Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010

Κρουαζιέρα..Μεγαλεία

Share

1 σχόλιο :

  1. Μη σου τύχει… που λένε.
    Μου θύμισε μια σκηνή από την ταινία «Ο θρύλος του 1900» σε σκηνοθεσία του Giuseppe Tornatore και μουσική Ennio Morricone. Εξαιρετική ερμηνεία από Tim Roth.
    Το σενάριο είναι εμπνευσμένο από το θεατρικό κείμενο του Αλεσσάντρο Μπαρίκο, ο οποίος είχε πει:
    Έγραψα αυτό το κείμενο για έναν ηθοποιό, τον Εουτζένιο Αλέγκρι και για έναν σκηνοθέτη τον Γκαμπριέλε Βατσις. Εκείνοι ανέβασαν μια παράσταση που πρωτοανέβηκε στο Φεστιβάλ του Αστι, φέτος τον Ιούλιο.
    Δεν ξέρω αν αυτό είναι αρκετό για να πω ότι έγραψα ένα θεατρικό κείμενο: έχω τις αμφιβολίες μου. Τώρα που το βλέπω σε μορφή βιβλίου, μου φαίνεται μάλλον σαν ένα κείμενο που ακροβατεί ανάμεσα σε μια αληθινή σκηνοθεσία και σ’ ένα αφήγημα που πρέπει να διαβαστεί φωναχτά.
    Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος χαρακτηρισμός για τέτοιου είδους κείμενα. Αλλά λίγο με ενδιαφέρει. Εμένα μου φαίνεται μια όμορφη ιστορία που άξιζε τον κόπο μα την διηγηθώ και μου αρέσει να σκέφτομαι πως κάποιος θα την διαβάσει.
    Σεπτέμβριος 1994
    ………………………………….
    Πιάσαμε πάλι τις φλυαρίες. Εδώ η σκηνή που μου θύμισε όλα αυτά. Αξίζει.

    Magic waltz from "Legend of 1900"
    http://www.youtube.com/watch?v=8dt3we8E7pQ&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...