Παρασκευή 29 Απριλίου 2011

Απάντηση στην προηγούμενη ανάρτηση


Και απαντάω εγώ, που αύριο έχω να ξυπνήσω 6μιση το πρωί και να δουλεύω μέχρι τις 9 το βράδυ. ( με ένα διάλειμμα βεβαίως,βεβαίως για την καθιερωμένη μεσημεριανή μακαρονάδα, της οποίας τις θερμίδες θα χάσω με το όργανο παθητικής γυμναστικής)

Που είναι το κακό να φτιάξεις την άσχημη μύτη σου, αν όντως κατα γενική ομολογία είναι άσχημη; Βέβαια η δικιά μου είναι αρχαιοελληνική, το λέει και η μαμά μου, επομένως δεν έχω λόγο να την πειράξω. Αλλά αν δεν ήταν(αρχαιοελληνική) θα την πείραζα γιατί μου αξίζει μία αρχαιοελληνική μύτη.

Το οτι ο άνθρωπος εξαρτάται από τον συνάνθπρωπό του και συνεπώς από πράγματα που  ο συνάνθρωπός του φτιά(χ)νει για αυτόν, είναι γεγονός. Ευτυχές γεγονός. Ας είναι και βυζιά και κώλοι.

Και η μεταφορά για BMW M3 μου ακούγεται ότι να ναι. Η γκόμενα έγινε Μ3 και εσύ δεν θα την ξεχωρίσεις από την 316 όταν την δεις στο bar, είτε είναι M3, είτε 316 "φτιαγμένη". Μη σου πω ότι μπορείς "φτιαγμένος" να γνωρίσεις και τον έρωτα που λένε μερικοί μερικοί(δηλαδή εγώ το λέω, ε, άλλος ένας να το λέει, γίναμε μερικοί, φαντάζομαι άλλος ένας να το λέει. Αν άλλος ένας το λέει, ας αφήσει σχόλιο).

Φίλε μου σοφέ(του χωριού) το σώμα μας δεν είναι το όχημα της ψυχής, μακάρι να ήταν γιατί θα ήμουν και Μ3 πανάθεμα με. Τα εμπορικά τρικ  και οι επιταγές της μόδας πλέον δεν υπάρχουν για σκεπτόμενα άτομα, επομένως....

ΑΡΑΞΕ ΚΑΙ ΔΕΣ TELEMARKETING, ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ!

8 σχόλια :

  1. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!
    Εγώ είμαι ο «άλλος ένας» σίγουρα.
    Τον «ξεσκόνισες» κι εσύ τον σοφό; Εγώ τα διάβασα όλα πάντως!
    Αν εξαιρέσω κάποιες εμμονές καλά γράφουν – φίλοι σας φαντάζομαι - αλλά στο συγκεκριμένο έχεις απόλυτο δίκιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλοι κι εσύ, μη τα παραλές με τους μαλάκες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν τα χω διαβάσει όλα ακόμα mathepeze. Φίλοι μας είναι τα παιδιά, φιλόξενοι και πάντα κάτι θα "κεράσουν"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 10 σελίδες Τσιφόρο διάβασα και είδατε πως γράφω :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητέ Badstuber,
    Κατ αρχήν, σ ευχαριστώ που ασχολήθηκες με αυτά που έγραψα αντί να παίξω το πουλί μου. Επίσης συμφωνώ απόλυτα ότι σου αξίζει μια αρχαιοελληνική μύτη, ότι και αν είναι αυτό για σένα. Και εφ' όσον (τσέκαρε πλεονασμό) ο άνθρωπος εξαρτάται... μπλα μπλα, μπορεί να σου αξίζουν και βυζιά και κώλοι. Όμως κανείς δεν είπε ότι γνωρίζεις τον έρωτα φτιαγμένος! Το ότι για σένα μια φτιαγμένη 316, είναι ένα μαστουρωμένο αμάξι, είναι ένα δικό σου πρόβλημα.! Εγώ εννοούσα ένα καγκούρικα φτιαγμένο αμάξι. Μαν, τσίλαρε, όλοι χάνουνε στο πόκερ, αλλά δε γίνονται όλοι κακιασμένοι. Αλλα μου αρέσουν οι άνθρωποι που ασκούν ανυπόστατη κριτική γιατί βουλώνουν όταν κάποιος τους ασκήσει εύστοχη κριτική, η νεα σελιδα του andartis.Σοφός του χωριού, link αρθρου: http://andartis.weebly.com/2.html
    Tο point ήτανε να ενεργοποιηθεί ο άνθρωπος και να μην φτιάχνει μόνο εμφανισιακά το σώμα του και όχι ποιοτικά - δηλαδή αφιερώνοντας χρονο σε ένα σπορ ή μια τέχνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεια σου σοφε! Με το που βλέπω την απάντηση, σκέφτομαι:" δεν μπορεί, θα γραψε και πράσινες σελίδες" και έπεσα μέσα! Έφυγα για διάβασμα. Το point το χα καταλάβει απο την αρχή, απλά είπα να γράψω μια απάντηση, πράσινη, έτσι για να υπάρχει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ως δημιουργηματα της ίδιας δύναμης, έχουμε όλοι ελεύθερη βούληση οπότε καλά έκανες Badstuber ! Ελπίζω να είσαι το Μ3 που ισχυρίζεσαι, γιατι η παγαποντιά σου να γράψεις μια πράσινη απάντηση της πούτσας παραποιώντας αυτά που έγραψα, αφ ενός δικαιολογείται, αφ ετέρου πληρώνεται ευτυχώς αναίμακτα. Σοφικό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. A kai Karl, min mperdeueis ti vourtsa me tin poutsa, asxeta an ta vazeis kai ta 2 ston kwlo sou :P Filakia

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...