Κυριακή 12 Ιουνίου 2011

Η Jazz πέθανε!!! Ζήτω η New Country!!!

5 σχόλια :

  1. σαν απάντηση μου φαίνεται !!! περιμένω και το αφιέρωμα στους yelo. μην νομίζεις ότι πέρασε έτσι αυτό !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι εννοείς, σαν απάντηση;
    Για τους Yello έχεις δίκιο, μα έχω κάνει τάμα στους εν Κυζίκω 8 Μάρτυρες και στον Φιλήμων (λαικιστί Ο Φιλήμων και η μπάντα του) να μην ασχοληθώ με μουσικά αφιερώματα, παρά μόνο μουσικά διαλείμματα.
    Ααα… οι Yello για την μουσική είναι ότι ο _______ για την λογοτεχνία.
    Να συμπληρωθεί το κενό παρακαλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. απάντηση στον xray για τα σχόλια του για την τζαζ. άσε τα τάματα στην άκρη και κάνε ένα μεγάλο διάλειμμα. τομ ρόμπινς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχαχαχα… σωστός!!!
    Όμως… το τυρί το είδες, τη φάκα δεν την είδες. Όποτε πρόσεχε μη σου πετάξω και σένα το παρελθόν σου στα μούτρα - που λέει και ο Belmondeau – γιατί σε πολύ σκέψη με είχες βάλει το τελευταίο διάστημα.

    Τα αφιερώματα θέλουν χρόνο και τον λίγο που έχω μοπυ τον τρώνε τα σχόλια (θα το κόψω το ελάττωμα, που θα πάει).

    Όσο για τα τάματα… δόξα το θεό, έχω ξεμπερδέψει με την θρησκεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σήμερα – πριν από λίγο για να ακριβολογώ - θέλοντας να φρεσκάρω την μνήμη μου, έκανα ένα ξεσκόνισμα στην δισκογραφία των Yello και απεφάνθη… πως ένα αφιέρωμα, ίσως, ανοίξει τον δρόμο να συζητηθούν αξίες που – ως επί το πλείστον – περνούν απαρατήρητες, όσον αφορά την μουσική τέχνη, παρελκόμενα και επιπτώσεις αυτών. Δεν έχει άδικο ο καρύδιας που με πιέζει – αν και ο xray άνοιξε το χορό με το “desire”.

    Να ξεκαθαρίσω πως ακούω όλες τις μουσικές, μα κάποιες δεν τις ακούω, παρά μόνο περιστασιακά και οι Yello είναι σ’ αυτή την κατηγορία. Όμως, το μεγαλείο της μοναδικότητας τους με αφήνει άφωνο. Ο εντυπωσιασμός μου δεν προέρχεται μόνο από την μουσική τους αλλά από … χμμ όχι δεν θα περάσω σε αναλύσεις… θα πασάρω!

    Φίλε καρύδια,
    αφού επιμένεις, – και τόσο εύστοχα τοποθέτησες τον Τομ Ρόμπινς στο κενό - στείλε 100 – 150 λέξεις για τους Yello που να δικαιολογούν το μεγαλείο της μοναδικότητας τους κι εγώ θα συμπληρώσω 15 copy paste που θα αποδεικνύουν - σε όραση και ακοή - ταλέντο, πρωτοπορία, τελειομανία…
    … όχι δεν θα παρασυρθώ… ο λόγος σε σέωα!!!

    mathepeze@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...