Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2013

Εσείς τρώτε δημητριακά;

Εσείς τρώτε δημητριακά;Ο Μάνος Αντώναρος έχει μερικές απορίες. Και τις θέτει. Οι απαντήσεις που παίρνει είναι κάτι περισσότερο από επαρκείς.


«Η δημοσίευση είναι η ψυχή της δικαιοσύνης» είναι το μότο της ΕΣΗΕΑ.
Τέλεια!
Συγκινητικό. Μια στιγμή να συνέλθω… Ετοιμος!
Ωραία λοιπόν…
Τι απέγιναν τα spreads;
Τα ποια;
Τα spreads!
Δεν είμαι κουφός! Το άκουσα…Τα spreads! Θυμισε μου… spreads… Kάτι μου λέει… Mήπως είναι μάρκα δημητριακών! Μάρκα δημητριακών είναι! Ναι είμαι σίγουρος… το άκουσα στις ειδήσεις που μας είπανε για το μενού του Μιχαλολιάκου στον Κορυδαλλό. Το’χω;  
Μμμμμμ κοντά είσαι…  Μήπως ξέρει να μου πει κανείς τι απέγιναν τα spreads;
Για ποια ακριβώς λέμε; Για δημητριακά με σοκολάτα ή δημητριακά βρώμης;
ΟΚ! Τέρμα η πλάκα!
Συμφωνοι.
Λοιπόν, ποιος θα μου πει τι απέγιναν τα spreads του Παπακωνσταντίνου;
Κυκλοφορούν ΚΑΙ δημητριακά Παπακωνταντίνου;
Θα σοβαρευτούμε ή όχι!
Θα σοβαρευτούμε!
Ωραία! Τι απέγινε η λίστα Λαγκάρντ που έφερε ο Παπακωνταντίνου;
Ο Παπακωνσταντίνου των δημητριακών;
Δεν θα συνεννοηθούμε. Εκνευρίζομαι!
Σιγά ρε φιλλλαράκι, που χαλάς τη ζαχαρένια σου για τα δημητριακά. Δεν έχεις να ασχοληθείς με κάτι πιο ενδιαφέρον;
Μπαααα άστο καλύτερα…
Αχ μπράβο γιατι είχα αρχίσει να βαριέμαι…. Αλήθεια ο Γιωργάκης τι κάνει;
Τελευταία φορά που άκουσα γι’ αυτόν, δίδασκε στο Χάρβαρντ!
Ο Γιωργάκης του φίλου μας του Γιάννη, διδάσκει στο Χάρβαρντ; Αυτος δεν μπόρεσε να πάρει ούτε το απολυτήριο του Λυκείου…
Όχι, μωρέ… νόμιζα ότι με ρωτησες για τον Γιωργάκη του Ανδρέα!
Εχουμε φίλο Ανδρέα που’χει γιο Γιωργάκη που διδάσκει στο Χάρβαρντ;
Ρε μαλάκα, μιλάω για τον πρώην Πρωθυπουργό…
Ρε μαλάκα, εσύ πιο πριν δεν συμφώνησες να κόψουμε τη κουβέντα με τα σοβαρά;

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...