Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

Στο μυαλό μιας γυναίκας

Τι σκεφτόμαστε αν το σεξ είναι καλό

Θεέ μου, είναι τόσο καλό.

Άραγε να έχω ωραία γεύση;

Σ’ αρέσει αυτό; Να συνεχίσω; Μίλα, μούγκρισε, κάνε κάτι, θέλω τόσο πολύ να σε ευχαριστήσω.
Οι γείτονες θα μας κόψουν την καλημέρα.

Είμαι ερωτευμένη.


Μήπως κάνω πολλά και με περάσεις για τσούλα;

Μήπως κάνω λίγα και με περάσεις για ξενέρωτη;

Όλοι οι άλλοι ήταν άχρηστοι.

Ελπίζω να μη μου έχει ξεφύγει καμία τρίχα στο ξύρισμα.

Μη με λυπάσαι, κάνε μου ό,τι θες.

Αυτά όλα πως τα ξέρεις; Με πόσες έχεις πάει τελοσπάντων;

Δεν θέλω να τελειώσει ποτέ.

Συγνώμη, διαβάζεις τη σκέψη μου; Πως ήξερες ότι θέλω να μου το κάνεις αυτό;

Σ’ αγαπώ.

Τι σκεφτόμαστε αν το σεξ είναι κακό

Πάααλι αυτή τη στάση;

Η κοιλιά μου φαίνεται ΤΕΡΑΣΤΙΑ από εδώ.

Πως με είπες; Τώρα αυτό είναι κομπλιμέντο;

Τι μυρίζει έτσι;

Ας προσπαθήσω να σου δώσω λίγο ρυθμό, κρίμα είναι.

Καλά, δεν ακούς το cd που έχει κολλήσει;

Μα τι κουλή στάση είναι αυτή, έλεος, δεν είμαι η Κομανέτσι.

Σοβαρά τώρα, αυτή είναι η κοιλιά μου; Από αύριο μόνο νερό και μαρούλι.

Άου, ΑΟΥ, μου πατάς τα μαλλιά!

Πιο δεξιά. Πιο δεξιά. Πιο αριστερά. Εκεί. Πιο μαλακά. Λίιιγο πιο δυνατά. Λίγο πιο γρήγορα. Καλά, άστο.

Ωπ, μας κοιτάει ο σκύλος.

1, 2, 3, 4, 5…

Δεν έπρεπε να πιώ τόσο κρασί, ζαλίζομαι.

Μήπως έπρεπε να είχα πιεί παραπάνω;

Αυτό που κάνεις δεν βγάζει απολύτως κανένα νόημα.

Απαπα, χάλια νύχια, πως μου 'ρθε να τα βάψω μπεζ.

Σιγά ρε φιλαράκι, πως τα ζουλάς έτσι;

Έπρεπε να είχα κάνει τσίσα από πριν.

Ερμ, τι είναι αυτό…; Ελπίζω να είναι κραγιόν. Ας βάλω ένα μαξιλάρι από πάνω πριν το δεις.

Πονάω. Όχι σοβαρά, ΠΟΝΑΩ.

Αχαχαχαχα, γαργαλιέμαι.

Μακάρι να μπορούσα να φωτογραφήσω αυτή τη φάτσα να στη δείξω.

…7, 8, 9, 10, 11, 12…

Μπα; Κουράστηκες; Άλλα έλεγες πριν.

Άντε, ας ανέβω από πάνω, να κάνω και εγώ καμιά δουλειά.

Τσούζει λίγο, γιατί;

Ας αναστενάξω λίγο μπας και βοηθήσω την κατάσταση.

Έλα, εντάξει, φτάνει η πλάκα, τελείωνε.

 http://www.oneman.gr/keimena/men_s_only/sex/ti-skeftontai-oi-gynaikes-thn-wra-toy-sex.1599735.html

1 σχόλιο :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...