Κυριακή 3 Απριλίου 2011

Διασκευές... pt4

Λοιπόν... Το μόνο που έχω να πω είναι ότι εδώ και 2 μέρες ο Bob με ακολουθεί όπου πάω... Και μου λέει ότι θα με διώξει από το blog αν δεν ανεβάσω κάτι... Μπορεί να έχω κάνει τις προσπάθειες μου να τον εξαγοράσω με κάποιες ενδιαφέρουσες γνωριμίες, αλλά παρόλα αυτά εξακολουθώ να τρέμω από φόβο στην ιδέα και μόνο ότι οι απειλές του θα γίνουν πραγματικότητα... Γι' αυτό λοιπόν συνεχίζω (και μόνο ;) )

Dead Kennedys - Viva Las Vegas (Elvis Presley - 1964) (Αξίζει να δείτε και την ταινία Fear & Loathing ...)



New Found Glory - Kiss me (Sixpence None the Richer - 1997)


Nirvana - The Man Who Sold the World (David Bowie - 1970)


Makrosoft - Losing my Religion (REM - 1991) (Ευχαριστώ mathepeze)


Red Hot Chili Peppers - Higher Ground (Stevie Wonder - 1973)


Butthole Surfers - Hurdy Gurdy Man (Donovan - 1968) (Αφιερωμένο εξαιρετικά στον Badstuber!)









2 σχόλια :

  1. Ο πρόλογος είναι όλα τα λεφτά!
    ΥΓ. Ο τίτλος που είχες δώσει πριν το pt 1 στο «πρόχειρο» πολύ μου αρέσει…

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...