Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011

Φτου σου μην σε βασκάνω!

12 σχόλια :

  1. ήταν όντως αστείο όταν το είδα το μεσημέρι εδώ http://tipotastasovara.blogspot.com/2011/10/blog-post_259.html τώρα είναι απλά κλεμμένο χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. mahler76… μα τον Mac και τον Donald με ‘κανες και γέλασα.
    Τα καλοκαίρια στην κατασκήνωση πρέπει να ήσουν λυκόπουλο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπορεί και λυκόσκυλο...
    Πάντως εμένα η φωτογραφία κάτι μου θυμίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Mahler76 με email μου το στείλανε, είναι λογικό να υπάρχει και σε άλλο blog,,αλλά πριν μας κατηγορήσεις για κλοπή καλό θα ήταν να ρίξεις μια ματιά και στις υπόλοιπες αναρτήσεις μας και μετά να βγάλεις τα συμπεράσματα σου! ευχαριστώ,παρακαλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ mathepeze
    έχω κάνει κατασκήνωση στο Camp Crystal Lake αν σου λέει κάτι ;)

    @ Steve
    αααα ήσαστε πολλοί? Συγνώμη δεν το ήξερα. Ευχαριστώ παρακαλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρε Mahler τι φωτό εσύ την τράβηξες? Να μας συμπαθάς αλλά έχουμε ένα χαζό και όλη την ώρα πάει και μας στέλνει σε mail κλεμμένες φωτογραφίες από κάτι γαμάτα blog και ο μπαγάσας δεν μας λέει από που τις παίρνει. Και σαν να μην φτάνει αυτό, οι φωτογραφίες είναι τόσο φοβερές που κι εμείς δεν κρατιόμαστε από τη χαρά μας και τις ανεβάζουμε αμέσως χωρίς πηγή χωρίς τίποτα! Ρανδυ, γέλασα πολύ με αυτο το κάτι μου θυμίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ βρε χοντρούλη κοίτα τι έκανες με τα καμώματα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά, καλά, γελάτε εσείς, αν δεν είχαμε τον mathepeze και τις υψηλές γλωσσικές του ικανότητες, να δω ποιος θα απάνταγε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...