Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010

Αστέρας Εξαρχείων

Share
Στο γκρουπ του Αστέρα Εξαρχείων στο fb ένας θεούλης έχει ένα κατεβατό ολόκληρο με συνθήματα που βέβαια έχουν κοινή κατάληξη το Μπ...οι Γουρούνια Δολοφόνοι.

(όπου έχει κενό ακολουθεί το ΜΓΔ. )

link στο group

  • Την παίρνω στο τηλέφωνο κι αυτή δεν το σηκώνει
  • Στην Κηφισιά για κηπουρό πήρανε τον Αντώνη
  • Ο σκύλος μου τρελάθηκε, με γάτες ζευγαρώνει

  • Ήπια όλο το ήλιο, μέσα από το μπαλόνι
    (και μετά με ψιλή φωνή)
    Μ....ΟΙ, ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ, ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ!
  • Μαύρη ειν' η νύχτα στα βουνά,
    Στους κάμπους πέφτει χιόνι
  • Στη θάλασσα ο μπόμπιρας μπαίνει μα δεν πατώνει
  • Το Σάββατο ξυπνώ πρωί, να δω μικρό μου πόνυ,
  • Ψάχνω να βρω ένα σύνθημα - Τί να τους πω
    Αντώνη; - Πες τους 'κείνο το κλασσικό
  • Στους δρόμους βγήκε η γιαγιά, μαζί με το εγγόνι
  • Κάθομαι στο μάρμαρο κι ο κώλος μου παγώνει,
  • Το δάνειο η τράπεζα, πόσο σας το χρεώνει?
  • Η άνοιξη ακριβή, ένα το χελιδόνι

    Μια γκόμενα αγάπησα κι αυτή μου βγήκε γκιόνι
  • Στην κάβα πήγα ψώνισα, ένα ουίσκυ Τζώνυ
  • Το ντι βι ντι που μου δωσαν, το πούλαγαν για SONY
  • Φέρτε μου μια πίτσα με ζαμπόν αλλά και πεπερόνι
  • Με το παπάκι έπεσα κι έσπασε το τιμόνι,
  • Ο φίλος μου επείνασε, το hamburger γραπώνει,

    Μέσα στην κωλότσεπη κρύβετε αναπτήρες
    ΜΠΑΤΣΟΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΠΑΛΙΟΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...