Πέμπτη 3 Μαΐου 2012

Καλό ε;

18 σχόλια :

  1. Μόνο καλό…. Τέλειο!!! Συγκινητικό!!!
    Κι έχω πάθει κάτι με τη μαμά τελευταία….

    Απ’ την άλλη σκέφτομαι. Κάνω παιδί, γίνεται πρωταθλητής/τρια, οπότε εσώκλειστο στο Ο.Α.Κ.Α. Το βλέπω Σ/Κ, γιορτές και διακοπές. Αγωνιώ μη σπαστεί. Και κλαίω αν κερδίζει, κλαίω και αν χάνει.
    Μπα… Δε θα το σπρώξω με τίποτα στο πρωταθλητισμό κι ας χάσω τη συγκίνηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η φαντασία σου δεν καλπάζει… απλά ταξιδεύει στο χωροχρόνο. Οι σκουληκότρυπες είναι βραδύ όχημα για τους νευρώνες σου…

    Όσο για την διαφήμιση; Όπως όλες οι καλές διαφημίσεις, έτη φωτός από την πραγματικότητα…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Οι σκουληκότρυπες είναι βραδύ όχημα για τους νευρώνες σου…" :o Tι λες ρε?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Karl, λες να με φορτώνει άλλος και ν’ αρπάζομαι με άλλους τελικά? Είσαι άγιος άνθρωπος. Άγιος σου λέω…. Χαχαχα

      Διαγραφή
    2. e ma!!! gia aftopsixanalisou na min xespas se lathos agoria...

      Διαγραφή
  4. Δεν βλέπεις ρε την ταχύτητα των συνειρμών; Στραβός είσαι;
    Είσαι μικρός και άβγαλτος δεν καταλαβαίνεις... χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Mathepeze..... mathepeze....
    Αφού σας το έχω πει: Με εμπνέετε!!!
    Μαζί σας η φαντασία μου έχει δημιουργήσει ιστορίες, θεατρικό μονόπρακτο, πάρτυ με ούζα, συναντήσεις ακροδεξιών και απελπισμένων, σχέσεις μάνας – παιδιού και διαισθάνομαι πως έπεται συνέχεια. Κι αυτά όλα πράγματι γίνονται με ταχύτατους ρυθμούς. Τόσο ανυπόμονα που έχω την εντύπωση πως πρέπει να τα δουλεύω λίγο παραπάνω.
    -----------------------
    Για τη διαφήμιση έχουμε την ίδια άποψη. Εγώ είπα πως είναι μία καλή δουλειά που σου βγάζει συγκίνηση και με τη «μάνα πρωταθλητή/τρια» απέδωσα κατά ένα μέρος το πόσο εκτός πραγματικότητας είναι.
    Για τον πρωταθλητισμό και για τη μορφή που έχει πάρει στις μέρες μας. Πράγματι δεν είμαι υπέρ! Θα μπορούσα να μιλήσω για παιδάκια που τα ξεκινούν με βοηθήματα και αργότερα, ή νωρίτερα, αυτά αντικαθίστανται με όνειρο τη μία και μοναδική πρωτιά, από καταστροφικές και ενίοτε θανατηφόρες ντόπες.
    Έφηβα κορίτσια που τα πείθουν να κάνουν τα πάντα για να κρατήσουν τον οργανισμό τους σε παιδική ηλικία. Γυναίκες που τις μπερδεύεις με άντρες. Άντρες που ενώ τα κορμιά τους είναι ένα χάρμα οφθαλμών, η μόνη απόλαυση που ζουν είναι η εικόνα τους στο καθρέπτη και στιγμές των αγώνων.
    Πόσοι ακολουθούν πίσω απ’ τους τρεις πρώτους που ανεβαίνουν στο βάθρο. Ποιος τους ξέρει? Δε θα είχε σημασία αυτό, αν μία ολόκληρη ζωή οι ίδιοι δεν υπέφεραν απ’ την υπερπροσπάθεια να ξεπεράσουν τους εαυτούς τους και τους άλλους.
    Μήπως θα συμπλήρωνε την εικόνα της αντίδρασής μου αυτή η τόσο ιδιαίτερη σχέση που αναπτύσσουν παιδιά και έφηβοι αθλητές με τους προπονητές τους, οι οποίοι γι’ αυτούς και τις οικογένειες τους είναι κάτι σαν ημίθεοι. Αντικαθιστούν πατεράδες, μανάδες, δάσκαλους, φίλους και αποδεδειγμένα από πάμπολλα σκάνδαλα που μας έχουν σοκάρει κατά καιρούς, γίνονται αρρωστημένα υποκατάστατα του έρωτα.
    Αυτά….
    ------------
    Βρε παιδί μου… κι εσύ να το φτάσεις στους νευρώνες μου το θέμα. Σκουληκότρυπες ????

    Και μη μιλάς για μένα με τον Karl σα να μην είμαι εδώ…. :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. http://en.wikipedia.org/wiki/Wormhole ρε γαβ-γαβ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τον αλήτη,,μην ξεχνάς πως έχεις και μία δόλια μάνα που σε περιμένει στο σπίτι,παλιόπαιδο

      Διαγραφή
    2. Ααααχ…. να αποκαταστήσω τη φήμη μου, παρακαλώ.
      Είπα πως έφτασε το θέμα στους νευρώνες μου και απόρησα για το που τα βρίσκει… έτσι είπα, «Σκουληκότρυπες????».

      Κι αν υποθέσουμε πως δεν είχα διαβάσει ποτέ Αϊνστάιν και δεν είχα ιδέα για το ότι οι σκουληκότρυπες είναι οι δίοδοι του χωροχρόνου (εγώ ψέματα δε λέω, μεγάλη ιδέα δεν έχω), εσύ Badstuber πρέπει να μου το γαβγίσεις? Δε μπορείς να μου υποδείξεις και να μου δώσεις γνώση?

      Κι επειδή τα καλά κορίτσια πάνε στο παράδεισο, όμως τα κακά πάνε παντού!!!!
      http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Ro84BEl1fZw

      Διαγραφή
    3. Άννα Μαρία δεν πήγαινε σε εσένα το γαβ-γαβ αλλά στον Καρλ. Δεν θα σου μίλαγα ποτέ έτσι πριν σε γνωρίσω.

      Διαγραφή
    4. ego kopika sti geniki sxetikotita. na me simpathate!

      Διαγραφή
    5. Θυμάσαι τι είπαμε... Δύσκολα.... (στο internet)

      Ευχαριστώ για την απάντηση. Τονίζω όμως πως δε θίχτηκα!!! Μήπως ξέρω κι εγώ τι δείχνω γράφοντας?

      Αυτοψυχαναλύομαι όμως! Και βρήκα κι ένα τεστ. Κοιτάξτε τι μου έβγαλε:
      "Το τεστ σας έβγαλε τα παρακάτω συμπεράσματα:
      Σοβαρά Καταθλιπτικά Συμπτώματα
      Περισσότερες πληροφορίες για την κατάθλιψη και την μανιοκατάθλιψη..."

      Πάω καλά???...........χαχαχα

      [[Εεεε, ψέμα είναι!!! Μη πάει ο νους σας στο κακό.]]


      ------ Karl, εγώ δε το έχω καθόλου. Πολύ επιφανειακά. Και μη μου πείτε να ξεκινήσω και τη Γενική Σχετικότητα τώρα, γιατί ένα σας λέω: Εσείς θα τη πληρώσετε….

      Διαγραφή
  7. Ούτε αυτό δεν μπορείς να κάνεις σωστά που να σε πάρει ο διάολος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...