Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010

Αθλητικές ατάκες 2010

Επειδή αρκετές φορές η απόδοση στα ελληνικά χαλάει ουσιαστικά όλη την οντότητα της ατάκας σε αρκετές έχουμε παραθέσει και την αγγλική original version.
 +bonus ένα kaltsiko quizaki : Ποιός είναι ο κύριος της φοτωγραφίας; Αφήστε comment και δεν θα κερδίσετε τίποτα.


Πελέ "Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τον Μαραντόνα. Απλά δεν νομίζω πως είναι καλό προπονητής. Έχει ξενόφερτο lifestyle και αυτό σπάνια είναι καλό για την ομάδα"

Μαραντόνα "Ο Πελέ πρέπει να επιστρέψει στο μουσείο"

Ντε Μικέλις "Αν κάνω παιχνίδι ανάλογο με αυτό που έκανε ο Τζον Τέρι κόντρα στη Γερμανία δεν θα μπορώ να επιστρέψω στην πατρίδα μου" Προφητικός ο Αργεντίνος αφού στο ματς κόντρα στη Γερμανία έπαιξε χειρότερα ακόμα και από τον Τέρι.

Ο επιθετικός Σουάρεζ για το χέρι που έκανε σώζωντας την Ουρουγουάη από βέβαιο γκολ "Το χέρι του Θεού τώρα ανήκει σε μένα. Το δικό μου είναι το πραγματικό χέρι του Θεού. Έκανα την καλύτερη απόκρουση του Μουντιάλ"

Χάρι Ρέντκναπ "I'm not a wheeler dealer. Don't call me that. I'm a ****ing football manager." (Δεν είμαι πωλητής αυτοκινήων, μη με αποκαλείτε έτσι. Είμαι ένας γαμ... football manager"

Ο ένας και μοναδικός Ίαν Χάλογουεϊ "I might be in a bit of a Skoda garage rather than a Mercedes garage, but I am telling you some old bangers don't half polish up great." (Μπορεί να είμαι περισσότερο σε ένα γκαράζ με Skoda παρά με Mercedes όμως σας λέω ότι μερικές σακαράκες δεν χρειάζονται γυάλισμα)

Ο Σαμ Αλαρντάις "Δεν ταιριάζω τόσο στη Μπόλτον ή τη Μπλάκμπερν. Θα ήμουν καταλληλότερος για την Ίντερ ή τη Ρεάλ Μαδρίτης" Κάπως έτσι πρέπει να σκέφτηκαν και οι νέοι ιδιοκτήτες της Μπλάκμπερν που τον απέλυσαν.

Ο Στιβ Μπρους για τα παρατσούκλια που του κολλάνε "Με λένε χοντροκέφαλο στη Λίβερπουλ, άνθρωπο ελέφαντα στη Μάντσεστερ Σίτι και πατατοκέφαλο στη Γουέστ Μπρομ. Πάει κάτι λάθος με το κεφάλι μου;"

O Zοσέ Μουρίνιο δηλώνει ότι αν και special one δεν είναι μάγος "Είμαι προπονητής όχι ο Χάρι Πότερ. Αυτός είναι μάγος. Η μαγεία είναι φανταστική και εγώ ζω για το ποδόσφαιρο που είναι πραγματικό"

Λίγος ακόμα Χάλογουεϊ "Δεν με ενδιαφέρει καν η δουλειά στην εθνική Αγγλίας. Θέλω να δουλεύω με ανθρώπους κάθε μέρα. Αν τη θέλει ο Χάρι Ρέντκναπ, δώστε τη σε αυτόν"

Ο Χάρι Ρέντκναπ για την απόδοση του Γκάρεθ Μπέιλ στο ματς με την Ίντερ "Ήταν εκπληκτικός. Τώρα κάνουν αντιντόπινγκ κοντρόλ και ελπίζω πως θα τον εξετάσουν και αυτόν!"

Ο Τόνι Πούλις για τους ξένους μάνατζερ "Δεν έχω τίποτα με τους ξένους μάνατζερ, είναι πολύ καλοί άνθρωποι. Εκτός από τον Αρσέν Βενγκερ"

Ο Χάρι Ρέντκναπ και πάλι για τον Μπέιλ "Ο Γκάρεθ έχει κυριολεκτικά τρία πνευμόνια"

Ο Μάριο Μπαλοτέλι σε μια έκρηξη μετριοφροσύνης "Υπάρχει μόνο ένας παίκτης που είναι ελάχιστα καλύτερος από μένα, ο Λέο Μέσι. Οι υπόλοιποι βλέπουν την πλάτη μου"

Ο Ντάνιελ Άλβες δηλώνει τυφλή εμπιστοσύνη στον Γουαρδιόλα "Αν ο Πεπ μου έλεγε να πηδήξω από την πάνω κερκίδα του Καμπ Νου θα σκεφτόμουν: Κάτι καλό πρέπει να υπάρχει εκει κάτω"

betblog.gr

3 σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...