Τρίτη 3 Απριλίου 2012

Από τη σύλληψη στη γέννα...

2 σχόλια :

  1. Αν ακούς Ennio Morricone, ας πούμε, και δεις το παραπάνω βίντεο, παθαίνεις κάτι? Μάλλον μία χαζομάρα παθαίνεις…. (Αχ, τι μέρα κι η σημερινή… ο.κ. στο καλό να πάει….)

    --- Cockey’s theme ---
    Το μητρικό ένστικτο μου την έσκασε πάλι. Τι γλυκό... Δε γίνεται κάθε φορά, με κάθε έμβρυο, με κάθε φουσκωμένη κοιλιά...
    Δε θ’ αρχίσω τα: «Πότε θα γίνω μάνα, εγώ».
    Απαντώ στον εαυτό μου: «Πολύ, πολύ αργότερα. Σκάσε! Βλαμμένη!»
    --- Tepepa ---
    Σοβαρότατο θέμα είναι πως το κολλαγόνο, μία χαρά υλικό… Παντού στο σώμα μας έχουμε από δαύτο. Μμμμμ, μόνο ο κερατοειδής δεν έχει την ίδια σύσταση. Σε τι ηλικία πρωτοχτυπάμε ένα?`
    --- Once upon a time in America ---
    Θα μιλήσουμε για το αν, τελικά, τα παραπάνω που γνωρίζουμε μας φέρνουν πιο κοντά ή μας απομακρύνουν απ’ το Θεό.

    ---Chi mai !!!!!!!!!!!!!! ---
    Αυτά είναι!!! Τα λέμε ξανά…..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι έγινε ρε κοπελιά; Εγώ σ’ είχα γραδάρει για Meg Ryan & Tom Hanks κι εσύ μου μεγάλωσες με spaghetti western και γαλλικό αστυνομικό κινηματογράφο – Belmondo, Delon, Gabin, Ventura… ''Για το τομάρι ενός μπάτσου'' κι έτσι δηλαδής; τι εκπληξάρα ειν τούτη!!!

    Chi Mai… Le professionnel! Ίσως η μοναδική ταινία που έχει μονομαχία εκτός ''άγριας δύσης''. Μεγάλες στιγμές. Αναφοράς στο είδος της.

    Σα να ‘χει δίκιο ο karl για τα γειτονικά σχολεία!

    Τι είναι αυτά τα πότε θα γίνω μάνα; Μήπως κατεβαίνουν τα αβγουλάκια στο ρυθμό που βάζει η μηχανή καπάκια στα μπουκάλια;

    Το χτυπάμε κατά το δοκούν…

    Άσε το Θεό ήσυχο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...