Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

Μ’ άφησες σαν πόλη τουρκεμένη…

Ο ουσιαστικός στόχος της εκπαίδευσης, αγαπητοί μου, δεν είναι η γνώση αλλά η δράση.



Έχουμε άγνοια, επιλεκτική αμνησία, συμφερολαγνεία,  και το σημαντικότερο… είμαστε δέσμιοι αυτής της καταραμένης δύναμης που λέγεται ΣΥΝΗΘΕΙΑ. Το θέμα είναι βιολογικό - όπως όλα - και για να το ξεπεράσουμε πρέπει να το κατανοήσουμε. Για να το κατανοήσουμε… πρέπει να το παραδεχτούμε.







******


Να και το τραγουδάκι που με ενέπνευσε, ηχηρή απόδειξη της πολύ-επίπεδης  καλλιέργειας μου.
χα-χα-χα



 



9 σχόλια :

  1. Αυτό είναι: λίγα λόγια και καλά!!! Με 4 προτάσεις έχεις ανοίξει συζητήσεις πολλών ωρών και άρθρα πολλών λέξεων...
    Η φωτογραφία είναι απλά... ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συναντήσεις μετά συζητήσεων, μπορείς να κάνεις με διευθυντές και ιδρυτές βεβαίως βεβαίως! Εγώ είμαι αγοραφοβικός.

      Προσωπικά περιμένω άρθρα και απορίες…

      Η φωτό είναι ενδεικτική της κατάστασής μας.

      Διαγραφή
    2. Έχω να πω, να ρωτήσω, να συζητήσω… Σιγά μην είσαι εσύ αγοραφοβικός!!!

      Ξεκινώ. Και γράφω και ψάχνω (τώρα μαζί με Λοϊζο) και βρίσκω σχετικά με το αν η συνήθεια είναι κάτι βιολογικό? Βρήκα αυτό και κάτι παρεμφερή::
      «Με το χρόνο, η συνήθεια (που είναι και βιολογική συνήθεια των νευρώνων)»

      Διαγραφή
    3. Mathepeze... έχουμε 8 Μαϊου και δε μου είπες τίποτα για τη πρώτη απορία. Δώσε φως!!!
      Έστω τι ορίζουμε βιολογικό, βρε παιδί μου. (Για ξεκίνημα...)

      Διαγραφή
  2. Αν μελετήσεις ''επιδερμικά'' την εξέλιξη των ειδών, θα καταλάβεις από πού πηγάζει το μεγαλύτερο μέρος της συμπεριφοράς μας. Η εξέλιξη των πολιτισμών είναι μέσα, εννοείτε…

    Ο Jacque Fresco είναι μια καλή αρχή. Αν σου πέφτει βαρύ, ξεκίνα από τον Δαρβίνο, τι να σου πω…

    Επίσης, δες το ''Ταξίδι της ζωής'', του BBC ή ''Η μεγάλη εγκυκλοπαίδεια της ζωής'', του National Geographic.

    Αν όλα αυτά είναι βαρετά, δες το ''Πώς η τέχνη έπλασε τον κόσμο'', του BBC – αν και ‘χει έμμεση σχέση. Είσαι και των τεχνών θα σου πέσει πιο ελαφρύ. Κάτι σαν… Άρλεκιν ή Νόρα. Αστειεύομαι χαχαχαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παλιόπαιδα, μπλέξαμε….
    Δεν αστειεύομαι!!!

    Τι να σου πω τώρα? Καλά μου κάνεις, αφού εγώ σου έδωσα το δικαίωμα…

    Λοιπόν, να σου πω πως έχω δει – ομολογώ κάποια χρόνια πριν – το «Η μεγάλη εγκυκλοπαίδεια της ζωής» ? Φοβάμαι πως μετά θα μου κάνεις τεστ γνώσεων. Το «ταξίδι της ζωής» δεν το έχω δει. Κάτι ξέρουμε κι από Δαρβίνο. Και τι έγινε? Ο Fresco βαρύς δε μου πέφτει. Έστω κι επιδερμικά (χωρίς εισαγωγικά). Σκέφτομαι, αμφιβάλλω και τούμπαλιν για την έμμεση σχέση με το «Πως η τέχνη έπλασε τον κόσμο». (Αχ… άμα ήθελα να δω τη λέει η ΠΑΠΥΡΟΣ – LAROUSSE την άνοιγα και μόνη μου.)
    Βρε mathepeze μου, δε σου είπα να μου βάλεις δουλειά για το σπίτι. Κάποιος είχε πει να ενθαρρύνουμε το διάλογο? Θα μ’ ενδιέφερε να σε ακούσω να μου αναλύσεις την άποψή σου κατά πόσο είναι τελικά βιολογικό το να έχουμε άγνοια, επιλεκτική αμνησία, συμφερολαγνεία και ακόμη το να είμαστε δέσμιοι της συνήθειας.
    Ξέρεις μου ακούγεται σα να μη μπορούμε να αλλάξουμε τα προηγούμενα χαρακτηριστικά μας, καθώς αυτά ήδη έχουν καθοριστεί από την εξελικτική μας πορεία. Όποτε όσο και να αφορίστηκαν από την εκκλησία παρόμοιες θέσεις στο παρελθόν, τελικά κάπου στο δικό μου νου ταυτίζονται και έτσι πάλι το μοιραίο, το γραμμένο καθορίζουν το τι πράττουμε. Η εξέλιξη των ειδών ή το προπατορικό αμάρτημα?

    Τι έχουμε? Ε, τι και γιατί? Γιατί είμαστε ψεκασμένοι! Γι’ αυτό! Κι έχω και κάτι νεύρα με το «Εγέρθητι! Όλοι όρθιοι! Όλοι! ΟΛΟΙ!!!» και «Δε μιλάει κανείς. Δε μιλάει κανείς. Δε μιλάει κανείς.» Τι θα μπορούσαμε να πούμε γι’ αυτούς σύμφωνα με την εξελικτική θεωρία?
    Δεν αστειεύομαι είπα!!!

    Ω, Karl…. άγιο αγόρι σου λέω, ΑΓΙΟ!!!

    ---------- Δε ξέρω αν εσύ είσαι πιο κοντά στα pokemon, Μπλέικ ή Μικρό ήρωα??? Αστειεύομαι….χαχαχα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να ενθαρρύνουμε το διάλογο, δε λέω, αλλά έχουμε λιώσει στο σεντόνι…

    Μια χαρά έχεις πιάσει το νόημα στο βιολογικό, έξυπνο κορίτσι είσαι – εδώ αμαρτάνω αλλά τέλος πάντων – δεν είναι και φιλοσοφικοκοινωνικό βλογ οι κάλτσες, ψυχαγωγικό(!) είναι… άστο να φύγει. Να ‘χουμε και κανα σοβαρό θέμα στην πρώτη μας συνάντηση!

    Τώρα για τα παλικάρια που μας απασχολούν τον τελευταίο καιρό, τους ταιριάζει απόλυτα ο φθόγγος ''ουγκ'' και είναι βέβαιο πως με δυσκολία αρθρώνουν το ''μα'', ένα από τα πρωτογενή γλωσσικά μόρια.

    Εδώ:http://www.youtube.com/watch?v=bnw5aoxP7v8&feature=player_embedded#!
    ο συμπαθέστατος κατά τ’ άλλα ‘’εγέρθητι’’ σε άπταιστα προεκλογικά… συλλαβικά, και επονομαζόμενος ‘’Κασιδιάρης’’ με τον μεστ’ο του λόγο, έτσι για να διαιωνίζουμε τον ζωικό ρεοτροπισμό των καιρών. (θα πέσει γούγλης πάλι, έτσι για την εγρήγορση… χαχαχαχα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμμμ... σήμερα ξεπέρασες τον, γνωστό σε μένα τουλάχιστον, εαυτό σου. ;)

      Δε ξέρω αν θα έπρεπε να έχουμε λιώσει στο σεντόνι ή να έχουμε λιώσει το σεντόνι. (Και είμαι σοβαρή και μην αρχίσετε να υποθέτετε πως κρύβονται σεξουαλικά υπονοούμενα!!!)
      Αν υπάρχει μία γοητεία σε κάτι δε πρέπει να το μεταλλάσσουμε, μόνο και μόνο για να ικανοποιήσουμε μία ανόητη περιέργεια. Αν κάτι έχει μία ομορφιά, ας μη οδηγήσει η απληστία μας στον απόλυτο κορεσμό.

      Διαγραφή
    2. Ααααα... φυσικά και έπεσε γούγλης εδώ :"τον ζωικό ρεοτροπισμό των καιρών".
      Μα κι εσύ??? Κι ο Μπαμπινιώτης να ήμουν.... looool.

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...