Τρίτη 22 Μαΐου 2012

Άννααααα, δεν ήμουνα εγώ για αεροπλάνα. Οι ρομούνες όμως ήταν. Άρα είμαι μέσα. 1,2,3, πετάω

Σας προσέχει απο ψηλά
          Χτυπημένος απο τη μοίρα, χτυπημένος και κυριολεκτικά. Μελανιασμένος μόνο κυριολεκτικά, τη μοίρα τη γράφω στα τέτοια μου, δεν υπάρχει μοίρα. Γαμάω τη μοίρα παρόλο που το χω κόψει το σεξ. Μόνο για σήμερα τη γαμάω, από αύριο θα γαμάω γκομενάκια, γιατί είμαι άντρας. Στο κάτω κάτω τα υγρά μου έχουν ζήτηση.  


          Μερικές φορές βρίζω. Άλλες φορές δεν βρίζω. Όταν βρίζω, σίγουρα δεν σκέφτομαι ότι διαπράτω αμαρτία.Δεν αμαρτάνω. Παράδειγμα χρήσης του ρήματος ἁμαρτάνω: (εἰκότως δὲ τῇ ἐλευθεριότητι ἀνελευθερία ἐναντίον λέγεται· μεῖζόν τε γάρ ἐστι κακὸν τῆς ἀσωτίας͵ καὶ μᾶλλον ἐπὶ ταύτην ἁμαρτάνουσιν ἢ κατὰ τὴν λεχθεῖσαν ἀσωτίαν)
Όπως όλοι καταλάβατε, αμαρτάνω= πράτω το κακό. Όμως υπάρχει και μια πούτσα στη μέση, μια πούτσα τόσο τρομερή, τόσο φοβερή, τόσο τρομοκρατική που το συμβούλιο του ΝΑΤΟ ασχολείται μαζί της. Αυτή η πούτσα που διακατέχεται απο τις σκοτεινές δυνάμεις του Αντίχριστου δεν γίνεται να μην αμαρτάνει! Επομένως και χωρίς να το θέλει, το ίδιο θα κάνει και ο κάτοχός της. Το συμπέρασμα είναι τόσο λογικό όσο το  

          Ναι άλλα ούτε αυτό ισχύει πάντα θα πείτε. Όσο πλησιάζουμε την ύλη, και zoomάρουμε στα βρομο-νετρίνια, ανακαλύπτουμε ότι ίσως έχουμε κάνει λάθος. Ότι ίσως να υπάρχουν σωματίδια που ταξιδεύουν πιο γρήγορα απο την ταχύτητα του φωτός... Σας στέλνω σε ένα άλλο site για να δείτε τι εννοώ. Άρα; Τα πράγματα σίγουρα δεν είναι όπως φαίνονται. Και ο κάτοχος αυτής της πούτσας ΔΕΝ αμαρτάνει. Τό χω πάρει απόφαση! ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΞ, ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ. Συνήθως έκανα το αντίθετο αλλά αλλάζουν οι καιροί. Εγώ ο αναμάρτητος εδώ και καιρό, σας καθοδηγώ: Σε ένα κόσμο χωρίς σεξ. Με την πολιτική και την οικονομία να παίζουν τον κυρίαρχο ρόλο. Μόνο αυτά θα σκέφτεστε, μόνο με αυτά θα ασχολείστε.

Μήπως αυτό δεν είναι που κάνουμε; Ε, λέω να αμαρτήσω τότε. Εσείς πάντως συνεχίστε να με ακολουθέιτε, εγώ καλά θα περνάω, εσείς;

2 σχόλια :

  1. άντε να σε διαβάσει κανάς παπάς παλικάρι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχαχαχαχαα

    είσαι άρρωστος ρε και για να ηρεμήσει ο steve σε διαβάζω όπου κι όποτε...

    αααχαχαχααχααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...