Πέμπτη 7 Ιουνίου 2012

Αν ξυπνάς νωρίς βλέπεις ωραία πράγματα. Κασιδιάρης VS Κανέλλη Round 1

12 σχόλια :

  1. Apostolos Gletsos http://www.sportdog.gr/article/108473/den-tha-evgaine-zodanos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για την κουβέντα:
    "Απ το πολιτικά ορθό στο «ξεμουτσούνιασμα»"
    http://www.mankey.eu/?p=7996

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να σας πω.... Είδε κανείς τον Παυλόπουλο? Ακίνητος,απών.. Μη μου τους κύκλους τάραττε. Θα πω μόνο πως οποιοσδήποτε θα σηκωνόταν τουλάχιστον απ' τη καρέκλα του, αν όχι να επέμβει τρέχοντας.
    Το χειρότερο είναι πως ο ΦΟΒΟΣ αποκτά συγκεκριμένη οσμή...
    Ντροπή. Για όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κάτι αστείο!!! Τηλεφώνησαν από ΑΝΤ1 στην αστυνομία να πάει να συλλάβει χρυσαυγίτη???
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θέλω κι άλλο και να με συγχωράτε....

    Ποιος είναι ο ψυχίατρος του Παυλόπουλου και τι χάπια του δίνει? Δε το συζητώ... πολύ μπροστά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πρόσεχε τι λες για τον Πάκη,είναι από το χωριό μου,κάνουμε μαζί Ανάσταση και άμα θες να ξέρεις ρίχνει και βεγγαλικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Steve, γοητευμένη! Γνωρίζετε και τον Πάκη?

      - Πως είστε διευθυντά μου? ;)

      Διαγραφή
    2. Αν τον γνωρίζω λέει; Βεβαίως και τον γνωρίζω.. Το χωριό μου μπορεί να είναι μικρό αλλά οι εξέχουσες προσωπικότητες δεν λείπουν

      Διαγραφή
  7. ΗΛΙΑ-ΗΛΙΑ-ΗΛΙΑ,
    ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΠΛΑΚΩΣΕΣ ΣΤΙΣ ΦΑΠΕΣ ΤΗ ΛΕΣΒΙΑ,
    ΤΟΝ ΠΟΥΣΤΗ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΠΙ,
    ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΤΟΝ ΠΡΟΚΟΠΗ,
    ΠΟΥ ΧΕΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΤΗ ΚΟΤΑ
    ΚΑΙ ΛΕΡΩΣΕ ΜΕ ΤΣΙΡΛΑ ΤΗ ΚΙΛΟΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΚΑΝΕΣ ΤΗΝ ΛΙΑΝΑ ΣΑΝ ΠΑΝΤΖΑΡΙ
    ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ,ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΗΗΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ που είμαι γηπεδικός χρόνια τώρα έπιασα αμέσως τους ρυθμούς των παραπάνω συνθημάτων

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...