Κυριακή 18 Μαρτίου 2012

Kι αυτό για όσους δεν μας γνωρίζουν ακόμα καλά...

6 σχόλια :

  1. Αυτό το μικρό αριστούργημα πέρασε απαρατήρητο όχι μόνο από σχόλια αλλά και επισκεψιμότητα. Που να κάθομαι να βλέπω τον Μπενίνι για 15 λεπτά…
    Δώσε πίπα, κώλο, «πατρική φωτό» και φάτε μάτια ψάρια… ή φάτε ψάρια μάτια; Χμμμ…

    Αναφοράς!!! *****

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό είναι το επίπεδο σας κύριοι,,εγώ το είδα όλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κι εγώ προσπαθώ από το πρωί, γιατί το internet connection μου εδώ είναι με διακοπές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δηλώνω ένοχη ή ενοχή...
    Μαθαίνω και σας μαθαίνω.
    Παλιόπαιδα.... μου λείψατε, βρε!!!

    Αφιερώνω:


    Με χάρη πείσμα και μανία
    και δίχως δίχτυ στο κενό
    Άμα χαθεί η ισορροπία
    να πέσω και να το χαρώ

    Να ξεχρεώσω για εδώ κάτω
    που είναι το τίμημα σκληρό
    Στης τρέλας μου το πάνω κάτω
    Άλλα θα χάσω , άλλα θα βρω

    Βυζάκια έξω λοιπόν
    γοργόνα τέτοιων καιρών
    Η βάρκα δίχως τιμόνι
    Δεν είναι για διακοπές
    είναι ένα σήμα S.O.S.
    στο χάος που μας ενώνει

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...