Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2011

Δημιουργόντας σου έρχεται η όρεξη

Και εγώ τώρα τελευταία, δημιουργώ. Έχω δημιουργήσει διάφορα πράγματα, ένα κίνημα μη ανεξάρτητων πολιτών θα ήταν το τελέυταίο μου δημιούργημα, αν το είχα δημιουργήσει.

Όπως έχετε πάρει χαμπάρι και όπως είχαμε διαβάσει στις προκυρήξεις του MitsF , τα πράγματα είναι λίγο απλά. Χρησιμοποιόντας τις ίδιες τεχνικές, "υφαίνω" άρθρα που δεν έχουν κάτι να πουν, εκτός απο τα πάντα.


Θα μου άρεσε να γράφω όπως το Xrysafi, να κάθομαι δηλαδή σε ένα δέντρο, πάνω στο πιο ψηλό του κλάδί και να τραγουδάω όμορφα τραγούδια,, να απαγγέλω ποιήματα.



Θα μου άρεσε να είμαι ο Xray. Ή μήπως όχι; Μπα, θα μου άρεσε. Μόνο που θα ήθελα να έχω λίγες περισσότερες γνώσεις. Και να μη με επηρεάζουν οι ψεκασμοί, και μέσα και έξω απο το blog.



Χα, ο Bob υπηρετεί και αυτό τον απαλλάσει απο οτιδήποτε θα ήθελα να σχολιάσω πάνω του. Βασικά, αδιάφορος μου είναι. Αυτό το παιδί, αχ να έδινε λίγο φωνή εκεί που πρέπει και όχι εκεί που δεν πρέπει.. Δεν θα άλλαζε κάτι, αυτό κάνει ούτως ή άλλως.



Ο The_Dude, θα θελε να ναι με μια κιθάρα στον ώμο, μια μπύρα στο χέρι, ένα τσιγάρο στο άλλο χέρι και άλλη μια μπύρα στο ίδιο χέρι που κρατάει την άλλη μπύρα. Απο ότι το κόβω όμως, θα είναι με ένα PC στον ώμο, μια μπύρα στο χέρι, ένα τσιγάρο στο άλλο χέρι και άλλη μια μπύρα στο ίδιο χέρι που κρατάει την άλλη μπύρα.



Στο θέμα του Steve τα πράγματα είναι λίγο απλά, λίγο μαθηματικά και πολύ κατανοητά: Είναι απο τους τύπους που θα μας διοικούν στο μέλλον. Θα τους αφήσουμε; Εκπροσωπούν την ΝΤΠ (Νέα Τάξη Πραγμάτων), το ΔΝΤ, την ΑΔΕΔΥ και άλλα πολλά που τα σκέφτεται και ανατριχιάζει. Επανάσταση στις Κάλτσες και ανατροπή του Steve είναι αυτό που προτείνω.



Θα μου άρεσε να είμαι ο Mathepeze; Για ποιο λόγο; Για έναν και μοναδικό: ΑΥΤΟΝ που θυμίζει ένα τραγούδι των Minor Threat, που στο ρεφραιν λέει: 

(I) Don't smoke
I don't drink
I don't fuck
At least I can fucking think

I can't keep up,
Can't keep up
Can't keep up
Out of step with the world



O Karl τώρα είναι ο μόνος sexy και πετυχημένος της παρέας. Δεν ξέρω τι απο τα δύο προσποιείται, αλλά το κάνει καλά. Όχι τόσο καλά ώστε να μην τον ανακαλύψω βέβαια. Ήδη έχω υποψιαστεί ότι το παίζει... (σεξυ). Ε γαμώτο αν ήταν όλοι οι πετυχημένοι σαν και εσένα, εμείς οι sexy θα κάναμε party.

5 σχόλια :

  1. Μου αρέσουν τα άρθρα που γράφονται με μια μπύρα στο χέρι, ένα τσιγάρο στο άλλο χέρι και άλλη μια μπύρα στο ίδιο χέρι που κρατάει την άλλη μπύρα.
    Εύγε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. h fantasia sou periorizetai otan anaferesai sta pragmata pou xwran ta xeria mou :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δημιουργώντας γράφεται με ω και τα άρθρα με το μπουκάλι στο χέρι, όχι κάπου αλλού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο ρε ανώνυμε! Τώρα που ξελάφρωσες φάε μια χαλαρόπιτα, πιες μια ηρεμίτα και φέρε μου τον έλεγχο να σου βάλω άριστα!!!

    mathepeze

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...