Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011

24 New Classic Things (Μέρος Β΄)

14. Τουρκικές σαπουνόπερες Οι νέες Λατίνο-αμερικανικες
Από τη Μιλάγκρος την ατίθαση, τη Χουάνα την παρθένα, την Κορίνα την αγριόγατα και τα Δάκρυα της Κονσουέλας-τίτλοι πολλά υποσχόμενοι, πλην όμως με απογοητευτικό περιεχόμενο-είναι λογικό να αισθανόμαστε πιο «δικό μας» τον Εζέλ, τους Μπακλαβατζίογλου και τη Νερμίν με τον Μεχμέτ από το Αγιάζι του έρωτα. Τρώνε τα ίδια φαγητά, χρησιμοποιούν κοινές λέξεις και δεν έχουν την εκνευριστική μεταγλώττιση.
15. Sirina Η νέα Finos Film
Ιεροσυλία, δε λέμε, όμως όπως στα γραφεία της Finos Film σχηματιζόταν ουρά από σταρ που ήθελαν ένα ρόλο στην επόμενη ταινία της, έτσι και στα γραφεία της Sirina σήμερα σχηματίζεται ουρά από παντός είδους «σελεμπριτά», σε βαθμό που να μην αποτελεί έκπληξη η ανάμειξη οποιουδήποτε γυναικείου επωνύμου σε φημολογία για μελλοντική της ταινία.

16. Αδελφές Μαγγίρα


Οι νέες Καλούτα
Ωραίες (η μία), ταλαντούχες (η άλλη), προσπαθούν πολύ να βρουν το δρόμο τους. Η μία το πάλευε με την τηλεόραση (που όλο τη θέλει και όλο την αποδιώχνει) και η άλλη με την ηθοποιία, μέχρι που αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους και να δημιουργήσουν ένα υβρίδιο ελληνοβερολινέζικου καμπαρέ συνδυάζοντας πρόζα και τραγούδι.
17. Ιkea


Το νέο Ιnterni

«Πενία τέχνας κατεργάζεται» ισχυρίζονταν οι προγονοί μας και για την ψυχική μας υγεία στις δύσκολες εποχές της κρίσης έπρεπε να ανακαλύψουμε καινούρια brands, που να μην είναι «μαϊμούδες», να είναι καλόγουστα και να μην είναι ακριβά, ώστε να Α μπορούμε να ψωνίζουμε χωρίς να μιζεριάζουμε ψυχολογικά.
18. Κατερίνα Καινούργιου


Ο νέος Αλέξανδρος Πετρίδης
Τα δόντια άλλων ανθρώπων φαίνονται και άλλων όχι. Η Κατερίνα υπάγεται στην κατηγορία των ανθρώπων που τα επιδεικνύουν σαν γριές που έβαλαν καινούρια μασέλα. Αντιθέτως, ο Αλέξανδρος δεν τα δείχνει, του φαίνονται. Η εκτυφλωτική λευκότητα είναι ο κοινός τους τόπος.

19. Smart


Το νέο τζιπ
Το να ξεπεράσεις από ένα τζιπ σε Picanto –χωρίς να θέλουμε να θίξουμε το καλό μίνι- μιζέρια. Με ένα Smart, η πίκρα των τεκμηρίων, της ακριβής βενζίνης και των πανάκριβων τελών και της ασφάλιας καταπίνεται καλύτερα... Φέτος το καλοκαίρι στο Καλό Λιβάδι της Μυκόνου, παραδοσιακό βιότοπο των εντυπωσιακών τζιπ, η αναλογία Smart-Cayenne ήταν 5 προς 1

20. Αγ. Θεόδωροι Τα νέα λιμανάκια
Αντί όρθια στο λεωφορείο για τα Λιμανάκια Βουλιαγμένης, η πιτσιρικαρία ταξιδεύει καθιστή προς τους Αγ. Θεοδώρους ή την Κινέτα, που διαθέτουν και παραλίες.
21. Mc Arthur Glen To νέο Mall...Eluia
Κορυφαία και γνωστά brands σε χαμηλές τιμές είναι ό,τι πιο ευχάριστο άκουσαν οι αγορές, περισσότερο και από τη συνένωση Alpha και Eurobank. Και ανταποκρίνονται πλήρως! Οι καταναλωτές προσπερνούν πια τη Νερατζιώτισσα ή την Κηφισσίας και συνεχίζουν μέχρι τα Σπάτα.

22. Δημήτρης Σκαρμούτσος


Ο νέος Ποπάυ
Έχει τατουάζ, όπως και ο διάσημος ναύτης, είναι πολυταξιδεμένος, όπως και ο ήρωας, βρίζει εξίσου και μπορεί να μαγειρέψει με τόσο υπέροχο τρόπο το σπανάκι, που να μπορεί να καταναλωθεί μεμιάς, αν και δεν το σερβίρει σε συσκευασία κονσέρβας.
23. Νέο Ψυχικό


To νέο Κολωνάκι
Ο καλός καφές ήταν το λιγότερο για μια στάση στην ιστορική πλατεία - προείχε η ιδίοις όμμασι παρακολούθηση των τεκταινόμενων στην κοσμικοεπιχειρηματοπολιτική Αθήνα. Τώρα που έχει εκλείψει και η δικαιολογία του shopping, ενώ και η Βουλή περικυκλώνεται από διαδηλωτές, είναι λογικό το όλο σκηνικό -εξαιρουμένων των «Μουστάκια» (Νίκος Αναστόπουλος) και «Μανόλο» (Μανώλης Μαυρομμάτης)-να έχει μεταφερθεί στον (προς το παρόν) «ασφαλή» Φάρο Ψυχικού.

24. Αντίπαρος


Η νέα Μύκονος


Τη Μύκονο επέλεγε για τον καλοκαιρινό παραθερισμό του το επώνυμο crowd της χώρας στο σύνολο του: σελέμπριτι, σταρ, επιχειρηματία. Οι τελευταίοι όμως την εγκατέλειπαν γύρω στο Δεκαπενταύγουστο στον Γρηγόρη Μπάκα, στα ιταλικά στίφη και στην μπασκλασαρία. Σιγά σιγά, όμως, η εύρωστη οικονομικά μπασκλασαρία άλωσε τα κοσμικά προπύργια του νησιού και τις υπόλοιπες μέρες του θέρους, με συνέπεια οι σοβαροί επιχειρηματίες να αναζητήσουν μια νέα Εδέμ. Τη συνάντησαν 27 μίλια νοτιότερα. Η Αντίπαρος διέθετε όλα τα εχέγγυα για το privacy που αναζητούσαν ώστε να στήσουν άλλο ένα σπιτικό. Οι παπαράτσι εμφανίζονται μόνο τις ημέρες που την επισκέπτεται ο Τομ Χανκς με τη σύζυγο του, ενώ οι δημοσιογράφοι που πατάνε το πόδι τους στο νησί θέλουν να «κρυφτούν» και αυτοί. Άσχετα αν τους πετυχαίνουν τα γιαούρτια...
Αναδημοσίευση από το τεύχος Σεπτεμβρίου Νο189 του περιοδικού ΄Playboy΄.
http://www.capital.gr/weekend_articles.asp?id=1299641&ppg=1

1 σχόλιο :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...