Σάββατο 28 Απριλίου 2012

Άννα Μαρία γύρνα! Δε θα ξαναβάλω τρομπέτες, το υπόσχομαι...



6 σχόλια :

  1. χαχαχαχαχα
    Γελώ και μάλιστα δυνατά, γιατί αν ανοίξω το ρημάδι θα φυτεύσω ψυχικά τραύματα που δεν θα μαζέυονται με τίποτα.

    Η ευθιξία - που στην περίπτωσή μας την παρακίνησε η φαντασία - είναι σύμπτωμα της παιδικής και μέσης ηλικίας. Η μέση ηλικία θέλει προσοχή, γιατί αφήνει βαθύτερα τραύματα απο την παιδική.

    Προτείνω να τα βρείτε πρώτα με τον εαυτό σας και μετά η συναναστροφή.

    Όπως σου είπα φίλε, οι μικροί, οι έφηβοι και οι γέροι δεν είναι ευθικτοι. Την ισορροπούν με την αδιαφορία, απαξίωση και σωφροσύνη αντίστοιχα.

    Τα λέω και για μένα, μη νομίζετε.

    Τυριά ξυπνάτε θα σας φάνε οι βλάχοι.
    Από το τελευταίο εξαιρούμαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ mathepeze, όχι άλλα ψυχικά τραύματα παρακαλώ. :)))
      Παλιοκόριτσα σου λέω!

      Ξέρεις η ευθιξία είναι χαρακτηριστικό και των ακριβοδίκαιων. Η φαντασία με προβληματίζει περισσότερο, που ενώ βοηθάει απίστευτα στην εξέλιξη της προσωπικότητάς μας, εγκυμονεί τόσους πολλούς κινδύνους.
      (Γιατί νοιώθω λίγο κεφαλοτύρι?)

      Διαγραφή
    2. Η ευθιξία είναι χαρακτηριστικό των ανόητων. Των ακριβοδίκαιων… η λογική. Όσο για την φαντασία, εγκυμονεί κινδύνους μόνο όταν συνοδεύεται από την ανοησία… όπως όλες οι αρετές.

      Όσο είναι καιρός πέτα τις τρύπες από πάνω σου γιατί θα σε φάνε οι βλάχοι.

      Άκου κεφαλοτύρι;; Χάθηκε ένα… Σαν Μιχάλη!!!

      Διαγραφή
    3. STEVEEEEE ...... Βοήθεια!!! Δε καταλαβαίνω τίποτα. Εσύ?
      Κεφαλοτύρι, έχει τρύπες. Ροκφόρ, μούχλα. Μπρι και καμαμπέρ, παραείναι μαλακά. κ.λ.π. κ.λ.π. Ανάλογα τη διάθεση, έτσι?

      Διαγραφή
    4. Έχω πάψει καιρό να σας καταλαβαίνω

      Διαγραφή
  2. Ω, Karl...............
    Karl μου, είσαι ένα γλυκό γλυκό αλητόπαιδο, βρε!
    Δεν έχω λόγια…..
    [Μη τα παραλέω εγώ είμαι η ΑΜ. Φυσικά και έχω λόγια…]

    Βάλε και τρομπέτες (και εσύ και ο Badstuber?). Βάλε ό,τι εσύ θέλεις.

    Αφήνω το Mahler, σε κοιτώ στα μάτια και με τρέλα (δική μου και δική σου) σε πάω στη πίστα για χορό των δυο μας σε ξέφρενους ρυθμούς:
    http://www.youtube.com/watch?v=TIKORxPeFq8
    Woo Hoooooooooo!!!
    Έτσι, έτσι. Μόνο η σφαγή σε ασπρόμαυρο….

    Λοιπόν. Πάμε πάλι. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...