Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

Για όλους εσάς που ζήτε με πάθος και μας το ζητήσατε επίμονα...


3 σχόλια :

  1. Με λύπη μου σας πληροφορώ πως η Κατερίνα, η μοναδική, η "μυστικέ μου έρωτα" είπε το ναι στα πολλά λεφτά (μάλλον πάρα πολλά)...
    http://www.youtube.com/watch?v=MP2jUYvi82w

    Κατερίνα, εμείς θα σ' αγαπάμε! Δεν προδίδουμε τις ιδέες μας ποτέ. Κι εσύ είσαι ιδέα!!!
    ο.κ. αφήστε με! ΚΛΑΙΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. hahahaha,ela re! gamato... gia klamata itan prin re, tora apogeiothike!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε το ακούω κάθε μέρα στο ραδιόφωνο κι έχω λιώσει. Γουστάρουν όλοι κι έτσι μου κόλλησε και το έβαλα.

      Κοπελιά, αν είναι τσι μοδός το κλάμα, να κλαίω κι εγώ.
      Μιλήστε ρε, μη μένω πίσω...

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...