Τετάρτη 26 Μαΐου 2010

Συνέντευξη με τους δημιουργούς του Site

Στο πνεύμα των δημοσιογράφων και των πολιτικών, κάναμε και εμείς μία συνέντευξη που, μόνοι μας ρωτάμε, μόνοι μας απαντάμε. Ετσι, για να μας γνωρίσετε καλύτερα!






Μα καλά, κάλτσες ; Αυτό είναι όνομα για προσκόπους, πως σας ήρθε;

Badstuber: Εγώ το ονόμασα έτσι! Είχα γυρίσει ένα βραδάκι σπίτι μου ε, και δεν ήμουν και στα καλύτερα μου, κάτι τα κοκτέιλ κάτι οι μπύρες. Το επόμενο πρωί είδα ότι είχα φτιάξει 3 blogs, οι κάλτσες ήταν το πιο επιτυχημένο που βρήκα, οπότε είπα να το κρατήσω έτσι.

Steve: Η πρώτη μου κουβέντα ήταν "ρε συ τι αηδίες φτιάχνεις πάλι?”

Karl: Καλά την έχετε ψωνίσει τελείως και οι δύο? Δηλαδή τώρα κάνουμε συνέντυξη στους εαυτούς μας?


Και τι παριστάνετε ακριβώς δηλαδή τώρα;

Badstuber: Εύκολη ερώτηση, τον blogger παριστάνω.

Karl: Τους καμπόσους!

Steve: Εγώ απλά postaro άρθρα και ειδήσεις που μου αρέσουν.

Ποιοι βρίσκονται πίσω από το blog; Είστε υποκινούμενοι από κάτι;

Steve: Ο Karl είναι υποκινούμενος από κάτι σουβλάκια.

Karl: Φυσικά και είμαστε υποκινούμενοι αλλά σιγά μην σας πούμε από τι.

Badstuber: Δυστυχώς μέχρι στιγμής, δεν είχαμε την τιμή να είμαστε υποκινούμενοι.

Μπερδεμένες οι απαντήσεις σας. Και ποιος είναι ο σκοπός του blog?

Karl: Σκοπός είναι να κάνουμε τον επισκέπτη να αισθάνεται υπό την επήρεια ουσιών, χωρίς να έχουν πάρει απολύτως τίποτα!

Badstuber: Αυτό είναι και το slogan μας ούτως ή άλλως, μπορείτε και χωρίς ναρκωτικά.

Steve: Βέβαια μπορείτε και με ναρκωτικά. Εμένα πάντως ο σκοπός μου είναι να βρω την αληθινή αγάπη.

Πιστεύετε στην αγάπη;

Steve: Όχι, ούτε καν, πως σου πέρασε απ’το μυαλό;

Karl: Εγώ πιστεύω στην Τζένη Μπότση.

Badstuber: Τι έγινε Κωστάκη; Σου γυάλισε η χωριάτισσα; Ναι πιστεύω.

Πώς θα χαρακτηρίζατε τους συνάδελφους σας bloggers με 3 λέξεις;

Badstuber: Ο Steve ψηλός, λεπτός και όμορφος. Ο Karl ανίκανος, ανίκανος και ανίκανος.

Karl: Ψηλός, λεπτός και όμορφος για τον Steve, αλκοολικός, ανισόρροπος και ιδιοφυής για τον Badstuber.

Steve: Αλκοολικός φτάνει για τον Badstuber, τώρα ο Karl, είναι μια ζωγραφιά!

Έχετε κάτι άλλο να προσθέσετε;

Badstuber: Ναι! Ελπίζω να μην μας κάνει μήνυση ο Νταλάρας και μας πάρει τα λεφτά. Τα δίνει στην Κύπρο βέβαια.

Karl: Ναι, καααατι μαρίδες, καααατι γαρίδες, κάτι, πως τα λένε αυτά τα μεγάλα, κάτι καρχαρίες.

Steve: ….Όπως βλέπετε, μόνος μου το κρατάω το blog, να δούμε που θα πάει αυτή η κατάσταση.

6 σχόλια :

  1. eiste 3 sixameres kourades me eleiph xioumor..sunexiste etsi..;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. NTROPI KI AISXOS!!!!! TO MELLON AUTHS TIS SAPIAS KOINWNIAS EISTE!!!!!!! DEN EXW NA PW TIPOTA PERISSOTERO....NTREPOMAI!!! Lela

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. nai wraies mpourdes lete alla poios einai poioooos?? ta profil sas...ADEIA! dn einai sosto! theloume n 3eroume! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. gti den kaneis esu thn arxi kai na mas peis poios eisai?e? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. nai oraies mpourdes lete..AHHAHAHAHHAHAHAHHAHA..ixera oti leo mpourdes edo kai poli kairo kai malista arketes fores ti mera..tora xero oti einai kai oraies..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάντως εγώ δεν κρύβομαι. http://en.wikipedia.org/wiki/Holger_Badstuber

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...