Παρασκευή 13 Απριλίου 2012

;)

25 σχόλια :

  1. Kleisto epeidi oloi einai mpastounovlaxoi ki exoun paei sta xoria tous! akoma ki o badstuber, veros @@tos kai lekanopedios mia zoi pire ta vouna!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. pera apo tin plaka eixa skopo na kano paromoia anartisi xtes me thema tin psixosinthesi ton kaltsopaidon...oraios!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. melagholia kiria mou, nai. den exei kai poli noima i fasi. mi ta xanaleme!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πέστα εσύ γιατί θα γίνω κακός...
    γράψε ρε κάτι για την ψυχοσύνθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παλιόπαιδα... τελικά, εμείς που έχουμε μείνει στη βάση μας, είμαστε γνήσιοι αστοί ή γνήσιοι βλάχοι…

    Πάμε να το πατώσουμε εντελώς και μετά φορώντας μαύρες κάλτσες με νεκροκεφαλές, θα δώσουμε τη μέγιστη ώθηση με τα πέλματά μας, ώστε να εκτοξευθούμε και πάλι ψηλά, στ’ αστέρια.

    Για μελαγχολίες, λοιπόν, έχω άσματα (στίχοι – ποίηση, ποιήση –στίχοι?). Τολμώ κι ας βρίσκομαι υπό στενή παρακολούθηση:

    1. http://www.youtube.com/watch?v=tH2w6Oxx0kQ

    2. http://www.youtube.com/watch?v=1VpNhQfRnQQ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Re pate kala? Me anagasate na apanthsw apo to kinhto? Sas eipe kaneis oti egw exw melagxolia? 2-3 meres fugame na kseskasoume, na pame stis viles mas osoi exoume kai eseis to kleisate logw melagxolias? Aaa den m aresoun auta

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι γεννημένος διευθυντής…. ΤΕΛΟΣ!!!

      Αν η βίλα είναι παραθαλάσσια, προτείνω και αποκαλύπτομαι:
      «Έχω και κότερο, πάμε μια βόλτα?»

      Διαγραφή
    2. Άννα Μαρία κοριτσάρα μου,παραθαλάσσια δεν είναι αλλά δεν υπάρχει πρόβλημα,έχω πισίνα! Σκέτο ράντζο,χασίεντα δεν ξέρω πως αλλιώς να το περιγράψω

      Διαγραφή
  7. Ψεύτες! Αισχροί και οι 2 σας κυρίες και κύριοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για πες, πως τα πήγα με τη 2η???
      Ε,ε,ε….. Κρέμομαι απ’ τα χείλη σου.

      Διαγραφή
  8. Steve, διευθυντάρα μου!!!

    Αφήνω και το κότερο, αφήνω και τη θάλασσα. Πάμε για τα βουνά…
    Αν και νομίζω πως ακόμη και στη κατάντια του ελεύθερου κάμπινγκ, θα ήμασταν ο.κ. -- Όχι, όχι! Ξέχνα το. Καλύτερα … χασιέντα. Με έπεισες.

    Παντοτινά δική σου. (Πιο πολύ από ποτέ.)
    ΑΜ
    ------------

    (Μην υποψιαστώ μόνο πως κάποια απ’ αυτές τις μέρες έτρωγες σε κανένα διπλανό τραπέζι στου «Στάικου» ή στο «τσι-τσι». Πες μου, έπινες καφέ στο Paramount? Μήπως κατέβαινες τα βράδια «κάτω» σε μπαροκαφετέρια «Σατυρικόν», «Πέτρα»… κάτι θα μου έρθει. Αν κάτι παρόμοιο έχουμε στο ίδιο βουνό? Για φαντάσου?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε παλιόπαιδα, σε λάθος σημείο το σχόλιό μου… Ααα, εγώ ήθελα να είμαι μαζί με το Steve..
      Θα με φτιάξετε, παρακαλώ?

      Διαγραφή
  9. telika thn anna maria thn vateuei kapoios re paidia? an oxi anna maria steile m foto k kati tha kanoume euxaristw!
    jim_k

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδα στον ύπνο μου όνειρο, κι ας το ξηγά όποια θέλει,
      μέσα σε φύκια κατσαρά πως κάρφωνα ένα χέλι.

      - Τα φύκια αν ήταν κατσαρά και τ' όνειρο σου ατόφιο,
      το χέλι σου που μού 'θεξες, τό 'βγαλες κ' ήταν ψόφιο.
      ------------------

      «Εντεψίζικα» του Γιώργου Σεφέρη κρυμμένος (και αυτός) πίσω απ’ το ψευδώνυμο Μαθιός Πασχάλης.

      Διαγραφή
  10. Anatrihiasa me to heli.. File jim, ama h ginaika apantaei me diskoles lexeis apoklietai na sou katsi.. Ase pou mporei na inai kai travesti..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑΧΑΧΑΧΑ……… Ωραίος!!!
      Πόσα αντέχει η αδύναμη καρδιά μίας γυναίκας….

      ΑΝΤΕΧΕΙ.-
      Πάρε ένα σε καλιαρντό:
      «Να αβέλεις πιασμαντό σε σερμελιά και μουτζό να γίνεται!»

      Μία παροιμία της Φάρας:
      «Τους μαλάκες, με την κοσά να τους θερίσεις, δεν τελειώνουν…»

      Δήθεν μάγκες – ερωτύλοι:
      «Μαγκιά, κλανιά κι εξάτμιση και κώλο φιλιστρίνι!»

      -----------Στο ράφι γρήγορα ο Πετρόπουλος, μη και με παρασύρει…..

      Διαγραφή
  11. loipon ta fukia ta katsara einai oti prepei na to xirizoume k ligo to ergalio k to xeli einai e oloi katalavame ....
    anna maria ti kapnizeis na to kapnizoume mazi den einai kako!
    anonume tha m katsei re....!!!
    jim_k

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή η ανταλλαγή φιλοφρονήσεων… φτάνει να την αντέχει το τομάρι σας.

    Όσοι πάνε το θέμα παραπέρα καταλήγουν στο φεύγα. Προσωπικά θέλω όλες τις απόψεις, γι’ αυτό και προτείνω να πέσουν οι παλμοί. Γνώμη νου.

    Να θυμίσω για άλλη μια φορά πως η ειρωνεία μπορεί να φέρνει βαθύτερη κατανόηση μα… λιγότερο φιλική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανταλλαγή φιλοφρονήσεων....???
      Άλλοι φεύγουν, άλλοι έρχονται και τι σημασία έχει. Δεν υπάρχει προορισμός που να έχει μεγαλύτερη σημασία απ' το ίδιο το ταξίδι (τα έχω ξαναπεί).
      Κι αν εκτροχιαστεί το τρένο…. ο.κ. εμπειρίες…

      Διαγραφή
  13. Σε περίμενα Jim_k, σε περίμενα………

    Πίνω διπλό esspreso με εβαπορέ, καπνίζω καπνό με φιλτράκι. (Δε το λες κακό.)
    Φτιάχνομαι με καλές μελωδίες, καλή παρέα, ενώ φεύγω και χάνομαι ζωγραφίζοντας.
    Μου αρέσουν πολύ τα ταξίδια και ειδικά οι αποδράσεις στη φύση.

    Εσύ, μου θυμίζεις αρκετά τους κολλητούς μου. Από εκείνους δέχομαι (και δέχονται φυσικά) σεξιστικά αστεία, παντός τύπου βωμολοχία και χειρονομίες εντός ορίων.

    Πιστεύω πως πραγματικά μπορούμε να περνάμε πολύ ωραία λέγοντας τα μαζί, εφόσον ξεπεράσουμε αυτό το συγκεκριμένο στάδιο. Έχω χαμογελάσει πολλές φορές μαζί σου και έχω απολαύσει το πάθος σου για τις απόψεις σου – κι ας διαφωνώ. Αν ήμασταν φίλοι θα περνούσαμε χάρμα… θα τσακωνόμασταν τη μία στιγμή κι αμέσως μετά θα γελούσαμε με τους εαυτούς μας. Γιατί μου κάνεις για τύπος που «τα λέει» και αν έχεις καταλάβει «τα λέω» κι εγώ.

    Jim_k, να με συγχωρείς, μα δε θα κάτσω ποτέ σε αυτόν που αναρωτιέται αν κάποιος με βατεύει σαν αίγα ή φοράδα. Καταλαβαίνω τη αυξημένη τεστοστερόνη, που αποκαλύπτει και το νεαρόν της ηλικίας. Απ’ ότι μπορεί να υποθέσει κανείς, είμαστε κάπου κοντά, τουλάχιστον ηλικιακά. Ξέρεις, έχουμε χρόνια μπροστά μας να τα πηδήξουμε όλα…….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Katalaves Jim? Otan megalosei h AM tha ginei filologos. Kalitera pou den sou ekatse...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, πα-πα-πα.... Άμα γίνω φιλολόγος, ούτε έγω δε θέλω να μου κάτσω!!!

      Διαγραφή
  15. pinw freddo sketo k trww pada to mpiskotaki p m fernoun.
    kapnizw stifto virginia me filtraki old holborn.
    latrevw fush an dipla den kanoun camping vromiarides me tziva mallia.
    (modeling den tha anaferw gia logous tapinothtas)
    kanw polu kalh parea k polu kalo frappe! alla den tha se periwrisw se auta ta duo!
    eimai karkinos k eimai euaisthitos alla den mporw tous pasokous
    an gineis filologos se thelw me kotsida k xaraka gt tha metriseis polla xiliometra!
    o jim_k

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑΧΑΧΑ…..
      Το ‘ξερα ότι είσαι, ΩΡΑΙΟΣ!!!

      Ποιο camping, τρελός θα ‘σαι… Δεν είμαι κορίτσι της ταλαιπωρίας εγώ. Στη φύση και μετά ύπνο σε ξενοδοχείο (εννοείται ξεχωριστά δωμάτια).

      Πολιτικές συζητήσεις μαζί……… ΠΟΤΕ!!!! Φραπέ…. ΠΟΤΕ!!!
      Η μεγάλη έκπληξη. Καρκίνος? (Το τρίτο μου μάτι έβλεπε την ευαισθησία.)

      Εγώ κάτι έχω πει για μένα: «Είμαι ζωγράφος!»

      Ξέχνα κοτσίδες και χάρακα. Αν δεν υπάρχει σεξιστικό υπονοούμενο στο «μέτρημα των χιλιομέτρων»…. Ετοίμασε σάκους (και του μποξ)!

      ΦΥΓΑΜΕ!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...