Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

Είναι ανάγκη όλα τα άρθρα να έχουν έναν τίτλο; και αν δεν έχουν, τι; να γράφουν χωρίς τίτλο; πολύ κοινότυπο αυτό το "χωρίς τίτλο" ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΑ ΑΡΘΡΑ ΧΩΡΙΣ ΤΙΤΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΡΑΦΟΥΝ "ΧΩΡΙΣ ΤΙΤΛΟ"!

Πήγα σήμερα supermarket και τι βρήκα, μια μπύρα, 1 λίτρο, κουτάκι! Πρώτη φορά έβλεπα τέτοιο πράγμα και λέω, να την πάρω; Δεν θα έχει ζεσταθεί μέχρι να την πιώ; Δεν ξέρω! Τώρα ξεκίνησα να την πίνω, πιστεύω στο τέλος του άρθρου, να έχω μια απάντηση. Πιστεύω πάντως οτι θα την τελείώσω πριν ζεσταθεί. Να και η ετικέτα:

Έχει λίγο πάγο, γιατί βγήκα και την άφησα στην κατάψυξη, αλλά πίνεται. Πίνεται...Τέλοσπάντων, πως λες για τον πακιστανό που έχει ήδη αρχίσει να σου καθαρίζει τα τζάμια; "δε γαμιέται, ας τα καθαρίσει.." Ε έτσι λέω και εγώ, " δε πίνεται;... ας την πιω"

Σύντροφοι,Υπάρχει μεγάλο πρόβλημα. Όχι στην αριστερά βρε! Μπερδευτήκατε με το σύντροφοι. Άνδρες! Σύντροφοι! Μπερδευτήκαμε! Χάσαμε τη μπάλα. Δεν είμαστε και πολλοί, κάνα 3άρι δις και δεν μπορούμε να συνενοηθούμε. Άλλοι πηδάνε πολύ και άλλοι καθόλου, πρέπει κάπως να το ισορροπήσουμε αυτό, για το καλό όλων μας.

Για αυτούς που δεν πηδάνε: Δεν έγινε και κάτι ρε αδερφάκι μου. Εγώ είχα 15 χρόνια να πηδήξω απο τότε που γεννήθηκα. Πιστέυω ότι πρέπει να χαλαρώσεις, ίσως η ετικέτα παραπάνω να σε βοηθήσει. Ξέρεις τι λέω; "Επιτυχημένος συγγραφέας είναι αυτός που απολαμβάνει να διαβάζει τα άρθρα του" οπότε, δώσε μου λίγο χρόνο, και αν θες, ξαναδιάβασε τι έχουμε πει μέχρι στιγμής, εγώ αυτό θα κάνω και ας σου φένεται περίεργο.

Επιστρέφουμε στο θέμα μας, η μπύρα έχει ακόμα πάγο και εσύ ακόμα δεν έχεις πηδήξει. Να σας πω το μυστικό; Ένας φίλος μου μου το πε, ΑΠΑΞΙΩΣΗ. Αλλά με έξυπνο τρόπο. Αν σου πει να πας κινηματογράφο, μην της πεις όχι, αυτό δεν είναι απαξίωση. Αν σου πει να πας στο πάρτυ της σχολής της, μην της πεις όχι, ούτε αυτό είναι απαξίωση. ΑΠΑΞΙΩΣΗ einai na su leei grafe ellinika kai esi na grafeis greeklish.ΑΠΑΞΙΩΣΗ EINAI NA GRAFEIS KEFALAIA ΚΑΙ ΑΓΓΛΙΚΆ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ. και να ξεκινάς την πρόταση με μικρό αντί για κεφαλαιο, απαξίωση είναι. να κανεις μια προταση χωρις τονους. 

Είστε άσχετοι όσοι δεν πηδάτε. Σοβαρά σας το λέω, λυπάμαι για εσάς. Σας καταλαβαίνω αλλά ταυτόχρονα, δεν σας καταλαβαίνω. Να φωνάξω το γιατρό; Τίποτα δεν μπορεί να βελτιώσει την περίπτωσή σας, ούτε εγω μπορω να βοηθήσω δυστυχώς. Μόνο το κόλπο με την απαξίωση μπορω να σας πω. Ξέρω και άλλο ένα κόλπο, αλλά είναι σεξουαλικό, το χω δείξει στον the_dude, μπορεί να μιλήσει για την αποτελεσματικότητά του. Δυστυχώς για να το δείξω εδώ, θέλει ανώτερες γραφιστικές γνώσεις, τις οποίες αν και κατέχω δεν προτίθεμαι να τις χρησιμοποιήσω τώρα.

Για αυτούς που πηδάνε: Αδέρφια, σύντροφοι! Καμαριέρες! Κομοδίνα! ΠΑΤΑΤΕΣ! Αγόρια μου ας τα πούμε οι δυό μας. Είμαστε οι τυχεροί, το ξέρουμε. Σημασία έχει όμως να ΜΗΝ αισθανόμαστε τυχεροί. Είναι natural selection αυτό που βιώνουμε. ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ. Επιβιώνουν οι πιο "δυνατοί", πηδάνε οι πιο δυνατοί. Είτε στο σώμα, είτε στο πνεύμα, είτε στο πορτοφόλι. Προφανώς για να διαβάζετε αυτό το μέρος; του άρθρου, είστε δυνατοί σε έναν απο αυτόυς τους τομείς. Επομένως, δεν έχετε καν ανάγκη να διαβάσετε το άρθρο, αν το διαβάζετε, λανθασμένα πιστεύετε ότι ανήκετε σε έναν απο αυτούς τους τομείς. Κοροϊδάρες! Καρναβάλια! Που νομίζετε οτι πηδάτε κιόλας...

Για τους ενδιάμεσους:Έχω να το κάνω 6 μήνες, πριν απο αυτό είχα σχέση 3 μήνες και το χα κάνει, και πιο πριν το κανα με την κολλητή μου, αυτό πριν απο 2 χρόνια" Πάρτο χαμπάρι! Αν το κάνεις, το κάνεις απο τύχη! Είσαι "ενδιάμεσος"


Νομίζω τα ψιλοκάλυψα όλα, η μπύρα δεν έχει τελείωσει δυστυχώς. Βασικά έχει πάρα πολύ και θα δυσκολευτώ. Μακάρι να σας άνοιξα τα μάτια, ζητώ την κατανόηση απο τις κοπελιές, το άρθρο είναι αρκετα αντρικό.

Φιλάκια πολλα
Βαδστθβερ

12 σχόλια :

  1. Υποκλίνομαι στην έμπνευσή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχεις αρχίσει να με τρομάζεις, αλλά πολύ σε γουστάρω κι εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όσο το διαβάζω, υπάρχει κάτι που μου κάνει μεγαλύτερη εντύπωση από το κείμενο. Πιστεύω πως δεν ήσουν πιωμένος όταν το έγραφες – όσο απίθανο κι αν ακούγεται. Φυσικά, εξαιρείται η μια μπυρίτσα.
    … ανώτερες γραφιστικές γνώσεις;;;!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. You hit the nail on the head όπως θα έλεγε και κάποιος άγγλος! Όντως δεν ήμουν πιωμένος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γραφίστας πρέπει να σαι, γιατί θέλει σχεδιάγραμμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ότι ξέρω για τις γυναίκες το 'μαθα από… άντρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. apoliti epitixia;) egw proteinw otn mazeutoun merika n t ekdoseis... 8a ta pulame m aditimo bires

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Για το "κόλπο" ούτε κουβέντα ε; Καλάααα... Δεν σου μαθαίνω τίποτα άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και εμένα μου το έχεις δείξει και όντως είναι πολύ πετυχημένο,το δοκίμασα μια μέρα στην αδερφή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...