Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

Wallpaper


10 σχόλια :

  1. Προφανώς εγώ δεν ψάχνομαι.
    Right brain! Mα πείτε μου, δεν είναι πολύ όμορφη αυτή η πλευρά? Και πείτε μου ακόμη, δεν φανταζόσασταν τι θα έλεγα? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Που ήσουν τόσο καιρό γαμώ την αδρεναλίνη μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, μου έλειψες................ :*
      Είμαι ΠΑΝΤΑ εδώ! Είμαι ΠΑΝΤΑ μαζί σας! Μπορούσες να μου κλείσεις το μάτι και τσακ...

      Διαγραφή
    2. AM ... τι έγινε ρε παιδιά?

      Διαγραφή
  3. Η λογική σκέψη απαιτεί πολύ προσπάθεια, ακόμη και στα πιο απλά προβλήματα.

    Παράδειγμα…
    Μια ρακέτα και μια μπάλα κάνουν 1,10. Η ρακέτα κοστίζει 1 ευρώ παραπάνω από την μπάλα. Πόσο κοστίζει η μπάλα;

    Επίσης, οι λειτουργικές διαφορές και αντιθέσεις των δύο πλευρών του εγκεφαλικού φλοιού συχνα παρερμηνεύονται. Ευκαιρία να προτείνω ένα βιβλιαράκι για την λειτουργία του εγκεφάλου μας – γιατί αν αρχίσω… ποιος ξέρει που θα τελειώσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε παρακαλώ, μη μου ζορίζεις την αριστερή μου πλευρά γιατί έχει συγκεκριμένο θέμα. Γλίτωσέ με απ' το εγκεφαλικό και πες μου πόσο κοστίζει η παλιόμπαλα??? Κι εγώ μετά θα σου ζωγραφίσω ένα ποίημα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το πρόβλημα είναι της δευτέρας δημοτικού.
    Το θέμα δεν είναι η λύση, αλλά η λάθος απάντηση που επιλέγει αυθόρμητα ο εγκεφαλός μας, λόγω της τάσης που έχει να..
    θα κάνω ανάρτηση το βιβλιαράκι για να τελειώνουμε.

    mathepeze

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα, έλα. Εγώ θα σου πω: Η αυθόρμητη απάντηση είναι 10 σεντς, που καταλαβαίνεις αμέσως πως είναι λάθος και η σωστή απάντηση είναι 5 σεντς... Κι εσύ έχασες το ποίημα. :P

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...