Σάββατο 1 Μαρτίου 2014

Πφφφ

Extra Large Movie Poster Image for Bored to DeathExtra Large Movie Poster Image for Bored to DeathBored to Death

Βαρέθηκα.
Παραδόξως η χρονιά ξεκίνησε καλά.


Μου έφτιαξε τη διάθεση. Σε τέτοιο βαθμό που ένιωσα ανίκητος, κατά κάποιο τρόπο. Ότι τίποτα δε θα μου χάλαγε τη φάση; Πες το κι έτσι. Από την πρώτη μέρα του χρόνου πέρασαν δύο μήνες. Πφφ. Πολλοί πιθανόν να γράφουν ακόμα 2013 στην ημερομηνία (ζώα - ανέμελοι - ρεμάλια), αλλά τέλοσπάντων το πιάνετε το point· δεν το λες και πολύ καιρό. Σαν να μου πέρασε η καλή διαθεση. Ας μιζεριάσουμε ξανά λίγο, γιατί απ' ότι φαίνεται αυτό είναι που ξέρουμε καλύτερα. Ή τουλάχιστον καλύτερα απ' το να παριστάνουμε ότι δεν τρέχει τίποτα.Ή απ' ό,τι φαίνεται αυτό το τίποτα είναι που μας φταίει.
Αυτό το τίποτα και ο κανένας άλλος εκτός από τον εαυτό μας -ακόμα χειρότερα, γιατί να μη φταίει κάποιος άλλος γαμώτο, πάντα καθαρή τη βγάζουν οι καριόληδες.

Πάρε με κούνα με
Γύρνα με ανάποδα
Δε θα βρεις τίποτα
Άντε παράτα τα

...
Τελοσπάντων
...

Παντελής έλλειψη οποιασδήποτε έμπνευσης + συνεχής επανάληψη ανούσιων πράξεων=beneficial_change=0;
Μαλακία μου το πιθανότερο, αλλά μερικές φορές, ακόμα και σε κακά χέρια, περιμένεις ότι θα κερδίσεις αν μπεις μια στις τόσες (πόσες ρε Karl?(7-2))
Ά! Μην παραλείψω να αναφέρω ότι και χρονολογικά μεγάλωσα κατά ένα χρόνο, τουτέστιν είμαι πλέον πιο κοντά στα 30 παρά στα 20 για πρώτη φορά στη ζωή μου· κατά τ' άλλα ουδεμία αλλαγή λόγω ηλικίας (βλέπε ωριμότητα ίσως;;), επίσης καράφλιασα, πάχυνα, μέθυσα, αλλά τουλάχιστον έχω μια καλή δουλειά.
Είχα πει ότι θα κρατούσα τη γιορτινή και χαρούμενη διάθεση έναρξης του χρόνου για όλο το έτος, αλλά βαρέθηκα.

Ελπίζω του χρόνου να γράψω ακριβώς τις ίδιες λέξεις 1Απριλιά. Και του παραχρόνου... Μακριά πάμε.
Βαρέθηκα.


Αν και εσείς βαρεθήκατε, καλέστε τώρα στο τηλέφωνο που δεν βλέπετε στις οθόνες σας αν σας βαστάει. Καλέστε το γείτονα ή τον εαυτό σας να δούμε μήπως ξεβαρεθείτε. Αν αυτό το κείμενο σε αυτοβοήθησε -κρίμα-πραγματικά-κρίμα- θέλω να μάθω τη γνώμη σου· στείλε μου ένα e-mail στο


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...