Τρίτη 3 Απριλίου 2012

Ποδήλατο!!!

Υπάρχουν αρκετοί λόγοι που το ποδήλατο πρέπει να ενταχθεί στην καθημερινότητά μας. Βασικότεροι… οικονομικότερη μετακίνηση, υγεία, πράσινο περιβάλλον, ψυχαγωγία…

 
Σε όλο και περισσότερες χώρες προωθείτε η χρήση του ως βασικού μέσου μετακίνησης. Στις χώρες της Βόρειας Ευρώπης το 1/3 πηγαίνει στην εργασία του με ποδήλατο. Στις ΗΠΑ, μερικές εταιρείες που πρόσφεραν στους υπαλλήλους καινούργιο ποδήλατο, με την προϋπόθεση ότι θα το χρησιμοποιούν το λιγότερο 3 μέρες την εβδομάδα για την μετακίνησή τους από και προς την εργασία, παρατήρησαν ότι αποδίδουν περισσότερο.


 
Η επιλογή των φωτό που ακολουθούν, είναι σαφέστατα επηρεασμένη από την άνοιξη! Δεν λέω από την πλούσια ιδιωτική συλλογή μου... οι υπερβολές μου το τελευταίο διάστημα έχουν ξεπεράσει κάθε όριο! 

















4 σχόλια :

  1. Τέλεια ποδήλατα!
    Έχω ερώτημα. Τελικά το ποδήλατο (σαν το πρώτο έρωτα) δε ξεχνιέται ποτέ?

    Γιατί αν είναι να χαλάσω πάλι τα υπέροχα γονατά μου. Άσε καλύτερα...

    Είχα ξεκινήσει ένα κειμενάκι για κάτι υπερβολές της ζωής μας... που όλο συχνότερα τελευταία βομβαρδίζουν από έξω κι από μέσα. Άντε, άμα το φτιάξω θα το στείλω σε σας, μήπως τελικά κάτι βρεθεί να μας ενώνει - εκτός από την επιμονή, υπομονή μου ν' ανοίγω τη πόρτα απρόσκλητη. "Είμαι κοπέλα σοστή. Δεν είμαι καμιά του ίντερνετ εγώ."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στείλε το κείμενο, θα ‘μαστε φιλικοί μαζί σου. Μη δίνεις σημασία στον karl. Συνήθως αισθάνεται το αντίθετο από αυτό που γράφει. Είναι πολύ καλό παιδί. Απ’ αυτά που συμπαθούν όλες οι μαμάδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ούτως ή άλλως σημασία έχει τι λέω εγώ,ποιος νοιάζεται για τον Καρλ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η αλήθεια είναι πως έχεις δίκιο, αλλά καλό παιδί είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...