Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011

Μπορείτε και χωρίς καφέδες!

Ευχαριστούμε τον MitsF.

13 σχόλια :

  1. Ο Mits_F από κοντά είναι καλύτερος από ότι φαντάζεστε (αν φαντάζεστε), αλλά τα κορίτσια από την Σερβία που τον συνόδευαν ήταν το κερασάκι!!!
    Ρωτήστε και τον xray που δεν πιστεύει στον έρωτα…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω αρχίσει να αναρωτιέμαι.. Τι είστε εσείς σε αυτό το ιστολόγιο; Πολύ περίεργοι τύποι. Θέλω να σταματήσω να σας παρακολουθώ αλλά ταυτόχρονα, δεν θέλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαρίλαε, καλύτερα να σταματήσεις. Αλλιώς θα πρέπει να διεκπεραιώσεις μια σειρά από αλλόκοτες δοκιμασίες, που περιλαμβάνουν εντατικούς ψεκασμούς, ασκήσεις υποταγής, ένα ειδικό styling στα μαλλιά, εξωφρενικά τατουάζ (παντού), καθώς και ειδικά σχεδιασμένες για τις κάλτσες ασκήσεις αντοχής σε διάφορες ουσίες. Αν επιζήσεις, μπορεί να σε δεχθεί η επιτροπή αξιολόγησης νέων υποψηφίων σχολιαστών ως δόκιμο μέλος υπό δοκιμαστική δοκιμή.
    Σου λέω, δεν αξίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι ρε, που τις βρήκε ο μπαγάσας; (Χαρίλαε, αγνόησε αυτό το σχόλιο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εν τω μεταξύ, δεν έχω δει την ανάρτηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δόκιμο μέλος υπό δοκιμαστική δοκιμή;
    Δεν ξέρεις με ποιόν έχεις να κάνεις φίλτατε…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Xray, εύχομαι να νιώθεις ελεύθερος απο chemtrails, αεροψεκασμούς και γενικότερα από τα "όπλα" της νέας τάξης πραγμάτων. Να νιώθεις, γιατί ελεύθερος δεν είσαι. Dυστυχώς. Ούτε εγώ είμαι. Προσπαθώ όμως να ανοίξω τα μάτια μου, ενώ εσύ τα κρατάς κλειστά, και ψάχνεις ευκαιρίες να χλευάσεις και να ειρωνευτείς όλους τους πολέμιους των αεροψεκασμών. To ίδιο σε μικρότερο βαθμό ισχύει και για τον badstuber. Σας έχω στείλει υλικό στο mail και με αγνοείτε, δεν πειράζει. Και τον Γαλιλαίο τρελό τον βγάλανε στην αρχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χαρίλαε, πέφτω απ' τα σύννεφα ! Εεε, συγνώμη, άστοχη έκφραση. Εγώ δεν πήρα κανένα mail. Ο Badstuber φταίει για όλα. (Γενικά).
    Επίσης θέλω να πω ότι δεν είναι ειρωνεία. Εγώ πραγματικά είδα βελτίωση στον εαυτό μου μετά από τους πρώτους ψεκασμούς. Εσύ έχεις διαπιστώσει το αντίθετο; Πες μας.
    Ο δε Γαλιλαίος, μπορεί και να ήταν λίγο τρελός. Εσύ είσαι σίγουρος ότι η Γη είναι στρογγυλή; Εμένα μου φαίνεται ίσια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και δεν μας είπες τι απάντησες στον εαυτό σου σχετικά με όλους εμάς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Xray, φαίνεται ότι η ειρωνία εξακολουθεί να είναι το όπλο σου, επομένως δεν θα συνεχίσω την συγκεκριμένη συζήτηση. Αν θέλεις να ενημερωθείς μπορείς να επισκευθείς το αξιόλογο ιστολόγιο της ΑΝΤΙ-ΝΕΑΣ τάξης πραγμάτων. Συγκεκριμένα για τους αεροψεκασμούς: http://anti-ntp.blogspot.com/search/label/chemtrails

    Κλείνοντας και προς αποκατάσταση της ιστορικής αλήθειας, ο Γαλιλαίος Γαλιλέι υποστήριζε ότι η Γη δεν είναι το κέντρο του ηλιακού συστήματος, στα χνάρια του Νικόλαου Κοπέρνικου. Τον 16ο αιώνα, ήταν ήδη αποδεκτό ότι η Γη είναι στρογγυλή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εγώ φίλε Χαρίλαε, είμαι υπέρ των ψεκασμών από όπου και αν προέρχονται. Επισκέφθηκα το βλογ που λες και με χαρά μου μεταφέρω εδώ ένα άρθρο και μερικά από τα σχόλια που ακολουθούν..
    ΥΓ. Η ιστορική αλήθεια διασαλεύθηκε; Ευχαριστώ για το μάθημα.
    ΥΓ. 2 Μια χαρά απάντησες στην ειρωνική μου διάθεση. Γιατί θέλεις να σταματήσεις τη συζήτηση;

    Το άρθρο :

    ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΟΥ ΛΑ.Ο.Σ ΓΙΩΡΓΟΥ ΑΝΑΤΟΛΑΚΗ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΤΩΝ ΜΠΛΟΓΚΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΨΕΚΑΣΜΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΣΤΟΝ ΑΤΤΙΚΟ ΟΥΡΑΝΟ!!!
    ΜΗΜΠΩΣ...

    Και μερικά σχόλια:

    Ανώνυμος είπε...
    Μήπως σε έχουν Ψεκάσει και δεν το έχεις πάρει χαμπάρι?


    Όχι δεν είναι αυτό διότι όπως θα έχετε παρατηρήσει κάθε χρόνο εδώ και 11 χρόνια την περίοδο που διανύουμε δεν υπάρχουν πολλοί ψεκασμοί λόγω των αλλαγών των ρευμάτων αέρα στα ανωτέρα στρώματα της ατμόσφαιρας.
    Τα γουρούνια δεν ανησύχησαν από καμία επερώτηση , άλλο τους ανησυχεί…


    Παιδια εχω παρατηρησει (τουλαχιστον εδω στην Κυπρο) οτι το καλοκαιρι σταματανε.. Τα παρατειρω εδω και χρονια.. με το που πιασουν οι ζεστες κοβονται μαχαιρι. Το κυριοτερο οτι ενω πανω απο την λευκωσια δεν υπαρχει αεροδιαρδομος, το χειμωνα περνανε καθημερινα ενω τωρα εχουν σταματησει απο τον ιουνιο.. Μαθετε να φτιαχνετε chembusters.


    axaxaxax.. Mπααα ετοιμαζουν νεες συνταγες, πιο ψυχοτρονικες. Το σιγουρο ειναι πως ποτε δεν θα σταματησουν. το ψεκασμα σε συνδιασμο με τις κεραιες κινητης τηλεφωνιας μπορουν να κανουν απιστευτα πραγματα. Να εισαστε υποψιασμενοι οταν ακουσετε φωνες μεσα στο κεφαλι σας.. δειτε απιστευτα πραγματα και πολλα αλλα. Το μονο αντιδοτο ειναι η οργονη.. εδω εχει λινκ με ευκολες κατασκευες. http://www.orgoniteinfo.com/how-to-make-orgonite.php Πιστεψτε στην δυναμη της οργονης.. Οι απλες κατασκευες ειναι οι καλυτερες και περισσοτερο αυτες που φτιαχνουμε οι ιδιοι!!!


    ΜΑΣ ΨΕΚΑΖΟΥΝ ΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΣ ΣΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟΝ
    ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΕΤΥΧΗΣ ΝΑ ΑΡΑΙΩΝΗ ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ ΛΕΠΤΑ ΨΕΚΑΣΜΟΥ.

    ΑΕΤΟΣ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ...


    Μηπως μας ψεκαζουν την νυχτα??

    Μετά από αυτά καταλαβαίνετε ότι θα παρακολουθούμε στενά το εν λόγω βλογ και θα αναμεταδίδουμε κάθε σχετική είδηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Οργόνη; Ανατολάκης; Απόλαυση! Έχει πολλά τέτοια διαμάντια αυτό το blog. Όρεξη και χρόνο να χεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...