Κυριακή 6 Μαΐου 2012

Exit Polls!

3 σχόλια :

  1. Συμπατριώτες μου, παρακάτω θ’ ασχοληθούμε και με το τίτλο και με το βίντεο.

    Παρακαλώ ενημερώστε τον φίλο σας, ανώνυμο jim_k, πως του έχω μία τρομερή αδυναμία. Τον έχω στη καρδιά μου μέσα, πολύ μέσα. Τον αγαπάω βρε παιδιά!

    Εγώ η ΑΜ είμαι πάνω απ’ όλα ένας ειλικρινής και υπεύθυνος άνθρωπος, όπως άλλωστε οι περισσότεροι σημερινοί έλληνες.
    Αν φταίω, ΝΤΡΟΠΗ ΜΟΥ!
    Αν φταίνε, ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ!
    Αν φταίμε, ΝΤΡΟΠΗ ΜΑΣ!
    Πάμε να δούμε με τι μούτρα θα συνεχίσουμε.
    Γιατί αυτή η αυγή δε θα ξεκινήσει ποτέ τη μέρα. Τα γλυκά δεν είναι όνειρα.

    Cogito ergo sum...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ΧΑ ειναι σημάδι των καιρών. Κακώς ασχολούνται όλοι. 6% ηλιθιοι δεν είναι είδηση! Είναι σαν να πιεις 2 μπουκάλια βότκα και να σου φταίει ο εμετός! Η ΧΑ θα φύγει όπως ήρθε όταν έρθει η ώρα. Αυτή η ώρα δεν θα έρθει όσο ο εκλογικός νόμος θα επιτρέπει στο 35% να κυβερνάει το 65%.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέρ κι εγώ στο να αλλάξει ο εκλογικός νόμος. Αύριο όμως θα έχουμε κάπου 22 με 24 βουλευτές της ΧΑ, όπως έχουν τα πράγματα ως τώρα. Πολύ κακό σημάδι των καιρών....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...