Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

Η βραδυνή μου περιπλάνηση με 'φερε αντιμέτωπο με αυτό.


Με το που το διαβάζω, "ωχ", τι φρούτο είναι τούτο, μάνα μου παραμάνα μου και άλλα πολλά πέρασαν απο το μυαλό μου. Λέωωω, για κάτσε, αδέλφια πατριώτες είμαστε, κάτι θέλει να πει η μικρά, μάλλον το λέει κι ωραία. Δεν τα πιάνω εγώ αυτά τα μπιλα μπελα μπλα, μήπως να το στρεσάρω να δω τι λένε και οι άλλοι? Κι αφού είχα πάρει την απόφαση να το κοτσάρω, είχε κι ένα σχόλιο από κάτω, λεώωω ας το διαβάσω, αν είμαι τυχερός θα σχολιάζει καμιά ειδικότητα, αν όχι, κανα τσινάρι παρατρεχάμενο...Διάνα αδερφάκι μου! 

παραπονιάρικό μου


Τα χω με το σύμπαν, εν ελλείψη άλλου εγκληματούντος κι ένεκα που δεν έχει σταματήσει να μας τη φέρνει.

Ποτέ δε μου χε περάσει από το μυαλό ότι θα ταν έτσι νοηματοδοτημένη «η πατρίδα». Δεν αισθάνθηκα ποτέ την ανάγκη να έχω πατρίδα. Ως τώρα. Κι αυτά τα γράφω από υποχρέωση, γιατί είναι έτσι τα πράγματα που είμαι μακριά κι αυτό που γνώριζα γίνεται ξένο.

Λοιπόν, μέρες τώρα κάνουν τα πάντα σβούρες, αναίτιες σβούρες που ακολουθούνται από ένα μοιρολατρικό «όλα για καλό είναι». Μην φταίει λοιπόν το φεγγάρι κι η ξενική εξοχή;

Στα 24 μου, με το θράσος της γνωμης μου, θαρρώ πως όλα έρχονται απρόσμενα. Κι αυτεπάγγελτα.
Προδοσία. Την μαζεύεις, την εκλογικεύεις, την κάνεις κτήμα σου και την ακολουθείς. Ξέρω εγώ.

Κι ενώ οι γύρω τρωγονται, εγώ βρήκα ν’ αγαπήσω. Ψέμα. Να θέλω ν’αγαπήσω και να μου δίνεται η ευκαιρία. Πως αγαπάς το διαφορετικό; Αυτό που σου μοιάζει τ’αγαπάς απο ανάγκη, από αδυναμία. «Τ’αδοκίμαστο και τ’απ’αλλού φερμένο» όμως;

Ν’άγαπάς τον τρόπο που κομπιάζει σε επίπλαστα αγγλικά, ενώ έχεις μάθει ν’αγαπάς μ’ Ελύτη. Ας είναι.

Δεν ξέρω τι να νιώσω και δεν έχω την πολυτέλεια να σκεφτώ. Γιατί η χώρα καταρρέει, γιατί δεν ομιλώ την Ολλανδική, γιατί δεν με προσλαμβάνουν οι πολυεθνικές, γιατί καλοί μου φίλοι σφάζονται με εγχώριο βαμβάκι, και πού καιρός και λεφτά και διάθεση.

Αλλά με εκπλήσσει ο τρόπος που με κρατάει κι η πεποίθησή του πως αξίζω τον κόπο.


http://periptero21.blogspot.com

5 σχόλια :

  1. Ροδάκινο έχω καταθέσει την άποψή μου…

    Όσο για σένα… καλά λέει ο Steve πως είσαι μισότρελος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ροδάκινο (με την ελπίδα πως θα είσαι κι εσύ εδώ κάποιες στιγμές σου),
    μπαίνω στις ΚΑΛΤΣΕΣ λίγο καιρό τώρα, δηλώνω αδαής στις μπλογκοβόλτες καθώς πρώτη φορά αυτοπροσκλήθηκα σε τέτοιου είδους παρέα σχολιάζοντας και επικοινωνώντας, κατά κάποιο τρόπο.
    Μείνε εδώ, να έρχεσαι -μέχρι και mail θα σου στείλω αν χρειαστεί- γιατί υπάρχει κάτι που αξίζει χωρίς να μπορώ να στο προσδιορίσω. Πάντως ένα είναι σίγουρο. Θα θυμώσεις, θα στραβώσεις, θα γελάσεις, θα απολαύσεις μουσικάρες, θα μαθαίνεις, θα ανακαλύπτεις και το βέβαιο, δε θα βαρεθείς!
    Τα λένε και τα καλτσόπαιδα ωραία, αν και καμιά φορά μπορεί να σου πέσει το τρωκτικό απ’ το χέρι (μου άρεσε όταν το είπα πρώτη φορά και το επαναλαμβάνω). Και, το νου μας, δε σοκάρονται οι σύγχρονες γυναίκες από τις εκρήξεις θαυμασμού των αγοριών για το ωραίο φύλο. Έχω ξαναματαπεί, ομορφιά να υπάρχει σε κάθε περίπτωση. Όχι λέμε μόνο στη κακογουστιά. Λαϊκά αποφθέγματα για προσγείωση πολλά: - φάτε μάτια ψάρια…. - ο ελπίζων χαίροντας αποθνήσκει…. κ.λ.π.

    Ροδάκινο, να προσέχεις παρακαλώ τα φαγοπότια στις γωνίες….
    -------------
    Karl, πράγματι τα λέει πολύ πολύ ωραία!!! Τσινάρι δε ξέρω αν βρήκες, όμως «ειδικότητα» βρήκες σίγουρα….

    ΠΡΟΣΟΧΗ:…….. παλιόπαιδα!!!
    Όταν ένα κορίτσι «αγαπάει με Ελύτη» δεν το αφήνουμε να χαθεί στη διαδικτυακή άβυσσο.
    (((Βρε τι κάνω μπας και βρω κάποιον να συνεννοηθώ εδώ μέσα… )))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φυσικά και βρήκα ειδικότητα, εξ' ου και το διάνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το πρόβλημα μου είναι πως όλο και περισσότερο έχω αρχίσει να πιστεύω πως αν εσύ κι ο mathepeze δεν είστε η ίδια ειδικότητα, τότε έχετε σίγουρα αποφοιτήσει από γειτονικό σχολειό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πες μου μόνο πως είναι της Α.Σ.Κ.Τ.
    Πες μου πως είναι και ζωγράφος!
    Πες το μου κι αυτό……

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...