Πέμπτη, 24 Ιουνίου 2010

Μην αγνοείτε τους μεγαλύτερους υπέρμαχους του brand σας

Share

Οι προσπάθειες προώθησης ενός brand συχνά δίνουν έμφαση στο εξωτερικό και όχι στο εσωτερικό ακροατήριο, αλλά είναι σημαντικό να θυμόμαστε τη μάρκα στο εσωτερικό. Η εσωτερική υιοθέτηση του brand -και το μήνυμα, η σαφήνεια και η στοίχιση γύρω από την έννοια του brand- είναι ζωτικής σημασίας για ένα συνεκτικό και ενοποιημένο μήνυμα. Αν οι υπάλληλοί σας το ενστερνίζονται, αυτό θα βγει και στον έξω κόσμο. Ομοίως, ισχύει το αντίθετο: Αν δεν υπάρχει εσωτερική ευθυγράμμιση μεταξύ όλων των υπηρεσιών και των εργαζομένων, τότε το μήνυμα προς τα έξω είναι αποσπασματικό και η έννοια της μάρκας είναι αποσυνδεδεμένη. Οι μικρές επιχειρήσεις πρέπει να συνεργαστούν αποτελεσματικά με τους υπαλλήλους τους για να βεβαιωθούν ότι έχουν πλήρη επίγνωση του brand. Κάποιοι τρόποι που μπορείτε να το κάνετε αυτό είναι:

1. Να λάβετε μέτρα για να λανσάρετε το εμπορικό σήμα εσωτερικά. Κάντε μια συγκέντρωση, εξηγήστε τις αξίες, και δώστε εργαλεία και μπιχλιμπίδια που σκιαγραφούν το μήνυμα της μάρκας με ένα αξέχαστο και διακριτικό τρόπο.

2. Βρείτε έναν εύκολο τρόπο για να είναι ευκολομνημόνευτο το brand. Δώστε t-shirts, βγάλτε αφίσες, χρησιμοποιείστε τα social media και το intranet για την ανάπτυξη του μηνύματος.

3. Μια μικρή επιχείρηση στην οποία ο καθένας φοράει πολλά καπέλα θα πρέπει να διορίσει κάποιον ως ‘προστάτη’ του σήματος. Τα brands έχουν συχνά «αστυνομία σήματος» για να βεβαιωθούν πως όλα λειτουργούν με τον ενδεδειγμένο τρόπο.

Οι εσωτερικοί σας υπάλληλοι είναι οι μεγαλύτεροι υποστηρικτές του εμπορικού σας σήματος. Είναι σημαντικό να έχουν επίγνωση του μηνύματος της μάρκας σας έτσι ώστε τα σημεία επικοινωνίας να έχουν συνοχή ανά πάσα στιγμή. Ακόμα και όταν είστε μια  μικρή επιχείρηση, τα μικρά βήματα που παίρνετε εξασφαλίζουν πως ελέγχετε το εμπορικό σας σήμα πριν σας ελέγξει αυτό. Θυμηθείτε: Όταν οι εργαζόμενοι σας φεύγουν από το γραφείο, ενσαρκώνουν ακόμα το εμπορικό σήμα σας και τις αξίες της μάρκας σας. Αν μιλήσουν για το brand σας (δεδομένου ότι κατά πάσα πιθανότητα θα το πράξουν), βεβαιωθείτε ότι θα μιλήσουν με βάση το δικό σας μήνυμα.

Andrea Naddaff
Partner & Αντιπρόεδρος, Ανάπτυξη Επιχειρήσεων
Corey Nash McPherson
Watertown, Mass

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...