρλεκίνο, μαύροι κι άσπροι καπνοί για να ενισχυθεί το σασπένς, λαός που περιμένει με σοκ και δέος δύο λέξεις που στη μέση έχουν ένα "και": "urbi et orbi"... σου μιλάω για ένα κονκλάβιο άλλο πράμα.
      (Μη μπορώντας ν' απαρνηθώ τη φύση μου, σαν όραμα εμπρός μου είδα και μύρισα την Καπέλα Συστίνα. Μέθυσα!)

      Διαγραφή
    3. * Kappella Sistina, Καπέλα Σιξτίνα ή Καπέλα Σιστίνα...

      Διαγραφή
  13. Σας ευχαριστώ ρε...
    Όμως την πρωτοκαθεδρία την έχει η ΑΜ πλέον κι αυτό οφείλουμε να το παραδεχτούμε όλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mathepeze? Δεν θα σταματήσεις ποτέ να με εκπλήσεις.
      Σσσσσ... εγώ στο έχω πει, είσαι γλυκός και σου ξεφεύγουν.
      :* φουυυυυ..... Το έπιασες?

      Διαγραφή
  14. Απαντήσεις
    1. Προς "Ανώνυμος":
      -Κι εγώ μωρέ... Μμμμμ και ξανά μμμμ (όχι της αγελάδας, το άλλο)

      Προς Karl:
      -Τι καλά που είσαι πάνω μου. Φέρε κι έναν πίσω μου, ξέρεις για προστασία. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

      Διαγραφή
  15. Αχαχαχα
    Στο είχα πει... εσυ 6 μήνες δεν θα πιάνεσαι!!!
    Αχαχαχα

    mathepeze

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...