Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011

Νόστιμες σημαίες!













5 σχόλια :

  1. Αντιγραφή από εδώ;
    http://travelmint.gr/%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1/18-%CE%BD%CF%8C%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BC%CE%B5%CF%82-%CF%83%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CE%AF%CE%B5%CF%82/%CF%84%CE%B1%CE%BE%CE%AF%CE%B4%CE%B9

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις


    1. Αγαπητό Τραβέλι

      Απήγγειλε πρωί, μεσημέρι, βράδυ για μια βδομάδα τους παρακάτω στίχους και όλα θα πάνε καλά, μην ανησυχείς.

      Έλα, ύπνε, κι επάρε το
      και γλυκά αποκοίμισέ το.
      Έλα, ύπνε, μερωτή μου,
      μέρωσέ μου το παιδί μου.
      Δώσ' του, Παναγιά, χρόνοι
      να γένει παππούς μ' αγγόνι.
      Νάνι το παιδί μου, νάνι,
      κι όπου του πονεί να γειάνει.
      Που κοιμάται και μερώνει
      και ξυπνά και μεγαλώνει.
      Που κοιμάται σαν αρνάκι
      το γλυκό μου μωρουδάκι.

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...