Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

Τι είπε ο Κούγιας για τον Μπέο στον sentra fm

Δεν βάζω φώτο του σιχαμένου του Κούγια :P
Για τον Αχιλλέα Μπέο: «Ορίζει όποιον διαιτητή ήθελε σε όλες τις κατηγορίες. Κι εγώ νόμιζα πως το κύκλωμα περιορίζεται στη Β' και Γ' Εθνική και δεν πίστευα πως στήνονταν και η SuperLeague. Αλλά αυτό αποδεικνύεται από τις κασέτες. Είτε λόγω χρημάτων είτε μέσω τρομοκρατήσεων, είναι τελείως διεφθαρμένη η διαιτησία. Το απόγευμα θα έχετε ολοκληρωμένη άποψη».

Για το ηχητικό που κυκλοφορεί στο Internet από χθες το βράδυ: «Αυτό που άκουσα είναι λογοκριμένο. Είναι αναμφισβήτητο πάντως πως είναι ο Αχιλλέας Μπέος».

Για την απόφασή του να τα βγάλει όλα στη φόρα: «Αφού κανείς άλλος δεν το κάνει, θα το κάνω εγώ το μεσημέρι. Προσπάθησα να ενεργοποιήσω τις δυνάμεις του ποδοσφαίρου πριν φτάσω σε αυτό το σημείο».



Για το τι περιμένει να γίνει: «Αν και μετά και από αυτό δεν γίνει κάτι, ε, τότε καλά κάνει το ΔΝΤ και μας παίρνει το κεφάλι, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα μόνοι μας. Θα τα ακούσετε και θα κρίνετε αν έχω δίκιο. Η πεποίθησή μου είναι πως η Εισαγγελία θα κάνει το καθήκον της και γρήγορα. Θα γίνουν διώξεις και προανακρίσεις. Η Δικαιοσύνη είναι κυρίαρχη και ανεξάρτητη εξουσία. Τα πιο πολλά είναι υποχρεωμένη να τα κάνει η ΕΠΟ και το υπουργείο Πολιτισμού. Δεν θέλω ούτε να το σκέφτομαι πως δεν θα κάνουν τίποτα πάλι. Θα τοποθετηθώ το απόγευμα για το τι περιμένω να κάνει ο κύριος Πιλάβιος».

Για τις κασέτες που έχει στα χέρια του: «Είναι για περισσότερους αγώνες και όχι μόνο για τον έναν που έχει ακουστεί. Δεν ξέρω αν είναι μονταρισμένες, αν έχουν κόψει κομμάτια. Δεν ακούγεται ο δεύτερος συνομιλητής, η φωνή είναι σίγουρα του Μπέου. Πάντως έχω δώσει κασέτα και με τρεις συνομιλητές. Εμένα μου αρκεί αυτό που έχω στα χέρια μου».

Για την «κατηγορία» από τον Μπέο πως του έδωσε τις κασέτες ο Πατέρας: «Θα τοποθετηθώ για όλα. Εμένα μου έστειλαν τις κασέτες και όλα πήραν τον δρόμο τους. Θα ακούσετε το μεσημέρι λεπτομέρειες που δεν γνωρίζετε».

gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...