Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012

Βαξεβάνης: Αναζητούν εμένα αντί για την αλήθεια

11 σχόλια :

  1. Ρε παιδιά η λίστα στον Βαξεβάνη πώς έφτασε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οκ ας το προσπεράσουμε αυτό..ποιος μου λέει εμένα ότι αυτή είναι η ατόφια λίστα και δεν έχουν αφαιρεθεί ονόματα από μέσα..γιατί εγώ αυτό που είδα στην λίστα είναι ότι πέραν της γυναίκας του Βουλγαράκη όλοι οι άλλοι είναι επιχειρηματίες..Δηλαδή το σκάνδαλο που ακριβώς είναι? Δεν μπορεί ένας επιχειρηματίας να έχει λογαριασμό στην Ελβετία? Δεν μας τα λες καλά Κωστάκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ένα ένα μου έρχονται..και ποιος είναι ο Βαξεβάνης που βγάζει τις καταθέσεις του κόσμου στο κλαρί,,δηλάδη έστω ότι ο τάδε επιχειρηματίας τα έχει βγάλει νόμιμα τα λεφτά αμαυρώνετε ή όχι η υπόλειψη του?
    Όλο αυτό το μίνι ξέσπασμα γιατί γέμισε το διαδίκτυο με γκρουπ υποστήριξης για τον Βαξεβάνη,αλλά το νόμισμα έχει 2 όψεις!

    Αυτά από εμένα,πάω να δώσω κανά επιτόκιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και επανέρχομαι κύριες μου,και τι με νοιάζει εμένα η λίστα? Ωραία και την είδα,ε και? Δεν θα ξαναπάω στον Καίσαρη να πάρω ρολόι! Θα τον τιμωρήσω τον αλήτη! βέβαια οι λογαριασμοί ήταν του 2007 αλλά δεν έχει καμία σημασία αυτό,ο τζέρτζελος που έπρεπε να γίνει έγινε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Γιώργοοοοοοοο,, ρε Γιώργηηηηηηηηηηηηηη σου έπεσε η λίστα ρεεεεειιι.." Ναι κύριε εισαγγελέα μου,ακριβώς έτσι όπως στα τα λέω έγιναν! περπάταγα πίσω από τον Γιώργη και του έπεσε η λίστα,έτσι έφτασε στα χέρια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εντυπωσιακό!!! Αυτή την πλευρά -εγώ- ομολογώ πως την αγνοούσα.
    Και ρωτώ ποιος είναι αυτή τη φορά ο κομιστής (της λίστας, όχι του DVD)? Κι αναρωτιέμαι όλα για την αλήθεια, τη δόξα ή το τζέρτζελο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι έγινε Steve είναι και το όνομά σου στη λίστα; :D

    Ε και αφού δεν σε νοιάζει, γιατί αυτό το ξέσπασμα ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέσπασμα κύριως για τους Έλληνες που έτρεξαν να γραφτούν σε γκρουπ υπέρ του Βαξεβάνη χωρίς καν να δουν τα γεγονότα δεύτερη φορά..Ψάχνουμε εναγωνίως για λαικούς ήρωες

      Διαγραφή
    2. Πάντως πλάκα πλάκα στο τσακ τον πρόλαβα τον μαλάκα τον Κωστάρα και έβγαλε το όνομα του πατέρα μου,,εντάξει τι είναι 10.000 ευρά μπροστά στα 300.000 άλλωστε..χοχοχοχοχο

      Διαγραφή
  8. Επίσης η λίστα δεν έχει μόνο επιχειρηματίες, έχει και καμια 200ρια "νοικοκυρές"! Και κάτι γλύπτες, απο αυτούς που γλύφουνε αγάλματα! Και σε κάθε περίπτωση δεν κάθισα να διαβάσω 2000+ ονόματα, θα έβρισκα και άλλα παραδείγματα.

    Η λίστα μπορεί να είναι 100% φτιαχτή. Απο τον ίδιο τον Βαξεβάνη σου λέω εγώ. Η άμεση κινιτοποίηση της δικαιοσύνης όμως δείχνει το αντίθετο. Μόνο η λαγκάρντ μπορεί να μας διαφωτίσει!

    ΥΓ Το 2ο άρθρο που έβαλες με βρίσκει σύμφωνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάντως αυτή η λίστα σημαίνει πολλά και τίποτα,είναι μία λίστα για λογαριασμούς του 2007 οι οποίοι μπορεί να είναι και άδειοι και το σημαντικότερο δεν έχει τα ποσά των καταθέσεων

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...