Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

Charlie Sheen

Λίγες μόλις ημέρες μετά την έξοδο του από το νοσοκομείο όπου νοσηλεύτηκε λόγω υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ, ο ηθοποιός Τσάρλι Σιν, μιλώντας σε ραδιοφωνική εκπομπή, υποστήριξε ότι το αλκοόλ είναι η ζωή του!
“Ήμουν νηφάλιος για πέντε χρόνια πριν από καιρό, και βαριόμουν τη ζωή μου”είπε στον εμβρόντητο ραδιοφωνικό παραγωγό Νταν Πάτρικ.  “Δε μου ταίριαζε. Δεν ήμουν αυτός εγώ”, είπε ο Σιν. 

Μάλιστα, συνέστησε στους παραγωγούς της σειράς Two and a half men όπου πρωταγωνιστεί  να ξεκινήσουν άμεσα τα γυρίσματα, όσο είναι ακόμα ξεμέθυστος! 

“Ξεμεθάω πολύ εύκολα. Αλλά και μεθάω ακόμα πιο εύκολα. Γι' αυτό είναι να γυρίσουμε αυτή τη σειρά, ας το κάνουμε τώρα που προλαβαίνουμε!”, είπε ο Σιν. 

Μάλιστα, ο 45χρονος ηθοποιός υποστήριξε ότι το κρακ είναι ένα κακό ναρκωτικό και δεν το συνιστά για όλους. 

“Λέω πείτε όχι στο κρακ. Και θεωρώ ότι είναι καλή συμβουλή. Εκτός κι αν μπορείτε να το διαχειριστείτε στην κοινωνική σας ζωή. Αν μπορείτε να το κρατήσετε σε ισορροπία, τότε γιατί όχι; Δοκιμάστε το!” 



cosmo.gr

1 σχόλιο :

  1. "Μάλιστα, συνέστησε στους παραγωγούς της σειράς Two and a half men όπου πρωταγωνιστεί να ξεκινήσουν άμεσα τα γυρίσματα, όσο είναι ακόμα ξεμέθυστος!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...