Παρασκευή 9 Μαρτίου 2012

Τώρα που είπα "αρκετές", ήταν και η μέρα τέτοια εψές, καλό είναι να πούμε δυο λόγια και στις μικρές μας φίλες!

Λοιπόν φίλες μου, θα ήθελα να σας μιλήσω για δύο πράγματα. Το ένα είναι ο Ερρίκος ο Βασιλείου, που πέρα από τα ταλέντα που έχει και θα τα βρείτε εδώ:
http://www.errikosvassiliou.com/
είναι και πάρα πολύ σέξυ!
Το δεύτερο είναι αυτό. Ακούστε λοιπον, εγώ αυτές τις μέρες διαβάζω πολλές ακαδημαικές διατριβές μιας και ετοιμάζω και τη δική μου τη διατριβή που θα είναι και ακαδημαικη! Δε θα πιστέψετε αυτό που συνάντησα. Οι ερευνητές όταν γράφουν σε τρίτο πρόσωπο χρησιμοποιουν γένος θηλυκό για να μη σας προσβάλουνε λέει και τους πείτε φεμινιστές...
Για παράδειγμα, αν θέλουν να πουν αυτός θέλει να μεγιστοποιήσει τη χρηστική αξία του κεφαλαίου των χρημάτων του τραπεζικού του λογαριασμού, δε λένε αυτό. Λένε, αυτή θέλει να μεγιστοποιήσει τη χρηστική αξία του κεφαλαίου των χρημάτων του τραπεζικού ΤΗΣ λογαριασμού. Φοβερό δεν είναι? Η' λένε αυτή τα έκανε Σκατά! Και τώρα εσείς δεν προσβάλεστε και οι ερευνητές δεν είναι φεμινιστές πλέον!
Βέβαια εμένα όλα αυτά μου τα 'χε πει κι ο Ερρίκος ο Βασιλείου (Βασιλίου, Βασηλίου, Βασσιλίου και άλλα πολλά που ούτε να τα σκεφτώ δεν μπορώ) εδώ και πολύ καιρό που τον ξέρω γιατί ειναι και πολύ προχώ! Και το ξέραμε όλοι που είναι προχώ αλλά πάντα τον πειράζαμε λίγο για να μη το πάρει και πάνω του. Αυτά και άλλα πολλά ενδιαφέροντα θα τα βρείτε εδώ:
http://www.errikosvassiliou.com/

YΓ: Αυτό το ποστ είχε σκοπό να σας ενημερώσει για το νέο blog  του Ερρίκου, που προσωπικά μου άρεσε πολύ. Δεν ξέρω αν πέτυχα το σκοπό μου, πάντως οφείλω μία συγγνώμη στον Ερρίκο που το ποστ έπρεπε να είναι σε αυτό το χάλι και ένα ευχαριστώ σ΄εμένα που δεν το έκανα χειρότερο!

2 σχόλια :

  1. Όταν θα σας διαγράψω όλους από εδώ μέσα να δω που θα τα γράφετε αυτά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γι'αυτόν ακριβώς τον λόγο και εγώ αναφέρομαι στον εαυτό μου σε τρίτο θυληκό πρόσωπο πλέον. Είναι αυτή μίαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...