Παρασκευή 6 Απριλίου 2012

Άντε καληνύχτα, ωραία μέρα σήμερα στο blog.

Ακολουθει διάλογος μεταξυ εμού και της αλλοδαπής γκομενάκισας μου, η οποιά προσπαθεί να μου εξηγήσει σε άπταιστα Ελληνικά οτι πετάω τα ρούχα μου από εδώ και από εκεί!

-Είσαι χαμός!
-Τι λες μωρε πάλι?
-Τι, τι παιντί μου? Χαμός είσαι, τι είναι αυτό εντώ?( δείχνει το μπλουζακι μου για τον ύπνο που βρίσκεται στη δικιά της μεριά του κρεβατιού). Κάνεις χαμό!(χαμόγελο)"

Γίνεται να μην κατάλαβει μια γυναικα πως κάνω χαμό, γι' αυτό με ζήλευε πάντα ο Badstuber...



YΓ:Μπράβο στην Πανάθα!

4 σχόλια :

  1. Ρε παίχτη, εσύ κυματίζεις την ελληνική σημαία ή ο Mits_F?

    Όπως και να ‘χει… το καλύτερο κλείσιμο για σήμαρα. Κι εγώ μουσικά ήθελα να κλείσω, αλλά μετά απ’ αυτό το χάος!!!

    Ωραίο και το κειμενάκι… χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο ήταν αυτό..για την Πανάθα λέω προφανώς

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...