Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

Μύρισε άνοιξη!

Γράφει η Άννα Μαρία





photo: Oscar Suleyman 
Ας ξεκινήσουμε να μιλάμε για τέχνη. Είναι άνοιξη και όλα έχουν άλλο χρώμα.  Είσαι εδώ και   δεν είσαι. Τα μάτια δεν μαζεύονται απ’ το παράθυρο και η καρδιά χτυπάει διαφορετικά. Κοίτα! Ο ήλιος, τα λουλούδια, τα πουλιά και ... ο ουρανός είναι γαλάζιος και τα σύννεφα άσπρα.

Μαζευτείτε, λέω εγώ! Περίοδος αναπαραγωγής είναι!


***


Έλα αλάνι μου δείξε μου και μετά κέρασέ με σοκολατένιο Χριστό.



Και μετά, τι; Μωρό μου, θα με κάνεις πριγκίπισσα... Τι άλλο;


Αυτό....

6 σχόλια :

  1. Κάθε τέχνη είναι εντελώς άχρηστη.
    Συγχωρείται αυτός που έκανε κάτι χρήσιμο, αρκεί να μη το θαυμάζει. Η μόνη δικαιολογία για την δημιουργία ενός άχρηστου πράγματος είναι ότι αυτός που το έκανε το θαυμάζει.

    Κατά τα’ άλλα, αυτός ο Τομ όπως πάντα… ανοιξιάτικος!
    Ο Πάροβ λίγο συννεφιασμένος μου ακούγεται.
    Πολύ κλάμα πέφτει για περίοδο αναπαραγωγής…

    Μου αρέσει το πνεύμα του Όσκαρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φυσικά η τέχνη είναι άχρηστη! Όπως, άλλωστε, άχρηστα είναι τα διάφορα είδη ρούχων και όχι ένας απλός χιτώνας για προστασία του σώματος από τραυματισμούς και καιρικές συνθήκες. Παπούτσια κ.λ.π. κ.λ.π.
    Ακόμη άχρηστο είναι να αναζητούμε όμορφη εικόνα και νέες γεύσεις για την τροφή που θα έπρεπε να μας συντηρεί και μόνο.
    Να ενημερώσω πως οι καλλιτέχνες είναι άτομα εγωκεντρικά, κομπλεξικά, μοναχικά, φιλάρεσκα, ψώνια κοινώς - πάντα σε σχέση με τους λοιπούς θνητούς. Η καλύτερη συντροφιά τους "εγώ μ' εμένα", όμως βγαίνοντας στους "άλλους" αρέσκονται να νιώθουν το φως των προβολέων και μεταμορφώνονται. Όχι, δεν υποκρίνονται.
    Ο δημιουργός αν δε θαυμάσει αυτό που φτιάχνει, δεν υπάρχει περίπτωση να το θαυμάσει κανείς άλλος. Το γεύεται. Το ερωτεύεται κατά κάτι λιγότερο απ' τον ίδιο του τον εαυτό. (δες Θεό!)
    Να θυμίσω πως υποστηρίζω ένθερμα πως η ανωτέρα των τεχνών είναι η μουσική. Άχρηστη?

    Μπαίνω στο κυρίως και ουσιαστικότερο θέμα μας. Υπάρχει κανείς που κάνει σεξ με τρομπέτες? "in between love" και "the princess" είναι τα δυο προκαταρκτικά και πολλά είναι. Μην το παρακουράζουμε.
    Η ουσία θα είναι πάντα η Κατερίνα. "Σ' έχω κάνει Θεό, μια φορά....." Εκεί σε θέλω! Δεν πρόκειται για κλάμα, πρόκειται για πάθος. (δες διάολο)

    ----------
    Και παρακαλώ βρείτε μου ένα ποστ να μιλήσω για τον λαϊκισμό, ήρθε η ώρα του. Το μπλέκει ο καθένας όπως γουστάρει, το αποτέλειωσαν και Laclau με Mouffe [εξαιρετικό παρεάκι] "αποδέχονται την αρχή του κοινωνικού κονστρουξιονισμού σε σύζευξη με τον λόγο."
    - κουνώ κεφάλι, βάζω τελείες -
    Είναι πολύ απλό. Η Κατερίνα ξέρει. Και η ΑΜ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χμμ χμμ

    Απ' την άποψη της μορφής, το πρότυπο όλων των τεχνών είναι η τέχνη της μουσικής. Απ' την άποψη του αισθήματος, πρότυπο είναι η τέχνη του ηθοποιού.

    Κάθε τέχνη είναι ταυτόχρονα επιφάνεια και σύμβολο.

    Αυτοί που διεισδύουν κάτω απ' την επιφάνεια το κάνουν με προσωπική τους ευθύνη.

    Αυτοί που διαβάζουν το σύμβολο το κάνουν με δική τους ευθύνη.

    Στην πραγματικότξτα η τέχνη καθρεφτίζει τον θεατή κι όχι τη ζωή.

    Εχω κουραστεί να διδάσκω, οπότε θα βάζω να μιλούν άλλοι για μένα...

    Από τις παύλες και κάτω πέστα με τον Badstuber.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δάσκαλε, σ' αυτό το μάθημα ήσουν λίγο ό,τι νά 'ναι. χαχαχαχαχαχα
      (μη μου θυμώσεις.. μόνο "κλάψε")

      Διαγραφή
    2. Mom petit... εγώ δε λέω μαλακίες.
      Τα περί τέχνης ο Όσκαρ τα λέει...

      Διαγραφή
    3. Je t'aime!!! trela. (ο τόνος για πάρτη σου)

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...