Σάββατο 5 Μαΐου 2012

...

8 σχόλια :

  1. Εμείς που ο Μορφέας δεν μας αγγίζει εύκολα, έχουμε την τύχη ν’ ακούμε … μουσικάρες.
    Και γράφω κάτι πεσιμιστικό. Και άστα…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. … πέσαν συγκινήσεις εδώ… χμμμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. einai i ora tetoia ta sikonei ta pesimistika. to proi tha sai kalitera! stis mousikares to xo rixei ki ego...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. siginithika ontos...ekana sineidhti akroasi, mallon gi afto!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θυμήθηκες κοπάνες, λεωφορείο, Εξάρχεια, λόφο Στρέφη, κύλισμα στο γκαζόν, μπύρες και χυμοί στο πάρκο της ελευθερίας…
    … μη μου πεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ δε θέλω να θυμάμαι ποτέ με τη μουσική. Μόνο τραγουδώ (για πάρτη μου) και φεύγω, διαφεύγω, ξεφεύγω και είναι και 2:48....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κι όταν θα σμίξουν οι καρδιές μας
    όλα θα λάμψουνε αλλιώς
    και θα χαθεί μες τις σκιές μας
    όλος ο κόσμος ο παλιός

    Αχ βρε Karl, αχ....
    Και τώρα πως ξεκολλάνε απ' αυτό το mood? Ε, πως?

    ((Δε θέλω να ξεκολλήσω, δε θέλω να ψηφίσω αύριο!
    Θα ξεκολλήσω και θα ψηφίσω! Αμέ...
    Γιατί, όπως έχει πει κι ο αντιπαθέστατος Μίκης (επαναλαμβάνομαι εδώ), ο καθένας ξεχωριστά, το κάθε "εγώ" μπορεί ν' αλλάξει το κόσμο!
    Μάλλον όλα τα "εγώ" κάνουν το "εμείς"...))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...