Κυριακή 27 Μαΐου 2012

Η αφθονία είναι το μέλλον μας...


Μεταξύ άλλων…
Ένας φίλος μου είπε: Πάμε πίσω ρε, δεν βλέπεις ότι ο κόσμος αρχίζει να πεινάει και να φουντάρει από τα μπαλκόνια;
Του λέω: Αυτά είναι της στιγμής. Λανθασμένα, μεταφράζουμε τις καταστάσεις γύρω μας, σύμφωνα με το τι συμβαίνει σε μας άμεσα. Ο κόσμος πάει μπροστά! Σκοπός μας είναι να επιταχύνουμε το αποτέλεσμα!
Μου λέει: Οπτιμιστής μας βγήκες ρε συ; Από πού πηγάζει αυτή  αισιοδοξία;


Δεν πρόλαβα να του απαντήσω. Ο αχρείος γράφει πιο γρήγορα από μένα, βαρέθηκε να περιμένει την απάντησή μου κι άλλαξε θέμα.
Το βίντεο που ακολουθεί είναι ένα μέρος της απάντησής...



2 σχόλια :

  1. Ένα φιλικό μου ζευγάρι έχει ένα σκύλο – 53 κιλών και 12 ετών – κλεισμένο εδώ και κάτι χρόνια σ’ ένα διαμέρισμα!

    Γιατί ρε παιδιά; αναρωτιέμαι.

    Εεε, πλέον δεν υπάρχει χρόνος, σταμάτησα το κυνήγι, μου κλέψαν την ρεζέρβα, αρρώστησε ο ταχυδρόμος… μου είπαν μεταξύ άλλων! Ναι αγαπητοί μου κι άλλων!

    Πολύ ωραία ρε παίδες! Και γιατί δεν του κάνετε ευθανασία; αναρωτιέμαι.

    Μα τι λες τώρα; Είσαι με τα καλά σου; Θα περιμένουμε να πεθάνει μόνος του! μου είπαν σε φυσικό χρωματισμό.

    Όπως καταλαβαίνετε, είναι προτιμότερο να αργοπεθαίνει με τρόπο "φυσικό" και είμαι σίγουρος πως οι περισσότεροι θα κάνατε το ίδιο. Είμαι σκληρός και άκαρδος το ξέρω.

    Η κεντρική αυτή ιδέα, έχει πολλές εφαρμογές στην καθημερινότητά μας αλλάζοντας το αντικείμενο. Στην περίπτωσή μας όπου σκύλος βάζουμε πολιτικά συστήματα. Η θέση της πολιτικής είναι στο μουσείο και όσο αυτή δεν πεθαίνει καλό θα είναι να σκεφτόμαστε την περίπτωση της ευθανασίας.

    Έρχεται η εποχή της ανιδιοτελούς προσφοράς και οι δύο αυτές λέξεις σαφώς και δεν ταιριάζουν με τις… νεποτισμό, διαφθορά, στηλίτευση, ευθυνοφοβία…

    Τελειώνω εδώ με την σιγουριά και όχι την πεποίθηση πως οι επόμενες δεκαετίες είναι εξαιρετικά υποσχόμενες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...