Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

Όρη αναζήτησης (“μα τι μαλακίες ψάχνει ο κόσμος στο google, θεε μου!”)


Επείδη απο τα search terms του wordpress βλέπω οτι πολλοί ψάχνετε για διάφορα πράγματα και καταλήγετε σ’αυτο εδω το βλόγιον, έφτιαξα αυτή τη σελίδα για να σας βοηθήσω να βρείτε αυτο που πραγματικά χρειάζεστε (εκτός απο ψυχιατρική βοήθεια).

Ορισμένα απο τα όρη αναζήτησης που κατέληξαν εδω:


τελειες αποκριατικες στολες για γυμνασιο
ΤΕΛΕΙΑ ΜΟΥΝΙΑ
μικρα κοριτσια γυμνασιου στη θαλασσα (παρακαλώ επαναλάβετε την αναζήτηση σας αρχίζοντας απο τη σελίδα http://www.astynomia.gr/index.php?option=ozo_content&perform=view&id=1763&Itemid=378)
ρικουδη κιρκο (εσείς ψάχνετε τον αδερφό μου, οχι εμένα. ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗ ΓΑΤΑ-ΔΟΛΟΦΟΝΟ!)
ολα για το παραγαδι
ΒΥΖΑΡΕΣ (λυπάμαι, δεν εχω)
απέραντη θάλασσα από μουνιά
κοτετσια για κοτες (εχουμε μονο για παπιες)
ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΟΥΛΗΣ
εφευρεση λαμπας (παρακαλώ ξαναψάξτε για agiofws)
γραμματεας στολες
ξυρίζω τα αρχιδια του στισ τουαλετεσ του γυμνασιου
emo στολες
stoles sxoleiwn
λεωνίδας μπουκουβάλας
ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΜΕ ΜΟΥΝΑΚΙΑ
εξελιξη στη γνωση (εδώ θα βρείτε σίγουρα ό,τι χρειάζεστε!)
ΑΝΝΑ ΚΟΜΝΗΝΗ
πητ παπαδακος exei sxoli stin thessaloniki
επιλεκτη ομαδα ειδικων αποστολων στην αρχαιοτητα
τσιμπουκια απο μαθητιεσ μεσα στισ τουαλετεσ (την ωρα της γραμματικης που μαθαιναμε το τελικο ς)
ηρωικη καταθεση της θλιψης
ιστορικη εξελιξη του επιπλου γραφειου (γουαου!)
διαφορική εξίσωση γουρούνι (αυτό πρέπει να το ψάξω κι εγω)
λακης λαστιχενιος προφυλακτικο
αλλεργιες απο το κοκκινο σκαθαρι
εμφραγμα μυοκαρδιου χωρις να το καταλαβω (το καταλάβατε η ακόμη;)
δουλεια σε γυραδικο στη θαλασσα
εφευρετης καποτα
του ξεσκισε το κολο ο θειοστου
θαλασσια αρχιδια
οργανικά κενά μουσικής στο γυμνάσιο καλλιθέας Νεοχωρούδα (οργανικά κενά εγκεφάλου)
ανωνυμη χακερ στο υπουργειο μπακαλου
a gamisiy k sy k ta psaria
γιατι να μην συμμετασχω σε ομαδα αυτοβοήθειας (διαβάστε τη σχετική ιστορία και θα καταλάβετε γιατι)
στεγνωνει ο λαιμοσ μου (πιείτε ενα τσαγάκι)
η κορη μου παρατησε τη σχολη (βρείτε της ενα καλό παιδί να παντρευτεί)
εφηβαιον τριχωτο
πινακιδες απαγορευεται η εισοδος εκτος απο τη βυζαρουδες
αγαμητη φιλη μου (δώστε μου το τηλέφωνο της και θα το κανονίσω)
Αγαπημενος τραγουδιστης ενβερ χοτζα (ο Γιάννης Πάριος)
τι μπορω να σπουδασω στη χαιδελβεργη
αναλπηρωτής υποδιευθυντής γυμνασίου
ρε συ πανο oloi me vlepoun sto dromo kai lene oti eimai gamatos oxi epeidh eimai oraios oxi epeidh(οχι, επειδη!)
enas papous me moustaki einai silektis autokinitwn (οι υπόλοιποι είναι πράκτορες της ΕΥΠ)
αυγα ιδιοτητες
σουτζουκακια αποτυχια (άλλη φορά να βάζετε λιγότερο μέλι μέσα)
μεγάλοι ντυμένοι κοριτσάκια (κύριε, είστε ανώμαλος)
mba sto harvard kostos
σχεδιασμό καφέ (το κόλπο στον καλό καφε είναι το design)
αν δεν βαλω κεφαλαιο και δεχτω venture capital τι εταιρια μπορω να κανω
κοτετσια με ροδες (και γαμώ τις επιχειρηματικές ιδέες. Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου)
τι χρειαζετε για φτιαξεισ μια αελδε
ριχταρι με δρακο (βρήκατε; θέλω κι εγω ενα)
Update 17 Σεπτεμβριου 2012:
ricudis balaskas no comments
Μαλακίες γυμνάσιο κι εγω αναρωτιεμαι πως καταφερναμε να τις κανουμε χωρις το google
tsimpoykia sth thalasa
πολυ μικρα κοριτσια με τριχωτα μουνια
ιστοριες απο την ελλαδα του μελλοντος
Δεν μπορούσε να ντροπιαστεί περισσότερο στον αέρα!!!
mounia stin thalassa κανε κανενα μπανιο ρε φιλε
μαλακια κοριτσιων προφανες ορθογραφικο λαθος, μαλλον εννοει “μαλλάκια”
o plousios pou rixnei kai to ktirio sto telos tou tragoudiou
ο λουδοβικος των ανωγειων επιδοτηση
ρικουδi εναλλακτικο ονομα του μωβ χρωματος
me gamhse kai me parathse thn prwth m fora Ντροπη του του παλιοπουστα, ενας πραγματικος τζεντλεμαν θα σε παρατουσε με τη δευτερη
φιλικη μαλακια …αλλα μετα να μεινουμε φιλοι
mba για ασχετους
μπεσαμελ με αυγα πως λεγεται Περσεφονη
ναρκοτικο που σε κανη να θελης να φσς ανθροπινο κρεας
mounaki γυμνασιο μα ΟΛΟΙ στο blog μου ρε γαμωτο;
onomata koumounistwn καπως ετσι τους βρισκανε και στη χουντα
μικρα κοριτσια γυμνασιου στη θαλασσα ΜΑ ΟΛΟΙ;
ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΜΕ ΜΟΥΝΑΚΙΑ
γιατη+ισε+εξυπνο+παιδι τα+συγχαρητηρια+σου+στους+γονεις+μου


http://ricudis.wordpress.com/

19 σχόλια :

  1. Γέλασα πάρα πολύ με τα σχόλια στις παρενθέσεις! καλά η επόμενη ανάρτηση μου θα έχει τίτλο Βρωμοκόριτσα στην παραλία(είδα ότι έχει πέραση η παραλία γενικότερα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. malakes emeis oi 4 mpainoume pou mpainoume, vazete kai tipota na gelame! bravo re mathepeze....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "o plousios pou rixnei kai to ktirio sto telos tou tragoudiou"

    χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απο τοτε που το πρωτοεγραψα εχει βγαλει και διαφορα αλλα θεικα, πρεπει να την ενημερωσω.

    Το καλυτερο βεβαια ειναι οτι το google εχει κανει index και τη σελιδα με τα google search results, οποτε δημιουργειται Infinite Pussy Loop: Ολοι αυτοι που ψαχνουν στο google για "τριχωτα κοριτσια με μικρα μουνια", βρισκουν τη σελιδα με τους προηγουμενους που ψαξανε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. http://www.vamvax.net/Epikoinwnia/forum/index.php?topic=1087.0


    χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Gouxou gouxou,mpainw kai egw alla den postarw etsi gia na mhn niwthete paramelhmenoi.

    Irondump.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και μετά βρε μωρό μου λες εμένα μαρτυριάρα... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι αν σου έγραψα σε λάθος μέρος, χάθηκα εδώ μέσα "πως σε λένε ΜΟΥ". Εσύ θα μου ψιθυρίσεις μαλώματα κι εγώ θα βγάλω τα ρούχα μου για να βουλιάξω στον κορινθιακό. Μόνο για λίγο. http://www.youtube.com/watch?v=8PFGAq0mHGA

      Διαγραφή
    2. esy re malaka Karl ti katalaves? pote erxesai na mas peis?

      Διαγραφή
  8. Έλα ντε; γκουχου χκουχου, μπαίνω και εγώ αλλά δεν, η σύνταξη, δεν. Δεν τη διδάχτικα. Τι να καταλάβει ρε άχρηστε; Αλλά ΔΕΝ ποστάρω, ετσι για να ΜΗΝ νιώθετε παραμελημένοι. double negative, το πιασα, bravo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όχι, όχι αγαπητοί μου! Διευθυντά μου, τι γίνεται εδώ; Δεν καταλαβαίνω τίποτα.
    Λοιπόν παλιόπαιδα, σήμερα θα γράψω για πάρτη σας. Για έναν τυχαίο έρωτα...
    (Και σταματήστε αμέσως τα βρωμόλογα! :P)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήμουν η Άννα Μαρία! (Steve, μην το πεις! Μην το πεις, γιατί και μόλις... άρχισα!)

      Διαγραφή
  10. Mathepeze εσύ ήσουν σοβαρός, πώς σε κατάντησαν έτσι οι κακαναθρεμένοι νεοαλήτες ή μετααλήτες αν προτιμάς; Πάντως δεν μπορώ να κρύψω την ευθυμία που μου προκάλεσαν όλες αυτές οι βγαλμένες από την ζωή αναζητήσεις... Εύγε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...