Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011

Πάρις Χίλτον για το καυτό βίντεο: ''Δεν είμαι τσούλα...'' Oikaltses: Όχι δεν είσαι,καμία σχέση κοπελάρα μου

Έστω και ετεροχρονισμένα η χρυσή κληρονόμος Πάρις Χίλτον, ένιωσε την ανάγκη να εξομολογηθεί για το πορνό βίντεο που κυκλοφόρησε το 2003! "Ο κόσμος νομίζει ότι είμαι τσούλα! Ήταν ό,τι πιο εξευτελιστικό μου έχει συμβεί... Δεν θα το ξεχάσω ποτέ", δήλωσε.
Καλεσμένη σε εκπομπή  στο CNN, η Πάρις έβαλε τα κλάματα  όταν ο παρουσιαστής την ρώτησε για την hot ταινία που την δείχνει «εν δράσει» με τον τότε σύντροφό της,  Ρίκ Σόλομον και είδε το φως της δημοσιότητας όταν εκείνη ήταν 20 ετών.


"Δεν ήθελα να γίνω γνωστή έτσι. Και, τώρα, κάποιοι νομίζουν ότι είμαι κάτι που δεν είμαι πραγματικά εξαιτίας ενός ατυχήματος που συνέβη μία βραδιά με κάποιον που αγαπούσα", είπε. 

Η 30χρονη Πάρις  δηλωσε ήταν ό,τι χειρότερο της έχει συμβεί και θα πρέπει να ζήσει το υπόλοιπο της ζωής της με αυτό, αλλά και να το εξηγήσει στα παιδιά της. "Μου άλλαξε εντελώς την ζωή και ποτέ δεν θα μπορέσω να το διαγράψω", πρόσθεσε.

"Ήμουν στην Αυστραλία όταν κυκλοφόρησε. Το βίντεο τραβήχτηκε το 2001, δύο χρόνια πριν δημοσιοποιηθεί"
, είπε η Πάρις. H μητέρα της που μπήκε στο στούντιο λίγο πιο μετά ανέφερε ότι η κόρη της,  δεν έβγαινε από το σπίτι τους στην Νέα Υόρκη για τρεις μήνες και χρειάστηκε να κάνει θεραπεία για να ξεπεράσει αυτή την τραυματική εμπειρία. 

http://www.cosmo.gr/Celebrities/America/326384.html

1 σχόλιο :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...