Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

Μου το αφιερώνω, επειδή είμαι άντρας, δεν είμαι γκέι.

                               


Προσεύχομαι μέρα και νύχτα να μην μου την φέρει
πισώπλατα ή πλάϊα(Eγώ ποτέ δεν προσεύχομαι. Παρακαλώ απλά τη θεά τύχη να μην τύχει και μου την φέρει(η άλλη). Απλά επειδή γενικά είμαι υψηλότερης ευφυίας απο οποιαδήποτε θέλει να μου τη φέρει, είμαι και σίγουρος οτι δεν θα τα καταφέρει, άρα δεν παρακαλάω καν τη θεά τύχη. Κομπλέ; Πάμε παρακάτω...)


Προσεύχομαι μην τυχόν και μου κάνει βουντού
με κόλπα και μάϊα(χωρίς σχόλιο)
Προσεύχομαι πιο πολύ μην τυχόν
μην τυχόν και με πιάσει στα πράσα ( και εδώ αγαπητοί αναγνώστες είναι ο μόνος πραγματικός κίνδυνος που διατρέχω. Δεν μου έχει συμβει μέχρι στιγμής μα δεν σας κρύβω ότι δεν με απασχολεί καθόλου. Ίσα ίσα το να με πιάσει στα πράσα είναι μια εμπειρία για αυτή. Εγώ προφανώς και θα αποδεχθώ το μερίδιο της ευθύνης της, αλλά αυτή θα ξέρει ότι το μερίδο ανήκει στην ίδια; Γιατί κυρά μου με άφησες να με πιάσεις στα πράσσα; Η μόνη περίπτωση που θα δεχόμουν να με πιάσει στα πράσσα και να έχει δίκιο θα ήταν αν ήταν σε ένα δωμάτιο στο Άμστερνταμ.)
                             
Προσεύχομαι και προσέχω συνάμα αφού
δε μου πάνε τα ράσα

Προσεύχομαι μέσα στον ύπνο μην παραμιλήσω
και τα βγάλω στη φόρα( ε μια φορά το χω κάνει, αλλά, ξέρεις, τα μπάλωσα. και όχι μόνο τα μπαλωσα, αλλά έβγαλα και κάτι θετικό απο αυτό. Γι'αυτό όταν σου τύχει και εσένα, πες με κλειστά τα μάτια προσποιούμενος ότι βλέπεις εφιάλτη:" ("το όνομα που ξεστόμισες" φύγε από εδώ, εγώ αγαπάω την " το όνομα αυτής που είναι δίπλα σου, στο κρεβάτι" Και μετά μπορείς ανάλογα την κοπέλα να το προχωρήσεις παρακάτω πχ: αυτή η κοπέλα που με επισκέυτηκε στον ύπνο μου, μου είπε ότι η τύχη μας είναι πολύ άσχημη αν δεν κάνουμε αυτό που σου είπα χτες ((κώλο)) και ίσως και να χωρίσουμε αν τελικά δεν γίνει.((κώλος)) Αγάπη μου εγώ στα όνειρα δεν δίνω καμία σημασία και το ξέρεις ((κώλος)) αλλα, να λέω εγώ  τώρα, αν μια στο εκκατομύριο είχε δίκιο; Το διακυνδινεύουμε; Την σχέση μας; Ή κάνουμε ότι λέει; (ΚΩΛΟΣ, ΔΩΣΤΟΝ, ΤΩΡΑ)
Προσεύχομαι μην με καρφώσει κανένας μαλέας
και ψάχνω για χώρα
Προσεύχομαι όταν βλέπω μανούλι
να μην είν'η δικιά μου παρούσα(Το μανούλι σηκώνει μεγάλη κουβέντα και κάτι άλλο, πιο μεγάλο. Αν ειδικά είσαι αρκετά έμπειρος, μπορεις να βλέπεις μανούλια και ας είναι η δικιά σου παρούσα, εδώ έχουμε και το μόνο φάουλ του Κυρ-Μηλιώκα)
Προσεύχομαι και προσέχω συνάμα αφού
αλλιώς δε θα ζούσα

Και τραγουδάω κρυφά τις νύχτες ένα σπάνιο ρεφρέν
αφιερώμενο με πολύ αγάπη σ'όλα τα αλάνια
Για να γελάνε όλοι μαζί αλλά και να κλαιν
για όλα τα κόλπα που ψάχνουν να βρουν να γουστάρουνε σπάνια
Σπάνια

{Vamos αλάνια vamos(Θα το βάλω στο γάμο μου το τραγούδι μπάι δε γέι, όταν και αν γίνει με γυναίκα. Αν γίνει, θα γίνει καθαρά απο θέμα εμπειρίας και κατανόησης θεσμών που μου φαίνονται πολύ περίεργοι για να είναι αυτονόητοι, όπως πχ... ο γάμος!Το γεγονός δε ότι στο γάμο μου θα βάλω ένα τραγούδι που θα λέει "δεν μας φτουράει ο γάμος" θα έχει διττό σκοπό: Ο πρώτος να διασκεδάσει τον Karl και τον Mathepeze, και ο δεύτερος να μετρήσουμε πόσες θα σταυροκοπηθούν και θα πουν "ε τον Αθεόφοβο" με κεφαλαίο Α για σεβασμό στο Άλφα.)
δε μας φτουράει ο γάμος
Γύρω μανούλια amos
vamos αλάνια vamos} Χ 2

Προσεύχομαι μην απ'το παρελθόν
σκάσει μύτη καμιά βαρεμένη (αυτό δυστυχώς δεν θα συμβεί σε εμένα μιας και όλες απο το παρελθόν ή με έχουν ξεχάσει, ή τις έχω σκοτώσει. Πέρα απο την πλάκα, με έχουν ξεχάσει. Και χαίρομαι για αυτό. Χαίρομαι που δεν τις έχω σκοτώσει γιατί δεν γίνεται να με ξεχάσεις, άρα σιγά σιγά δημιουργώ μια στρατιά βαρεμένων, η οποία αν δεν μου χρησιμεύεσει πουθενά, ε τουλάχιστον θα έχω μια στρατιά βαρεμένων, τι γελάς, εσύ έχεις μια στρατιά βαρεμένων;)
Προσεύχομαι και προσέχω συνάμα αφού
ξέρω καλά τι με περιμένει

Και τραγουδάω κρυφά τις νύχτες ένα σπάνιο ρεφρέν
αφιερώμενο με πολύ αγάπη σ'όλα τα αλάνια
Για να γελάνε όλοι μαζί αλλά και να κλαιν
για όλα τα κόλπα που ψάχνουν να βρουν να γουστάρουνε σπάνια ( εγώ το κόλπο το βρήκα. Τρέχει σαν βρύση μετά.)
Σπάνια ( ναι το κάνω σπάνια αλλιώς τι κόλπο θα ήταν;)

Vamos αλάνια vamos
δε μας φτουράει ο γάμος
Γύρω μανούλια amos
vamos αλάνια vamos

Vaaamooos πακέτοοο

Vamos αλάνια vamos
δε μας φτουράει ο γάμος
Γύρω μανούλια amos
vamos αλάνια vamos

Vamos αλάνια





Αντί επιλόγου, έχω σκεφτεί έναν επίλογο: Aγαμία, σε αγαπώ πολύ.

11 σχόλια :

  1. Δε ξέρω αν είσαι ο εφιάλτης των γυναικών, όμως σίγουρα δεν είσαι γκέι!!!

    «Έχω την δική μου γνώμη , αλλά δεν συμφωνώ πάντα μαζί της.»

    Για σένα Badstuber, το απόλυτο αρσενικό!_________ :)

    Ντίνος Χριστιανόπουλος

    ΕΡΩΤΑΣ
    Να σου γλείψω τα χέρια, να σου γλείψω τα πόδια –
    η αγάπη κερδίζεται με την υποταγή.
    Δεν ξέρω πως αντιλαμβάνεσαι εσύ τον έρωτα.
    Δεν είναι μόνο μούσκεμα χειλιών,
    φυτέματα αγκαλιασμάτων στις μασχάλες,
    συσκότιση παραπόνου,
    παρηγοριά σπασμών.
    Είναι προπάντων επαλήθευση της μοναξιάς μας,
    όταν επιχειρούμε να κουρνιάσουμε σε δυσκολοκατάχτητο κορμί.

    ΜΕ ΚΑΤΑΝΥΞΗ
    Έλα να ανταλλάξουμε κορμί και μοναξιά.
    Να σου δώσω απόγνωση, να μην είσαι ζώο,
    να μου δώσεις δύναμη, να μην είμαι ράκος.
    Να σου δώσω συντριβή, να μην είσαι μούτρο,
    να μου δώσεις χόβολη, να μην ξεπαγιάσω.
    Κι ύστερα να πέσω με κατάνυξη στα πόδια σου,
    για να μάθεις πια να μην κλωτσάς.

    ΤΕΛΟΣ
    Τώρα που βρήκα πια μιαν αγκαλιά
    καλύτερη κι απ΄ ό,τι λαχταρούσα,
    τώρα που μου ΄ρθαν όλα όπως τα ΄θελα
    κι αρχίζω να βολεύομαι μες στην κρυφή χαρά μου,
    νοιώθω πως κάτι μέσα μου σαπίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. http://www.youtube.com/watch?v=PvouUT8lFE0

      Διαγραφή
    2. Ροδάκινο!!!!!!!
      Καλώς το!

      Σε περίμενα……
      Κάθε μέρα θα περάσω απ’ το periptero στον αριθμό 21. Το βρίσκω στη διαδρομή μου για το ξημέρωμα. Παίρνω καπνό, τσίχλες, λέξεις όμορφες και ξεκινώ.
      Πίσω, εκεί στα παλιά. Σχεδόν 2 μήνες πέρασαν και ήρθε το νέο:
      "L'echec"………τι κι αν το αγόρι δε διαβάζει?
      ;)

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Ναι ρε 5:44am, δεν βλέπεις ότι το έχει δουλέψει ο άνθρωπος…

      Διαγραφή
    2. Έλα ντε τι ειρωνία ήταν αυτή; Ζηλέυει που δεν γράφει εθιστικά άρθρα. Το εθιστικά με μ στην αρχή.

      Διαγραφή
  3. Κάπως έτσι πάει Άννα Μαρία, δυστυχώς. Τουλάχιστον θες να ξαναρχίσεις κάθε φορά οπότε μικρό το κακό ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρε φίλε, πραγματικά έχω γελάσει πολύ!
    Μεγάλο τραγούδι, μεγάλη ιδέα, μεγάλες στιγμές πρέπει να ζήσατε με τον παλιομουσικό. Σε μεγάλη φόρμα και οι δύο!!! Πραγματική ανάσταση!!!

    …πολύ περίεργοι για να είναι αυτονόητοι!!! Μεγάλη αλήθεια.

    Εξαιρετικός επίλογος αλλά και η ιδέα του …. αντί επιλόγου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. molis to xanadiavasa....HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA. i proti anagnosi itan me tin tsimpla sto mati kai apla xamogelasa.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...