by xray
Εδώ μπορείτε να ρίξετε μια γρήγορη ματιά: http://www.amazon.com/Co-Opetition-Revolution-Combines-Competition-Cooperation/dp/0385479506%3FSubscriptionId%3DAKIAJARNNPD5J644QNTA%26tag%3Dzoricaspainti-
Ένα βιβλίο που εισήγαγε με πολύ πρωτότυπο τρόπο μερικές εξ' ίσου πρωτότυπες θεωρίες για τον ανταγωνισμό και το μάρκετινγκ στις σύγχρονες εταιρείες. Γραμμένο από τους Adam M. Brandenburger and Barry J. Nalebuff, το βιβλίο πραγματεύεται την εφαρμογή της γοητευτικής θεωρίας των παιγνίων στη σύγχρονη πραγματικότητα των εταιρειών κάθε είδους, αλλά και στις ενδοεταιρικές σχέσεις και στην καθημερινότητα.
Αν και σε κάποιον που έχει ασχοληθεί με τη θεωρία δεν έχει να πει πολλά καινούρια πράγματα σχετικά, ο συσχετισμός αυτός δίνει μερικά εντυπωσιακά αποτελέσματα.
Ενώ το βιβλίο δεν είναι καινούριο, πρεσβεύει απόψεις που παρά το ότι είναι γνωστές, δεν έχουν γίνει κτήμα των ενδιαφερομένων ακόμη. Είναι πολύ ενδιαφέρον ακόμα και για κάποιον που δεν έχει σχέση με κανέναν από τους δύο χώρους, αυτούς των μαθηματικών και του ανταγωνισμού των επιχειρήσεων. (Εμένα προσωπικά με τράβηξε ο τίτλος του και το διάβασα.)
Νομίζω ότι κυκλοφορεί και στα ελληνικά, αλλιώς υπάρχει στα διαδικτυακά βιβλιοπωλεία.Εδώ μπορείτε να ρίξετε μια γρήγορη ματιά: http://www.amazon.com/Co-Opetition-Revolution-Combines-Competition-Cooperation/dp/0385479506%3FSubscriptionId%3DAKIAJARNNPD5J644QNTA%26tag%3Dzoricaspainti-
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου