Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

-Ναι, καλησπέρα, μία τρομπέρτα παρακαλώ, θα ήθελα να γίνω αόρατος!

21 σχόλια :

  1. Κοίτα τώρα που μ' έβαλες σε σκέψεις...

    "Φτιάξε ένα μικρό ομοίωμα από κίτρινο κερί στο σχήμα ενός ανθρώπου το μήνα Ιανουάριο και την ημέρα και ώρα του Κρόνου και την ίδια εκείνη ώρα γράψε με μια βελόνα στην κορυφή του κρανίου του τον εξής χαρακτήρα (Σχήμα 2). Μετά γράψε πάνω σε μια μικρή λωρίδα από το δέρμα ενός βατράχου που θα 'χεις σκοτώσει τους εξής χαρακτήρες (Σχήμα 3). Θα πας έπειτα και θα κρεμάσεις το ομοίωμα με μια τρίχα σου στο θόλο μιας σπηλιάς τα μεσάνυχτα, κι αφού το αρωματίσεις με το κατάλληλο θυμίαμα, θα πεις:
    ΜΕΤΑΤΡΟΝ, ΜΕΛΕΚ, ΒΕΡΟΘ, ΝΟΘ, ΒΕΝΙΜΠΕΘ, ΜΑΚ, κι όλοι εσείς, σ' εξορκίζω, ω κέρινο ομοίωμα, διά του ζωντανού Θεού, με την αρετή αυτών των χαρακτήρων και λέξεων, να με κάνεις αόρατο κάθε φορά που θα σε φέρω μαζί μου. Αμήν.
    Κι αφού το θυμιατίσεις πάλι, θα το κρύψεις στην ίδια θέση, μέσα σ' ένα μικρό ξύλινο κουτί, και κάθε φορά που θα θέλεις να περάσεις από κάποιο μέρος χωρίς να σε δουν, θα λες αυτές τις λέξεις, έχοντας το ομοίωμα στην αριστερή σου τσέπη:
    Έλα σ' εμένα και ποτέ μη μ' αφήσεις όπου κι αν πάω.
    Μετά θα το κρύβεις προσεκτικά στο μέρος που είπαμε
    και θα το σκεπάζεις με χώμα μέχρις ότου το χρειαστείς
    ξανά." (Δεν έχω τα σχήματα.)

    Μπρρρρ....ανατρίχιασα.
    Οι γερμανοί, λέει, κατάφεραν να εξαφανίσουν μικρά αντικείμενα, όμως θα τους πάρει κάποια χρόνια να φτιάξουν αυτό το πλέγμα σε μεγαλύτερο μέγεθος. Να περιμένουμε το μανδύα ή να κάνουμε το μαγικό? Ενδιαφέρομαι και με την τρομπέτα δεν είδα να γίνεται τπτ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να, κάτι τέτοιες στιγμές μου λείπει ο Coco de Fiongo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άντε και να απορήσω... γιατί τις συγκεκριμένες στιγμές σου έλειψε το πάντα ευφάνταστο, αλλά άσχετο με ανάρτηση, σχόλιο-ενημερωτικό άρθρο του/της Coco de Fiongo? Ας μη ξεχνάμε βέβαια τις παραποιήσεις και τις "καριόλες" του. Μες τη φαντασία...
    "Διαβάζουμε προσεχτικά κείμενο και σχόλια..." κι εγώ συμπληρώνω και τίτλο.
    *******
    Karl, αφού δε με πήγες στις "όρνιθες", που ξέρεις μπορεί και να βρεθούμε σ’ έναν αόρατο κόσμο. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Διαβάζουμε προσεχτικά κείμενο και σχόλια"… να μην το ξαναγράψεις. Έχω τα πνευματικά δικαιώματα και στο απαγορεύω.

    Για τις "καριόλες"… είναι προσωπικά σας θέματα, δεν θέλω να πάρω θέση, αν και θα χρησιμοποιούσα την λέξη φαντασία σίγουρα.

    Για μένα ο Φιόγκος ήταν από τις πιο έξυπνες παρουσίες εδώ μέσα και μου λείπει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω και ξανά ωωωω........ Mathepeze?
      Δεν έχω οικειοποιηθεί ποτέ φράσεις διασήμων ή άσημων, έξυπνων ή χαζών, επιστημόνων ή μπακάληδων. Αν το αναγνωστικό κοινό των καλτσών δεν κατάλαβε, τότε θα διευκρινίσω ηχηρά:
      ((Ο MATHEPEZE EIXE ΠΕΙ:
      "Διαβάζουμε προσεχτικά κείμενο και σχόλια." κι εγώ συμπληρώνω και τίτλο.))
      Θα υποστηρίζω πάντα με θέρμη την αναφορά προέλευσης πηγών σε ότι λέμε και γράφουμε.

      Όσον αφορά στη λέξη "απαγορεύω", είναι βαριά και προσβλητική. Είναι τόσο σοβαρή που θα πρέπει να τη χρησιμοποιούμαι με φειδώ και δικαιοσύνη. Εγώ δε θα σου απαγορεύσω (αρχικά), θα σε παροτρύνω όμως να μη "πατάς" πάνω στη σταθερότητά μου εδώ μέσα για να ανεβάσεις και να προσκαλέσεις τους επισκέπτες σου. Αξίζει σ' αυτό το σημείο να επισημαίνω πως αντιγράφω καλτσικές τεχνικές (γιατί εδώ έμαθα), μα ποτέ αναγνώστες-σχολιαστές. Ξέρεις, στο λίγο χρόνο που είμαι εδώ, μου λείπουν όλοι. Λείπει όποιος υπήρξε συνταξιδιώτης κι είναι, πλέον, απών.

      Δηλώνω έτοιμη. Εγώ τις αντιπαραθέσεις μου δεν τις λήγω με απειλές. Τώρα, αν εσύ θα αγιοποιήσεις τις "καριόλες", θα σου πω ότι δε με αφορά. Το να μη παίρνουμε θέση σε ό,τι συμβαίνει γύρω μας, είναι η πιο σίγουρη και ασφαλής τοποθέτησή μας στο βάθρο του ανώφελου. Ανόητοι υποστηρικτές μας, θα είναι πάρα πολλοί. Έχει τη χάρη του το τίποτα. - Να τα λέμε κι αυτά!

      Διαγραφή
  5. Έχεις θέμα με τους αυθαίρετους συνειρμούς, οι οποίοι μάλιστα είναι άρρηκτα συνδεδεμένοι με το εγώ σου.
    - Στα λέω εγώ γιατί δεν στα λέει κανένας άλλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλιστα...
      Ξέρεις τι λέω, ξέρω τι λες. Πρόσεχε μόνο τα θεματάκια που έχω -κατά τη γνώμη σου πάντα- μήπως είναι και δικά σου. Δε πάει καιρός που έλεγαν πως εγώ είσαι εσύ. ;)

      Διαγραφή
    2. lol......ΧΑΧΑΧΑ
      Κι ότι ήμουν έτοιμη να φωνάξω αν υπάρχει διευθυντής σ’ αυτό το θέατρο σκιών. Γιατί σκιές, αερικά είμαστε. Φωνές είμαστε...

      Steve, για φαντάσου! Είμαι η θηλυκή πλευρά του Mathepeze, την οποία εκείνος περιμένει στη γωνία να την κράξει ανά πάσα στιγμή. Εκνευρίζεται δε, διότι μερικές φορές μοιάζει να είναι (αδιανόητο) έστω το ίδιο έξυπνη μ’ αυτόν. Όμως αυτή η γυναίκα μέσα του στο τέλος θα κάνει πίσω, θα τον συγχωρεί κι εκείνος θα την αναζητήσει ξανά γιατί στο βάθος θα του λείπει. Επιπλέον αν έτσι έχουν τα πράγματα.... ο Μathepeze είναι παντοτινά δικός σου? Ουαουυυυ....

      Mathepeze, όταν οι φίλοι σου σ’ έχουν ικανό για τέτοια πλεκτάνη, έχεις θέμα. Και στο λέω εγώ γιατί δε στο λέει κανένας άλλος! :Ρ
      Τα φιλιά μου!!!

      Διαγραφή
    3. Εγώ πιστεύω πως πρέπει να βγείτε ένα rendez vous εσείς οι δυο

      Διαγραφή
  6. Na valo ena xeraki...

    "Psychological projection or projection bias is a psychological defense mechanism where a person subconsciously denies his or her own attributes, thoughts, and emotions, which are then ascribed to the outside world, usually to other people."

    Pou to xereis pos den piga stis ornithes? Piges kai den itan kanenas omorfantras ekei e? kala to omorfantras nomizo oti mou paei para poli...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε παιδί μου, βρε Karl...
      Ήθελα τόσο να σ’ ακούσω. Μου είχες τόσο λείψει. Έψαχνα κόλπα για να γίνουμε αόρατοι και δες εδώ τι έχει γίνει. Οκτώ σχόλια στην τρομπέτα για να έρθεις με φροϋδικά? Πράγματι, το έβαλες το χεράκι σου. Τι να πεις... έτσι φέρονται οι ομορφάντρες. Και πως σου πάει!!!

      Στις "όρνιθες" είπα δεν ΜΕ πήγες. Και φυσικά σε είδα! Όλα τα είδα... ;)

      Διαγραφή
    2. Πάρτα Karl για να μάθεις να την κοντράρεις

      Διαγραφή
    3. AM pame na fame na pioume kai na xorepsoume mian mera!

      Διαγραφή
    4. Να πω την αλήθεια, σας φοβάμαι... Και αν, λέω αν, μου φορέσετε καμία απ' αυτές τις λευκές μπλούζες που δένουν τα χέρια στη πλάτη? Κι αν με ξαπλώσετε σε κανένα ντιβάνι? Ποιος ξέρει τι θα μου κάνετε παλιόπαιδα? Ίσως... ψυχανάλυση?

      Διαγραφή
  7. aksizei to tzertzelo se afti tin anartisi giati einai kai kommatara to Seva! opoios vrei apo poia tainia einai kerdizei mia exairetika afieromeni anartisi. ama mu pei kai apo poia skini tis tainias tha me kerdisei oloklirotika. apo to diagonismo exaireitai o Badstuber.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λοιπόν, φίλε μου mathepeze, μπορώ να σου εξομολογηθώ ότι κι εμένα μου λείπω. Θα σας επισκεπτόμουν συχνότερα, αλλά αυτή η ΑΜ είναι τόσο βαρετή και παλαιϊκιά που με ξενερώνει τελείως.

    Αυτά.

    Coco de Fiongo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και για απόδειξη, δείτε τι θα μου απαντήσει

    Coco de Fiongo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δείτε! ΔΕΙΤΕ, σας λέω τι απαντώ:

    Coco, καλώς το μου! :)
    Πόσο δίκιο έχεις? Κάτσε να σε φιλέψω ένα νεραντζάκι! Το έφτιαξα με τα χεράκια μου. Βαρετό και παλαιικό, αλλά σου αξίζει. Εγώ θα φάω το κεράσι.

    Το ότι ζεις περιμένοντας μία μου απάντηση με εξελίσει σε εξέχουσα προσωπικότητα! Άλλο επίπεδο... Σκέψου καμιά δεκαριά μέρες κι έλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ααα κορίτσια θα σας μαλώσω..δεν μου αρέσει να τσακώνεστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...