Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2010

Γράμματα μικρών παιδιών στον Θεό

Ευχαριστούμε τον Γιάννη. Η αλήθεια είναι ότι τις ίδιες απορίες έχω και εγώ..
Αγαπητέ
Θεέ,

Με
συγχωρείς που δεν
σου
έγραψα νωρίτερα.
Μόλις
αυτή
την εβδοµάδα έµαθα να
γράφω.
Μάρθα

Αγαπητέ Θεέ, γιατί πρέπει να
προσεύχοµαι αφού έτσι
κι
αλλιώς ξέρεις
τι θέλω; Αν
όµως σ'
ευχαριστεί αυτό θα
προσεύχοµαι.
Σιού

Αγαπητέ
Θεέ, αν ζούµε µετά το
θάνατό µας, τότε γιατί να
πεθάνουµε;
Ρόν

Αγαπητέ
Θεέ, το αντρόγυνο στο
διπλανό διαµέρισµα τσακώνεται
για τα καλά όλη την ώρα.
Θα έπρεπε
ν' αφήνεις να παντρεύονται
µόνο οι πολύ καλοί φίλοι.
Νάν

Αγαπητέ
Θεέ, πώς έγινε και δεν
εφεύρες κανένα καινούργιο ζώο
τελευταία; Έχουµε πάντα τα ίδια τα
παλιά.
Τζόννυ
Αγαπητέ
Θεέ, ξέρω που λέει να
γυρίζεις και το άλλο σου
µάγουλο. Tι γίνεται όµως
αν η αδερφή
σου σε χτυπήσει στο µάτι;
Με
αγάπη Τζέρεσσο

Αγαπητέ
Θεέ, αν δεν πάρεις
πίσω το
µωρό, δε θα καθαρίσω το δωµάτιό
µου!
Τζόυ

Αφού δεν θέλεις
λένε κακά
λόγια, γιατί τα εφεύρες;
Ευγένιος

οι άνθρωποι να

Αγαπητέ
Θεέ, ο Ντόναλντ
έσπασε τη
γυάλα, όχι εγώ. Τώρα
πια το έχεις και
γραφτό.
Τζαίην

Αγαπητέ
Θεέ,
ήθελες πράγµατι η
καµηλοπάρδαλη να είναι
έτσι, ή µήπως έκανες λάθος;
Νόρµα

Αγαπητέ
Θεέ, θα µπορούσες να
γράψεις µερικές ακόµα
ιστορίες;
Τις διαβάσαµε όλες αυτές που
έγραψες και τις ξαναρχίσαµε.
Μεευγνωµοσύνη

Έµιλυ

Διαβάσαµε
ότι ο Θωµάς
Έντισον ανακάλυψε το φως.
Εγώ
νόµιζα ότι το
είχες
ανακαλύψει
εσύ.
Ντόνα


Αγαπητέ
Θεέ,
Αντί
ν' αφήνεις τους
ανθρώπους να πεθαίνουν και να
φτιάχνεις άλλους,
γιατί δεν κρατάς αυτούς που έχεις τώρα;
Τζέην

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...