Η τοποθέτηση μπαρών στις εισόδους και τις εξόδους των σταθμών, μέτρο που ισχύει σε πολλές άλλες χώρες, από όπου θα έχουν τη δυνατότητα να περάσουν μόνοι όσοι έχουν ακυρώσει το εισιτήριό τους, εκτιμούν ότι θα επιφέρει θεαματική αύξηση των εσόδων.
«Το Mετρό και οι ΗΣΑΠ μπορούν αθροιστικά να επιτύχουν ημερήσια έσοδα της τάξεως των 800.000 ευρώ, χωρίς καν να χρειαστεί η σημερινή αύξηση του εισιτηρίου», σημειώνουν υψηλόβαθμα στελέχη των αστικών συγκοινωνιών, επισημαίνοντας ότι «το μόνο που χρειάζεται είναι μια επένδυση 10 εκατομμυρίων ευρώ για τη δημιουργία του κλειστού συστήματος και δυο-τρεις μήνες δουλειά».
Δεδομένου ότι το Mετρό και ο Ηλεκτρικός διακινούν αθροιστικά 800.000 επιβάτες ημερησίως την ημέρα, αναφέρουν ότι θα μπορούσαμε να επιτύχουμε ετήσια έσοδα 300 περίπου εκατομμυρίων ευρώ.
Επισημαίνουν μάλιστα ότι παρόμοιο σύστημα με πύλες εισόδου μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στις οδικές μεταφορές, όπως τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ. «Εφαρμόζεται με επιτυχία στο εξωτερικό και αποτελεί το μόνο τρόπο ανάσχεσης της εισιτηριοδιαφυγής. Ειδάλλως, πώς θα μπει το σώμα ελεγκτών να ελέγξει στις 8 το πρωί σε ένα όχημα που είναι υπερπλήρες από επιβάτες;», διερωτώνται.
«Αν εφαρμοστεί το κλειστό σύστημα σε όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς, τότε εύκολα οι αστικές συγκοινωνίες θα συγκεντρώσουν έως και 500 εκατομμύρια ευρώ σε μία χρονιά» καταλήγουν.
Πηγή: cosmo.gr
«Το Mετρό και οι ΗΣΑΠ μπορούν αθροιστικά να επιτύχουν ημερήσια έσοδα της τάξεως των 800.000 ευρώ, χωρίς καν να χρειαστεί η σημερινή αύξηση του εισιτηρίου», σημειώνουν υψηλόβαθμα στελέχη των αστικών συγκοινωνιών, επισημαίνοντας ότι «το μόνο που χρειάζεται είναι μια επένδυση 10 εκατομμυρίων ευρώ για τη δημιουργία του κλειστού συστήματος και δυο-τρεις μήνες δουλειά».
Δεδομένου ότι το Mετρό και ο Ηλεκτρικός διακινούν αθροιστικά 800.000 επιβάτες ημερησίως την ημέρα, αναφέρουν ότι θα μπορούσαμε να επιτύχουμε ετήσια έσοδα 300 περίπου εκατομμυρίων ευρώ.
Επισημαίνουν μάλιστα ότι παρόμοιο σύστημα με πύλες εισόδου μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στις οδικές μεταφορές, όπως τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ. «Εφαρμόζεται με επιτυχία στο εξωτερικό και αποτελεί το μόνο τρόπο ανάσχεσης της εισιτηριοδιαφυγής. Ειδάλλως, πώς θα μπει το σώμα ελεγκτών να ελέγξει στις 8 το πρωί σε ένα όχημα που είναι υπερπλήρες από επιβάτες;», διερωτώνται.
«Αν εφαρμοστεί το κλειστό σύστημα σε όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς, τότε εύκολα οι αστικές συγκοινωνίες θα συγκεντρώσουν έως και 500 εκατομμύρια ευρώ σε μία χρονιά» καταλήγουν.
Πηγή: cosmo.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου