Παρασκευή 9 Μαρτίου 2012

Ρίξτε μιά ματιά και κάντε και το τεστ(εγώ ήξερα το αποτέλεσμα από πριν, αρκετές/οι θα εκπλαγείτε!)...Φιλελευθερισμός, σοσιαλοδημοκρατία, Τόλκιν, αδελφοί Γκρίμ, Χεγκελ, Αγγελόπουλος και άλλα πολλά που τα σκέφτομαι και ανατριχιάζω!

http://www.politicalmap.gr/

πολιτική αυτογνωσία

Σήμερα που οι διαχωριστικές γραμμές μεταξύ των κομμάτων ξεθωριάζουν, είναι όλο και πιο δύσκολο να προσδιοριστούν πολιτικά οι ψηφοφόροι. Ο πολιτικός χάρτης φιλοδοξεί να βοηθήσει τον καθένα να προσδιοριστεί πολιτικά, να ορίσει δηλαδή τη θέση του στο πολιτικό φάσμα, στους άξονες των ατομικών και των οικονομικών ελευθεριών, και να δει με ποιό πολιτικό κόμμα ταυτίζεται ή είναι πιο κοντά ιδεολογικά. Μ' άλλα λόγια, ο πολιτικός χάρτης είναι ένα εργαλείο πολιτικής αυτογνωσίας που στοχεύει σε πιο συνειδητοποιημένους ψηφοφόρους.

16 σχόλια :

  1. Ώωωω, ἐξεπλάγειν μὲ τὴν καλὴ ἔννοια,... ολοκληρωτισμός;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είμαι υπέρ των παραδόσεων… στρατολατρεία, θεοπληξία, πατριδοκαπηλεία, οικοπεδοφαγεία, φόλιασμα, κατσικοκλοπή… και ναι φωτοκλοπή, για αναβάθμιση, γιατί να το κρύψω!

    Αυτά παθαίνει ο άνθρωπος όταν μένει χωρίς καθοδήγηση…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ειμαι 90 μόιρες μακριά σου, αλλά που θα πάει, θα σου μοιάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πριν προτρέψεις κάποιον, καλό θα ήταν να το ξανασκεφτείς, να ρίξεις τουλάχιστον μια δεύτερη ματιά στο site, να παρατηρήσεις την έλλειψη περιεχομένου στους όρους χρήσης αφού ασχολείσαι με το διαδίκτυο, και τουλάχιστον να φανταστείς, όχι συνωμοτικά, από το παρελθόν των δύο αυτών ανθρώπων σε τι και ποιους θα χρησιμεύσει η εξαγωγή των αποτελεσμάτων. Μαζί και του δικού μου. Ειδικά όταν πρόκειται για μία έρευνα (συγκεκριμένα πολιτικό gallup) η οποία, όχι μόνο δεν αποσκοπεί στην πολιτική αυτογνωσία αφού ο χάρτης είναι αυθαίρετα ορισμένος, αλλά και προσπαθεί, ελπίζω να μην καταφέρνει, την κομματική ταύτιση, πάντα σε ελληνικά θεωρητικά δεδομένα.
    Η περιέργειά να εξεγείρεται για να βλέπουμε τα πράγματα πιο σφαιρικά, και όχι στα όρια ενός χάρτη, και εκ των υστέρων ενός σημείου πάνω σε αυτόν.
    Αφού προσδιορίστηκα και εγώ να δηλώσω την ευγνωμοσύνη μου στους ανθρώπους που μου άνοιξαν τα πολιτικά μάτια.
    Ένας ΣΥΡΙΖεος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. simpatha me kai gia ta greeklish alla kai gia ta lathi, viazomai!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Me ekplisei pou ena post me to sigekrimeno titlo se enepneuse gia mia toso makroskeli kai emperistatomeni apantisi, i opoio omologoumenos den sinadei me ti sovarotita tis anartisis. alla mias kai to sovarepsame as to kanoume etsi den tha einai gia kako. oikaltses den einai blog diamorfosis politikis tautotitas gi afto kai katheti exetazetai me asteistiko tropo. den pistevo na nomizeis pos thelo na moiaso me to skoupidi tou oloklirotismou pou akouei sto paratsoukli mathepeze.
    Oson afora to test afto kath afto einai vasismeno sto xarti Nolan o opoios me mia grigori matia den mou fanike sataniko ergaleio tou neofileleutherismou. Oi dimiourgoi adiaforoi mou fanikan ki aftoi me mia grigori matia kai den vlepo to ofelos pou mporei na exoun apo tin anonimi simplirosi enos erotimatologiou me tis koinonikopolitikes protimiseis ton erotithenton.. Diafotise me se afto to simeio, an den kano lathos, edo diafoneis.
    Afto pou vrisko pio simantiko ap ola einai i eleipsi politikis tautotitas kai ideologias tis ellinikis koinonias i opoia kata ti gnomi mou ofeiletai se megalo vathmo gia to mavro mas to xali. Den apokleio tin aristera apo afto to ideologiko mpaxalo mias kai mia grigoria anagnosi ton theseon tis pleionotitas ton aristeron kommaton tha se diafotisei. to komma sou tixainei kata ti gnomi mou na einai to monadiko mazi me ti drasi pou exei ideologia kai theseis pou simvadizoun asxetos an simfono i' diafono me kapoio apo ta dio. Ta ipoloipa, kai exo diavasei tis theseis olon, apoteloun ekthesi asindeton ideon, 2as gimnasiou.
    prospathise loipon na katalaveis tin anagi mou, isos tin anagi mas, sto na vroume ena mpousoula esto kai mesa apo ena aploiko erotimatologio pou se kamia periptosi den anago se egheiridio politikis kateuthinsis.
    stin periptosi mou itan apolita pisto me afto pou antilambanomai pos einai i politiki mou ideologia. mporei kai apla na itan tixaio.
    skepsou omos tin ekplixi kapoiou pou psifizei Dhmar kai tha siniditopoiisei pos kata vathos einai sintiritikos, i' to antistrofo. Nomizo pos einai xrisimo, simatha me!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολιτική αυτογνωσία – συνειδητή απόφαση – ανωνυμία!!!

    Ποταμός… ποταμός!!!

    Ααα ρε πως φαίνονται οι βαθιά πολιτικοποιημένοι. Ο βήχας και η γνώση δεν κρύβονται…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κατά βάθος όλοι είμαστε ΣΥΡΙΖέοι και δεν το ξέρουμε. Όπως ό Απόστολος Γλέτζος είναι γκέι και πιθανότατα δεν το ξέρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. H ιδέα πως ο mathepeze μπορεί και να είναι ένας μοντέρνος William Buelow Gould μου προκαλεί ανατριχίλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ρε οι σωστές απαντήσεις ποιες είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. badstubereiko humor... i sostes einai aftes pou tha kanoun to iliovasilema pio grigoro!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εγώ Badstuber είμαι Σοσιαλδημοκράτης, σε περίπτωση που δεν το είδες παραπάνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι έγινε ρε παιδιά; Αρκούσε ένας ιός, ένας πυρετός και η καμία απόλαυση του να υποφέρω κάτω από ένα πάπλωμα, ώστε να με κρατήσουν μακριά απ'τα "σημεία και τέρατα" που συνέβησαν σ'αυτό το site. Ξαφνικά δεν είδα την αδυναμία σας στο γυναικείο φύλο, που εμένα προσωπικά ούτε με κολάζει, ούτε με σοκάρει ( το ωραίο είναι πάντα απόλαυση, το κιτς αδιάφορο) και προς εκπληξή μου ένας κατεγισμός από πολύ ενδιαφέροντα άρθρα για κάθε γούστο. Εύγε, εύγε... Karl, mathepeze, the dube, steve, badstuber , εύγε!!!
    Λοιπόν, μου λείψατε και σας τα είπα πολλά.
    Προχωρώ σε ακόμα μία έκπληξη μου πως κι εγώ τελικά είμαι ...ΣΥΡΙΖΑ ( δε μ'ενδιαφέρει που μπαίνουν οι τελείες και φυσικά ούτε το ίδιο το κόμμα). Ότι έχω μία θλίψη, την έχω...

    Σχολιάζω κάτι ακόμα: εκείνος ο ανώνυμος? Γιατί το είδε τόσο σοβαρά? Αααα παπαπα.....
    Karl, γιατί απολογείσαι, γιατί κάποιοι καταλαβαίνουμε το πνεύμα κι ας μη γνωριζόμαστε? Πάντως ανατριχιάζεις για τους σωστούς λόγους, νομίζω. Το νου σου.
    Βadstuber, αν βρεις τις σωστές απαντήσεις τις θέλω.
    Mathepeze, το "ποτάμι" δε γυρίζει πίσω. Οι έχοντες τη γνώση μας κατέστρεψαν και από προσωπική εμπειρία (λόγω ιού) προτιμώ το βήχα μου.
    Steve, το ξαναλέω εγώ ΣΥΡΙΖΑ?
    Ε, όχι.! Ξέρετε πόσο έχω βρίσει αυτό το κόμμα και τον "όμορφό" του.

    Άντε και με προβληματίσατε...

    Άννα Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όλοι οι ΣΥΡΙΖέοι στον προβληματισμό το έχετε ρίξει.
    Ολοκληρωτισμός!!! Πρόοδος ρεεεεεε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Mathepeze, πες μου πως το κατάφερες? Εγώ γιατί?

    Άννα Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...