Κυριακή 26 Ιουνίου 2011

Μοχάμεντ Άλι: 24 θρυλικές ατάκες

O γεννηθείς ως Κάσιους Κλέι, που άλλαξε το όνομά του σε Μοχάμεντ Άλι όταν ασπάστηκε τον ισλαμισμό, δεν φημιζόταν μόνο για το πλούσιο ταλέντο του στο μποξ, αλλά και για τις απίστευτες ατάκες του.
Διαβάστε παρακάτω τις 24 πιο ιδιαίτερες ατάκες του θρύλου του μποξ:



Ο Άλι είχε μια κουβέντα να πει για τα πάντα. Είτε φιλοσοφούσε με κάποια πολύ βαθυστόχαστα λόγια, είτε εξυμνούσε τον εαυτό του, ενώ πολλές φορές "χτυπούσε" τους αντιπάλους του και λεκτικά.

1. "Δεν σε εξαντλούν τα βουνά μπροστά σου που πρέπει να σκαρφαλώσεις, αλλά το χαλίκι μέσα στο παπούτσι σου".

2. "Είναι δύσκολο να είσαι ταπεινός όταν είσαι τόσο σπουδαίος όσο εγώ".

3. "Είναι απλά μια δουλειά. Το χορτάρι φυτρώνει, τα πουλιά πετούν, τα κύματα σφυροκοπούν την άμμο. Εγώ δέρνω ανθρώπους".

4. "Ο πιο σκληρός μου καυγάς ήταν με την πρώτη μου γυναίκα".

5. "Ποτάμια, λίμνες, ρυάκια - όλα έχουν διαφορετικά ονόματα, αλλά όλα περιέχουν νερό. Όπως και οι θρησκείες - όλες περιέχουν αλήθειες".

6. "Το να βοηθάς τους άλλους είναι το ενοίκιο που πληρώνεις για το δωμάτιό σου εδώ στη Γη".

7. "Η σιωπή είναι χρυσή όταν δεν μπορείς να σκεφτείς μια καλή απάντηση".

8. "Ένας άνθρωπος, που στα 50 του βλέπει τον κόσμο όπως τον έβλεπε στα 20 του, έχει σπαταλήσει 30 χρόνια από τη ζωή του".

9. "Ο άνθρωπος που δεν έχει φαντασία, δεν έχει φτερά".

10. "Η φιλία δεν είναι κάτι που μαθαίνεις στο σχολείο. Αλλά αν δεν έχεις μάθει τη σημασία της φιλίας, δεν έχεις μάθει τίποτα".

11. "Το να μισείς τους ανθρώπους για το χρώμα τους είναι λάθος. Και δεν έχει σημασία ποιο χρώμα είναι αυτό που προκαλεί το μίσος. Είναι απλά λάθος".

12. "Όποιος δεν έχει το θάρρος να παίρνει ρίσκα, δεν θα καταφέρει τίποτα στη ζωή του".

13. "Η πυγμαχία είναι πολλοί λευκοί να παρακολουθούν δύο μαύρους να δέρνονται".

14. "Ο Φρέιζιερ είναι τόσο άσχημος που θα έπρεπε να δωρίσει το πρόσωπό του στην Αμερικανική Εταιρεία Προστασίας Αγρίων Ζώων".

15. "Θα τον δείρω τόσο άσχημα, που θα χρειαστεί κόκαλο (για τα παπούτσια) για να φορέσει το καπέλο του".

16. "Είμαι ο καλύτερος. Το είχα πει αυτό πριν μάθω πως είμαι".

17. "Θεωρώ πως θα είμαι πρωταθλητής για περίπου δέκα χρόνια και μετά θα αφήσω τον αδερφό μου να αναλάβει. Όπως οι Κένεντι στην Ουάσινγκτον".

18. "Μισούσα κάθε λεπτό της προπόνησης, αλλά έλεγα: «Μη σταματάς. Υπόφερε τώρα και ζήσε το υπόλοιπο της ζωής σου σαν πρωταθλητής»".

19. "Εύχομαι οι άνθρωποι να αγαπούν τον καθένα με τον ίδιο τρόπο που αγαπούν εμένα. Θα είχαμε έναν καλύτερο κόσμο".

20. "Δεν είμαι ο καλύτερος. Είμαι εις διπλούν ο καλύτερος. Όχι μόνο τους βγάζω νοκ άουτ, αλλά διαλέγω και σε ποιο γύρο θα το κάνω".

21. "Είμαι τόσο γρήγορος, που χθες βράδυ έσβησα το φως στο δωμάτιο του ξενοδοχείου και είχα ξαπλώσει στο κρεβάτι πριν σκοτεινιάσει το δωμάτιο".

22. "Είμαι ο πιο αναγνωρίσιμος και ο πιο αγαπητός άνθρωπος που έχει ζήσει ποτέ γιατί όταν ο Ιησούς και ο Μωυσής ζούσαν, δεν υπήρχαν δορυφόροι, οπότε οι άνθρωποι σε απομακρυσμένα χωριά δεν ήξεραν γι' αυτούς".

23. "Αν τυχόν ονειρευτείς ότι θα με δείρεις, καλύτερα να ξυπνήσεις και να ζητήσεις συγγνώμη".

24. "Υπάρχουν πιο ευχάριστα πράγματα να κάνεις από το να δέρνεις ανθρώπους".

http://www.sport24.gr/Sports/OtherSports/Pygmachia/moxament_ali_24_thrylikes_atakes.1111996.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...